Kuukausi silikonien laittamisesta. Kysyttävää?
Kommentit (110)
Voi luoja kuinka typeriä "kysymyksiä" sinulle on esitetty..Muka ha-ha-hauskoja. Kertoo kyllä näistä ihmisistä enemmän :D Olitko ehtinyt kauankin haaveilemaan silikonirinnoista? Eikö leikkaus pelottanut?
Oletko kateellinen meille, joilla on hyvät tissit feikkaamattakin?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:50"]Voi luoja kuinka typeriä "kysymyksiä" sinulle on esitetty..Muka ha-ha-hauskoja. Kertoo kyllä näistä ihmisistä enemmän :D Olitko ehtinyt kauankin haaveilemaan silikonirinnoista? Eikö leikkaus pelottanut?
[/quote]
Oon pari vuotta tästä haaveillu ja pelotti kyllä
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:53"]Oletko kateellinen meille, joilla on hyvät tissit feikkaamattakin?
[/quote]
En oikeestaan enää, mutta ennen olin.
Mitä ajattelet siitä, että silikonia liukenee rintamaitoon, ja juotat sitä lapsellesi, jolla se kertyy imusolmukkeisiin ja saattaa aiheuttaa hänelle vuosien saatossa imusolmukesyövän? Niinpä, et imettäisi joka tapauksessa, koska olet ulkonäkökeskeinen ja et halua että mokoman kakaran takia tissisi notkahtavat uudelleen.
Mitä ajattelet siitä, että uusintaleikkaus on väistämätön fakta ja jokainen anestesia on riski. Tiedätkö edes mikä on anestesia? Haluatko leikkiä hengelläsi turhanpäiväisen asian takia?
Mitä ajattelet siitä, että riskeeraat terveydelläsi miehiä (huom! monikossa) miellyttääksesi?
Uskotko, että en ole ollenkaan yllättynyt siitä, että olet tradenomi? :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:14"]Miten tunto rinnoissa ja etenkin nänneissä? Itse voin saada orgasmin ihan rintojen hyväilystä; menettääkö tämän jos laittaa silikonit?
[/quote]
Tuntoaisti rinnoissa toimii kuten ennenkin!:)
[/quote]
Olen 40- ja mastopatiaa, enkä vois kuvitella silikoneja sen kanssa. Jestas.
Takuut ei voimassa, jos ei plkirurgi niitä laita, miten uskallat?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:53"]Oletko kateellinen meille, joilla on hyvät tissit feikkaamattakin?
[/quote]
Katsellaan muutaman vuoden kuluttua, että minkälaiset "tissit" sinulla silloin on :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"]Mitä ajattelet siitä, että silikonia liukenee rintamaitoon, ja juotat sitä lapsellesi, jolla se kertyy imusolmukkeisiin ja saattaa aiheuttaa hänelle vuosien saatossa imusolmukesyövän? Niinpä, et imettäisi joka tapauksessa, koska olet ulkonäkökeskeinen ja et halua että mokoman kakaran takia tissisi notkahtavat uudelleen.
Mitä ajattelet siitä, että uusintaleikkaus on väistämätön fakta ja jokainen anestesia on riski. Tiedätkö edes mikä on anestesia? Haluatko leikkiä hengelläsi turhanpäiväisen asian takia?
Mitä ajattelet siitä, että riskeeraat terveydelläsi miehiä (huom! monikossa) miellyttääksesi?
[/quote]
Oletpa ilkeä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"]
Mitä ajattelet siitä, että silikonia liukenee rintamaitoon, ja juotat sitä lapsellesi, jolla se kertyy imusolmukkeisiin ja saattaa aiheuttaa hänelle vuosien saatossa imusolmukesyövän? Niinpä, et imettäisi joka tapauksessa, koska olet ulkonäkökeskeinen ja et halua että mokoman kakaran takia tissisi notkahtavat uudelleen.
[/quote]
Ai niin, terkuin 75D luomu. :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:53"]Oletko kateellinen meille, joilla on hyvät tissit feikkaamattakin? [/quote] Katsellaan muutaman vuoden kuluttua, että minkälaiset "tissit" sinulla silloin on :D
[/quote]
Heh, silikonithan eivät ala roikkumaan ajan saatossa... :D Ja sillojn se jälki vasta rumaa on!
http://d2c23y42n9jhsc.cloudfront.net/photos/166442/original/a22acd69c.jpg
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"]
[/quote]
[/quote]
Itse siis et ole ulkonäkökeskeinen huudellessasi luomurinnoistasi palstalla?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"]Mitä ajattelet siitä, että silikonia liukenee rintamaitoon, ja juotat sitä lapsellesi, jolla se kertyy imusolmukkeisiin ja saattaa aiheuttaa hänelle vuosien saatossa imusolmukesyövän? Niinpä, et imettäisi joka tapauksessa, koska olet ulkonäkökeskeinen ja et halua että mokoman kakaran takia tissisi notkahtavat uudelleen.
