Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukausi silikonien laittamisesta. Kysyttävää?

Vierailija
09.02.2015 |

Tammikuun alussa laitettu silikoni-implantit.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostiko erotiikkaklubin pitäjä sinua ottamaan isommat rinnat työn takia? Vai teetkö kuvauksia, niin alan lehtiin kuin aikuisviihdevideoille?

Vierailija
22/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellisempi? 

Näkyykö vaikutus katukuvassa, ravintolassa, flaksissa löytää miehiä?  

T. mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:10"]Onko se aina siisti tunne, kun vaikka aamulla herätessäsi venyttelet ja käsiäsi mahalla liu'uttaessa tunnet kylkiluut ja sitten kovan seinämän suoraan edessä. Minulla on isot ja tiiviit luomurinnat ja monesti se tunne itsellänni on lannistunut. Haluiaisin semmoset kämmeneen sopivammat rinnat.

Olet varmaan pikkuinen, jolloin rinnat tuovat sinuun lisää volyymia? Itse toivoisin pienempiä rintoja niin näyttäisin pienemmältä muutenkin. Etenkin kun rintojen painon vuoksi on pakko olla ryhdissä. Ennen yritin peitellä niitä luisuttamalla olkapäät eteen. Juttakin alkaa olla kuvissa aika tankin näköinen kun ei ole enää niin kisatikissä ja valtavat puskurit. Jos kuvista peittää puskurit, olisi ihan eri näköinen. 

[/quote]
Kyllä, olen aika pienikokoinen ja toisin kuin luullaan, impantti on hyvin luonnollisen tunyuinen ihon alla. Mulla rinta pehmentynyt todella paljon turvotuksen laskettua ja poikaystäväni sanoi, ettei tunne edes implanttia. Toki tähän vaikuttaa se, että minulla on olluy jonkun verran omaa rintakudosta, jonka alla implantti on. Minun suurin syy leikkaukseen oli rintojeni muoto. Minulta on lääkäri kysynyt tinyojeni perusteella, että monta lasta minulla on. Noh, ei yhtään. Ei ole nuorena kovin kiva omata rintoja, jotka ovat kuin usean lapsen äidillä.

Vierailija
24/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun :|

Vierailija
25/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetitkö syövän takia rintasi?

Mikä on ikäsi?

Vierailija
26/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pic or it didn't happen !

#jonne

Vierailija
27/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:08"]Minkä kokoiset implantit ja missä leikkaus tehtiin? Kuinka pitkän sairasloman sait töistä? Minkä ikäinen olet ja mikä olet koulutukseltasi? Mikä on urahaaveesi? [/quote] 325cc ja The Lookin kautta kävin Virossa yksityissairaalassa. Olin viikon poissa töistä ja köytin talvilomani siihen. Olen 22 ja koulutukseltani tradenomi ja olen suuntautunut kansainväliseen markkinointiin. Haluan tulevaisuudessa työskennellä btändäyksen ja mainostentuottamisen parissa.:)

[/quote]

Siis mihin nuo laitettiin? Rintoihin eikä peppuun? Mitä ihmeellistä siinä muka sitten on että pitää tulla tänne avaamaan ketju asiasta? Monet on ottaneet niitä rintoihin ja monet poistaneetkin omansa jo kun yläkropan täyteläisyys ei enää ole mitenkään in ja koska monien vaatteiden istuvuus näyttää rumalta töröpallojen kera.

Kuvittelin että nyt joku on käynyt trendikkäässä peppuimplanttileikkauksessa joka on se hotein juttu juuri nyt! Tylsää kun ei ollutkaan! Ihan turha ketju tämä siis!

Vierailija
28/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö implantit kannata ottaa vasta sen jälkeen kun on hankkinut lapset?? Ainakin täällä Suomessa parille ystävättärelle on suositeltu niin aikoinaan, ja onneksi suositeltiin koska oli järkevämpää imettää ensin ja sitten vasta korjata rinnat.

Vierailija
29/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:15"]

Haluan tulevaisuudessa työskennellä btändäyksen ja mainostentuottamisen parissa.:)

[/quote]

Jossain muovi- tai kumifirmassa? ;D Siksi teet nyt jo researchia??

Vierailija
30/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:12"]Moi :) 

Mikä sai sinut päätymään tähän ja oletko tyytyväinen ratkaisuun? Mikä oli kuppikokosi ennen ja mikä nyt jälkeen, vaikka rintasi varmaan vielä asettuvat? Millaiset arvet tuli?

Hieno homma kaiken kaikkiaan, uskon että odotat kesää ja bikinikautta innolla :) Itsekin olen ajatellut ottaa implantit jos joskus imetyksestä rintani menettävät muotonsa enkä ole niihin enää tyytyväinen.

