Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärjääkö yksin asuva pääkaupunkiseudulla n.2000 eur bruttopalkalla?

19.11.2021 |

Läheisen puolesta kysyn.
Alimmillaan pieni vuokrayksiö voi olla n. 600 euroa, mutta yleisimmin 700-800 euroa?
Käteen n 2000 eurosta jäänee 1400-1500 euroa?
Asumistukea saanee vähän alle 100 eur.
Pärjääkö näin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjää jos myy pårsettä 2000€ päälle pimeesti.

Sinähän sen tiedät.

Vierailija
42/43 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun Vantaalla, palkka nettona 2200€/kk. Oma yksiö, josta velkaa jäljellä 10.000€. Elän pihisti, olen pärjännyt ihan hyvin. Säästöönkiin riittää. Tosin ei tässä pröystäillä, eikä käydä matkoilla. Mutta tämä riittää itselleni.

Niin? SInun bruttopalkkasi on tonnin verran isompi kuin ap:lla. Jos et huomannut, niin ap puhui brutosta, ei netosta. On eri asia elää 2200 euron nettotuloilla kuin esim. 1650  euron nettotuloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asun Vantaalla, palkka nettona 2200€/kk. Oma yksiö, josta velkaa jäljellä 10.000€. Elän pihisti, olen pärjännyt ihan hyvin. Säästöönkiin riittää. Tosin ei tässä pröystäillä, eikä käydä matkoilla. Mutta tämä riittää itselleni.

Niin? SInun bruttopalkkasi on tonnin verran isompi kuin ap:lla. Jos et huomannut, niin ap puhui brutosta, ei netosta. On eri asia elää 2200 euron nettotuloilla kuin esim. 1650  euron nettotuloilla.

Niinpä.

Jos kykkiii 2200€ nettotuloilla Vantaan perukoilla 600€/kk elementtiläävässä ja lusikoi tonnikalahiutaleita suoraan purkista niin kyllähän sitä rahaa riittää vuodessa tonnitolkulla matkailuun.

Saahan sen elämän noinkin kulumaan.

Tällä vastauksella ei vaan ollut mitään tekemistä ap:n tilanteen kanssa.