[/quote]
Älä tule pätemään kun et asiasta tiedä. Silikoni ei imeydy maitoon eikä riskeeraa lapsen terveyttä. Mulla ei oo tarve miellyttää ku mun poikaystävää, jonka kanssa jo useampi vuosi oltu.:)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"]
[/quote]
[/quote]
Onnea tisseistä koskakun sulla ei ole hajua millasta on omata patalaput. Varmasti gelppo huudella niillä 75D tisseillä...
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:18"]Painostiko erotiikkaklubin pitäjä sinua ottamaan isommat rinnat työn takia? Vai teetkö kuvauksia, niin alan lehtiin kuin aikuisviihdevideoille? [/quote] Olen tradenomi, en strippari.
[/quote]
Moni tradenomi on itse asiassa myös strippari, maksavat sillä opintonsa :-)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"]Mitä ajattelet siitä, että silikonia liukenee rintamaitoon, ja juotat sitä lapsellesi, jolla se kertyy imusolmukkeisiin ja saattaa aiheuttaa hänelle vuosien saatossa imusolmukesyövän? Niinpä, et imettäisi joka tapauksessa, koska olet ulkonäkökeskeinen ja et halua että mokoman kakaran takia tissisi notkahtavat uudelleen. Mitä ajattelet siitä, että uusintaleikkaus on väistämätön fakta ja jokainen anestesia on riski. Tiedätkö edes mikä on anestesia? Haluatko leikkiä hengelläsi turhanpäiväisen asian takia? Mitä ajattelet siitä, että riskeeraat terveydelläsi miehiä (huom! monikossa) miellyttääksesi? Uskotko, että en ole ollenkaan yllättynyt siitä, että olet tradenomi? :D [/quote] Oletpa ilkeä ihminen.
[/quote]
Tuntuuko se niin ikävältä, kun sydämessäsi tiedät minun olevan oikeassa? :D
Niin ja eivät sinunkaan imusolmukkeesi säästy silikonikertymiltä. Liukenee implanteista kokoajan kudosnesteeseen, edelleen vereen ja imunesteeseen ja jämähtää imusolmukkeisiin. Vuosien ajan häirittyään siellä solujen metaboliaa, aiheuttavat virheen solun geeniperimässä ja syntyy syöpäsolu.
Ja kas vain, sanoi kasvain ja kasvoi vain..
Tiedätkö muuten, missä ihmisellä on imusolmukkeita? No etpä tietenkään, olethan vain tradenomi.. XD
Millaista oli herääminen, sattuiko heti hirveästi? missä ajassa arvet paranee? Sattuuko enää ollenkaan? :) itse tässä säästelen vielä. Rinnat oli ok ennen mutta nyt kun on yhden lapsen imettänyt eikä enempää tule niin todella haluan sen entisen kiinteyden takaisin, eli täyttää nää perkeleen roikkuvat pannulaput... :D leikkausta ja kipua kuitenkin pelkään sekä komplikaatioita, mutta onhan nää rumat roikot itsetuntoon vaikuttanut liikaa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:56"]Mitä ajattelet siitä, että silikonia liukenee rintamaitoon, ja juotat sitä lapsellesi, jolla se kertyy imusolmukkeisiin ja saattaa aiheuttaa hänelle vuosien saatossa imusolmukesyövän? Niinpä, et imettäisi joka tapauksessa, koska olet ulkonäkökeskeinen ja et halua että mokoman kakaran takia tissisi notkahtavat uudelleen. Mitä ajattelet siitä, että uusintaleikkaus on väistämätön fakta ja jokainen anestesia on riski. Tiedätkö edes mikä on anestesia? Haluatko leikkiä hengelläsi turhanpäiväisen asian takia? Mitä ajattelet siitä, että riskeeraat terveydelläsi miehiä (huom! monikossa) miellyttääksesi? Uskotko, että en ole ollenkaan yllättynyt siitä, että olet tradenomi? :D [/quote] Älä tule pätemään kun et asiasta tiedä. Silikoni ei imeydy maitoon eikä riskeeraa lapsen terveyttä. Mulla ei oo tarve miellyttää ku mun poikaystävää, jonka kanssa jo useampi vuosi oltu.:)
[/quote]
Ohoh! On tradenomi oikein ottanut selvää :O
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:18"]Painostiko erotiikkaklubin pitäjä sinua ottamaan isommat rinnat työn takia? Vai teetkö kuvauksia, niin alan lehtiin kuin aikuisviihdevideoille? [/quote] Olen tradenomi, en strippari.
[/quote]
Moni tradenomi on itse asiassa myös strippari, maksavat sillä opintonsa :-)
[/quote]
No kukin tyylillään, mutta mä rahotin opiskeluni työskentelemällä pankissa. Ja ei varmaan tuo em. koska vain ja ainoastaan tradenomeja?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:34"]
Olen tradenomi, en strippari.
[/quote]
Et siis päässyt kauppakorkeaan?
No lohdutuksena voi sanoa että harvemmin tyypilliset silikoneista haaveilevat ja omaan napaan sekä omaan ulkonäköönsä keskittyvät tyypit pääsee mihinkään akateemiseen opinahjoon.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:36"]Moikka S, mitäs sä vauvapalstalla teet :D
[/quote]
En ole S