N30
[/quote]
Kuten vastasin, rinnat olivat kuin usean lapsen äidillä, ei pahalla äidit, mutta en niiden kanssa ole virlä valmis elämään 22 vuoden iässä. Lopputulos on todella kaunis enkä olisi osannut toivoa näin kauniita rintoja. Arpi on parantunut hyvin ja on muutaman sentin, mutta jää hyvin rinnan poimun alle. Kuppikoko oli 75B ja nyt 75F. Koko kuulostaa suurelta, mutta eivät minusta niin suurelta näytä. Vaatteet päällä normaalin näköiset, mutta ilman paitaa huomaa silikoneiksi muodosta.

Vierailija
31/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:12"]Anatomiset vai pyöreät?

Äo?
[/quote]
Pyöreät

Vierailija
32/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:05"]Osamaksulla vai ilman?

Hankittu Suomen ulkopuolelta? Jos kyllä, niin kattaako suomalainen sairasvakuutus mahdolliset repeämät, kapseloitumiset, väärin (eri korkeuksille) asettumiset?

Onko päämääränäsi päästä Seiskalehteen, kuten kaikkien muidenkin silikonit laittaneiden naisten päämäärä Suomessa on?
[/quote]
Ai tavoite päästä seiskalehteen :D ei näillä kyllä pääse, silikonien kanssa tai ilman, näyttää imettäneen naisen rinnoilta. Laitettiin 1.5v sitten. Ei-ap

Onko vielä kipuja?
[/quote]
Olin todella kiprä heti leikkauksen jälkeen, mutta viikon jälkeen ei ollut kipuja.

Vierailija
33/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:14"]Miten tunto rinnoissa ja etenkin nänneissä? Itse voin saada orgasmin ihan rintojen hyväilystä; menettääkö tämän jos laittaa silikonit?
[/quote]
Tuntoaisti rinnoissa toimii kuten ennenkin!:)

Vierailija
34/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:05"]Osamaksulla vai ilman? Hankittu Suomen ulkopuolelta? Jos kyllä, niin kattaako suomalainen sairasvakuutus mahdolliset repeämät, kapseloitumiset, väärin (eri korkeuksille) asettumiset? Onko päämääränäsi päästä Seiskalehteen, kuten kaikkien muidenkin silikonit laittaneiden naisten päämäärä Suomessa on? [/quote] Tiedoksi sinulle, että suomessa saa hoitoa jos tarvis kaikki siihen oikeutetut, johtui vaiva mistä tahansa.

[/quote]

Onko sinusta sitten hienoa että osamaksu-silikonibimbot jonottelee lopulta täällä Suomessa sairaaloihin ja vievät sairaalapaikat oikeasti sairailta, vain koska ovat ostaneet ne halvat silikoninsa jostain muualta ja ne on alkaneet vuotaa tai muuta ällöä!??
[/quote]
Nykyään implantit ovat sisälyä kiinteää ainesta melkein kuin hyytelöä. Vaikka pinta rikkoutuisi, ei sieltä mitään mömmöä valu ulos. Minulla siis Mentorin implantti ja heillä impantit ovat tälläisiä.

Vierailija
35/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:17"]Missä laitatit? Minkäkokoiset? Osittain lihaksen alle vai päälle?
[/quote]
The lookin kautta Virossa 325cc ja lihaksen päälle

Vierailija
36/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:18"]Painostiko erotiikkaklubin pitäjä sinua ottamaan isommat rinnat työn takia? Vai teetkö kuvauksia, niin alan lehtiin kuin aikuisviihdevideoille?
[/quote]
Olen tradenomi, en strippari.

Vierailija
37/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:19"]Oletko onnellisempi? 

Näkyykö vaikutus katukuvassa, ravintolassa, flaksissa löytää miehiä?  

T. mies 
[/quote]
Kyllä, olen onnellisempi ja olen varattu enkä ole baareissa käynyt leikkauksen jälkeen joten en tiedä vaikutusta miesten kiinnostukseen. Oma mies tykkää kovasti.:)

Vierailija
38/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka S, mitäs sä vauvapalstalla teet :D

Vierailija
39/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:20"]Menetitkö syövän takia rintasi?

Mikä on ikäsi?
[/quote]
Ei ole ollut syöpää ja 22 ikää.

Vierailija
40/110 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:23"]Eikö implantit kannata ottaa vasta sen jälkeen kun on hankkinut lapset?? Ainakin täällä Suomessa parille ystävättärelle on suositeltu niin aikoinaan, ja onneksi suositeltiin koska oli järkevämpää imettää ensin ja sitten vasta korjata rinnat.
[/quote]
Kyllä ymmärrän, että lasten hankinnan yhteydessä implantit mahdollisesti korjataan jos imetys niihin vaikuttaa. Olen kuitenkin vasta 22 ja omaan jo ne imettäneen rinnat ainakin ulkonäöllisesti. Mun elämänlaatuun on kyllä vaikuttanut se, että olen saanut viimein kiinteät ja kauniit rinnat, jotka nuorella usein on. Lapsia en ole suunnitellut hankkivani moneen vuoteen ja tulin siihen tulokseenn, etten aio odottaa useaa vuotta, jotta saan rintani kotjattua. Olen tyytyväinen, että tein tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä