Kuukausi silikonien laittamisesta. Kysyttävää?
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="09.02.20l5 klo 19:01"]Kuka maksoi?
[/quote]
Itse maksoin. Hinta 3500 euroa ja sen päälle noin 250 eurolla testejä ennen leikkausta.
Osamaksulla vai ilman?
Hankittu Suomen ulkopuolelta? Jos kyllä, niin kattaako suomalainen sairasvakuutus mahdolliset repeämät, kapseloitumiset, väärin (eri korkeuksille) asettumiset?
Onko päämääränäsi päästä Seiskalehteen, kuten kaikkien muidenkin silikonit laittaneiden naisten päämäärä Suomessa on?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:59"]
Tammikuun alussa laitettu silikoni-implantit.
[/quote]
Kiva tietää, itse menen ostamaan ison silikonituubin K-Raudasta tai Bauhausista heti kun lumet sulaa koska kesähuvilan saunarakennuksen ikkunat kaipaavat vähän lisäeristettä koska niistä vetää ikävän tuntuisesti. Kaveri suositteli sitten silikoniostoksilla käyntiä.
Kerro sitten kokemuksia miten aine toimii noin viikon käytön jälkeen, jooko? :-)
Miltä niiden päällä tuntuu nyt istua??? Vai saako niiden päällä vielä istua koko painolla??
Onko ne samaa kokoluokkaa kuin Kim Kardashianilla??
Minkä kokoiset implantit ja missä leikkaus tehtiin? Kuinka pitkän sairasloman sait töistä? Minkä ikäinen olet ja mikä olet koulutukseltasi? Mikä on urahaaveesi?
oot siis menossa johonkin iltatyttökuvauksiin, ku niitä täälläkin kaikille mainostat?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:05"]Osamaksulla vai ilman?
Hankittu Suomen ulkopuolelta? Jos kyllä, niin kattaako suomalainen sairasvakuutus mahdolliset repeämät, kapseloitumiset, väärin (eri korkeuksille) asettumiset?
Onko päämääränäsi päästä Seiskalehteen, kuten kaikkien muidenkin silikonit laittaneiden naisten päämäärä Suomessa on?
[/quote]
Ai tavoite päästä seiskalehteen :D ei näillä kyllä pääse, silikonien kanssa tai ilman, näyttää imettäneen naisen rinnoilta. Laitettiin 1.5v sitten. Ei-ap
Onko vielä kipuja?
Onko se aina siisti tunne, kun vaikka aamulla herätessäsi venyttelet ja käsiäsi mahalla liu'uttaessa tunnet kylkiluut ja sitten kovan seinämän suoraan edessä. Minulla on isot ja tiiviit luomurinnat ja monesti se tunne itsellänni on lannistunut. Haluiaisin semmoset kämmeneen sopivammat rinnat.
Olet varmaan pikkuinen, jolloin rinnat tuovat sinuun lisää volyymia? Itse toivoisin pienempiä rintoja niin näyttäisin pienemmältä muutenkin. Etenkin kun rintojen painon vuoksi on pakko olla ryhdissä. Ennen yritin peitellä niitä luisuttamalla olkapäät eteen. Juttakin alkaa olla kuvissa aika tankin näköinen kun ei ole enää niin kisatikissä ja valtavat puskurit. Jos kuvista peittää puskurit, olisi ihan eri näköinen.
[/quote]
Tiedoksi sinulle, että suomessa saa hoitoa jos tarvis kaikki siihen oikeutetut, johtui vaiva mistä tahansa.
[/quote]
Olen maksanut koko summan kerralla ja Virossa laitettu. Minulla hintaan kuuluu 10 vuoden kapseloitumistakuu ja loppuelämän takuu sille, että silikoni esim. repeää tai implantti vaurioituu.
Ja en todella ikinä koskaan menisi seiskan tähtitytöksi. Ja et taida tietää, että suurin osa silikonien ottajista Suomessa ovat perheen äitejä, joilla lapsiluku tullut täyteen ja rinnat korjataan ennalleen. Et kai todiaan usko, että usean kauneuskirurgisia palveluja tarjoavan yrityksen bisnes olisi kannattavaa jos ainoat asiakkaat ovat näitä 'Marianne Kallioita'?
Voi höpönassu, ensin sanot että saa kysyä ja sitten et vastaa kun kysytään.
Tosin uskon, että lukutaitosi ei ole parhaasta päästä.
Moi :)
Mikä sai sinut päätymään tähän ja oletko tyytyväinen ratkaisuun? Mikä oli kuppikokosi ennen ja mikä nyt jälkeen, vaikka rintasi varmaan vielä asettuvat? Millaiset arvet tuli?
Hieno homma kaiken kaikkiaan, uskon että odotat kesää ja bikinikautta innolla :) Itsekin olen ajatellut ottaa implantit jos joskus imetyksestä rintani menettävät muotonsa enkä ole niihin enää tyytyväinen.
N30
Miten tunto rinnoissa ja etenkin nänneissä? Itse voin saada orgasmin ihan rintojen hyväilystä; menettääkö tämän jos laittaa silikonit?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:08"]Minkä kokoiset implantit ja missä leikkaus tehtiin? Kuinka pitkän sairasloman sait töistä? Minkä ikäinen olet ja mikä olet koulutukseltasi? Mikä on urahaaveesi?
[/quote]
325cc ja The Lookin kautta kävin Virossa yksityissairaalassa. Olin viikon poissa töistä ja köytin talvilomani siihen. Olen 22 ja koulutukseltani tradenomi ja olen suuntautunut kansainväliseen markkinointiin. Haluan tulevaisuudessa työskennellä btändäyksen ja mainostentuottamisen parissa.:)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:09"]oot siis menossa johonkin iltatyttökuvauksiin, ku niitä täälläkin kaikille mainostat?
[/quote]
Ei, en ole.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:05"]Osamaksulla vai ilman? Hankittu Suomen ulkopuolelta? Jos kyllä, niin kattaako suomalainen sairasvakuutus mahdolliset repeämät, kapseloitumiset, väärin (eri korkeuksille) asettumiset? Onko päämääränäsi päästä Seiskalehteen, kuten kaikkien muidenkin silikonit laittaneiden naisten päämäärä Suomessa on? [/quote] Tiedoksi sinulle, että suomessa saa hoitoa jos tarvis kaikki siihen oikeutetut, johtui vaiva mistä tahansa.
[/quote]
Onko sinusta sitten hienoa että osamaksu-silikonibimbot jonottelee lopulta täällä Suomessa sairaaloihin ja vievät sairaalapaikat oikeasti sairailta, vain koska ovat ostaneet ne halvat silikoninsa jostain muualta ja ne on alkaneet vuotaa tai muuta ällöä!??
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:14"]Miten tunto rinnoissa ja etenkin nänneissä? Itse voin saada orgasmin ihan rintojen hyväilystä; menettääkö tämän jos laittaa silikonit?
[/quote]
Toinen voi vastata myös tähän. Ei ole vaikuttanut tuntoon ollenkaan. Eiap
Missä laitatit? Minkäkokoiset? Osittain lihaksen alle vai päälle?
Kuka maksoi?