Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisiin ei tutustu missään.

Vierailija
19.11.2021 |

Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?

Kommentit (408)

Vierailija
41/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne eti komeita miehiä joilla on laatikkoleuka ja itsevarmoja.. hyvät sosiaaliset taidot naurattaa naisia joa osaa puhua.. ja hieno auto kylkeen. No mulla ei vain ole koskaa mitää saumoja.. ainaski on työpaikka ja olen pitkä mies.

Vierailija
42/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan kun kuitenki joskus nuorempana ollut laihojakin naisia ja joka erilaisia naisia.. mutta jotenki nykyää ollut jo vuosia ilmaa naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset miksi ette voi antaa mahdollisuutta munkaa treffeille? En oo kuitenkaa alkoholisti työtön tai ihan pohjalla.. kyllä oon laskenut rimaa.. mutta ei ole ketää halunnut nähä.. viimeks olin treffeillä noin vuosi sitte.. ollut vain yksinäinen ja himassa.

Vierailija
44/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi pitäs väkisin mennä johki baariin tuhlaamaa viimesetki ruokarahat.. koska joo ei kiinnosta.. mulle on tärkeempää et elän palkasta ja ostan ruokaa ja bensaa.. mä en vaa ymärrä missä tutustua naisiin.. olen kyllä kaupungilla tai jossain mutta ei naiset kato ees päälle.

Vierailija
45/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että outoa tästä sen tekee.. että olen näyttänyt kuvaani ja olen ihan hyvän näkönen mies vähän ylipainoseksi.. ja naiset on monet niin kertoneet.. mutta sanoneet vain että oot niin vaikee tapaus ei kukaa sua jaksa.. tai että löydät sen oikeen vielä.. joo mistä kun ei käy missää.. jostain lenkkipolulta just.

Vierailija
46/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset miksi ette voi antaa mahdollisuutta munkaa treffeille? En oo kuitenkaa alkoholisti työtön tai ihan pohjalla.. kyllä oon laskenut rimaa.. mutta ei ole ketää halunnut nähä.. viimeks olin treffeillä noin vuosi sitte.. ollut vain yksinäinen ja himassa.

1. Allu kerroit jo ketjun alussa ettet nää naisia missään etkä puhu heille. Jos jätetään Tinder pois niin milloin viimeksi olet tehnyt naiselle aloitteen ja kysynyt treffeille? Eli syytät naisia siitä että he eivät edes lähde treffeille kanssasi mutta toisaalta julistat ettet edes puhu naisille ja tee aloitteita. Aika ristiriitaista.

2. Täällä aihe vapaallakin joku nainen lupautui yhdessä ketjussa sinun kanssasi treffeille mutta sinä et lähtenyt, eli miten niin naisten vika?

Vierailija
47/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Allu kerroit jo ketjun alussa ettet nää naisia missään etkä puhu heille. Jos jätetään Tinder pois niin milloin viimeksi olet tehnyt naiselle aloitteen ja kysynyt treffeille? Eli syytät naisia siitä että he eivät edes lähde treffeille kanssasi mutta toisaalta julistat ettet edes puhu naisille ja tee aloitteita. Aika ristiriitaista.

2. Täällä aihe vapaallakin joku nainen lupautui yhdessä ketjussa sinun kanssasi treffeille mutta sinä et lähtenyt, eli miten niin naisten vika?

No chatissa mutta ketään ei kiinnosta tutustuun ja halua tavata.. niin turhaa se on. No ei ole kukaan halunnut munkaa treffeille?

Vierailija
48/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä totta.

Missä miehiin voi tutustua kun en käy baarissa? Olen tavis pullero, asiani hoitanut ja lapseni maailmalle kasvattanut kunnon veronmaksajiksi. En ole kaunis enkä sysiruma. Hampaat on omat, polkupyörä löytyy ja ruosteinen auto. Inhoan ruuanlaittoa ja pölyjen pyyhintää. Tvtä en katso. Käyn pitkillä kävelyillä viikonloppuisin. En matkustellut ennen enkä nyt.

Tavallista elämää tahdon viettää. Kuten yksi exmieskaveri sanoikin mulle: kuule, minä haluan iloita ja nauttia elämästä ja sä olet tollanen tosikko, vihastuessaan kun en halunnut baariin. Mitäs olin hänet baarista ottanut? No joo tuosta on 5 vuotta jo aikaa. Hän on alkkis nykyään ja hänet nähdessään mietin kuinka valitsinkin aikoinani oikein, tylsän ja harmaan elämän. Pidän elämästäni, vain mies puuttuu.

Vierailija
49/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa koira

Vierailija
50/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tympääntynyt.. haluaisin koskettaa naista ja tavata naista.. mutta ei ne halua ketää nähdä.. olen tosia monia yritänyt treffeille

Vierailija
51/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän "Allun" jutut muuttuvat lennossa ketjusta toiseen. Ei puhu naisille, ei pääse treffeille, on ollut treffeillä vuosi sitten, ei halua pullukkaa, haluaa pullukan, ei käy missään, käy kahviloissa ja kaupungilla...jne. jne. 

Provo mikä provo. 

Vierailija
52/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon semmoinen ei voi mitään

Vierailija
53/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ei pelkästään leiki vaikeasti tavoitettavaa vaan on vaikeita. Poikkeuksina toki jos iho on tummempi tai statusta.

Vierailija
54/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tajua naisia.. eivät kato ees päälle.. olen pitkä ja ok näkönen mies

Vierailija
55/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu ettei koskaa mitää saumaa ees saada läheisyyttä naisesta

Vierailija
56/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä totta.

Missä miehiin voi tutustua kun en käy baarissa? Olen tavis pullero, asiani hoitanut ja lapseni maailmalle kasvattanut kunnon veronmaksajiksi. En ole kaunis enkä sysiruma. Hampaat on omat, polkupyörä löytyy ja ruosteinen auto. Inhoan ruuanlaittoa ja pölyjen pyyhintää. Tvtä en katso. Käyn pitkillä kävelyillä viikonloppuisin. En matkustellut ennen enkä nyt.

Tavallista elämää tahdon viettää. Kuten yksi exmieskaveri sanoikin mulle: kuule, minä haluan iloita ja nauttia elämästä ja sä olet tollanen tosikko, vihastuessaan kun en halunnut baariin. Mitäs olin hänet baarista ottanut? No joo tuosta on 5 vuotta jo aikaa. Hän on alkkis nykyään ja hänet nähdessään mietin kuinka valitsinkin aikoinani oikein, tylsän ja harmaan elämän. Pidän elämästäni, vain mies puuttuu.

Et ole sinkku, olet yh. Sinkut etsii sinkkuja, ei toisten lapsia kaitsevaa. Toiseksi pitää huolehtia itsestä, runsas ylipainoiset on oma ihmislajinsa.

Vierailija
57/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse olla rikas tai poikkeuksellisen komea.

Mutta, asiat pitää hoitaa. Itsestään voi ja täytyy huolehtia. Eli elämänhallinta on oltava kunnossa. Ei pienet tulot haittaa, jos osaa elää niiden mukaan.

Se on paha, jos syyttää muita, kadehtii rikkaita, ei huolehdi itsestään… sellainen kateus ja katkeruus miehessä ei houkuta naisia.

Painonhallinta esimerkiksi on ilmaista. Ala vaikka lenkkeilemään, saatat vaikka siellä kohdata naisen. Ylipäätään lähde ulos kotoa, tapahtumiin kun niitä nyt taas on, lenkille, luontopoluille laavulle kahville (siellä voi tutustua naisiinkin)…

Vierailija
58/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä totta.

No ehkä siihen toisen löytämiseen joutuu näkemään vaivaa. Itse löysin elämäni miehen töistä. Mutta harrastukset olisi kanssa hyvä vaihtoehto sinulle. Miten olisi tanssikurssit, postimerkkeily, kansalaisopiston piirit jne? Entä jos kävisit taluttamassa tuttavan koiraa? Koiran kanssa lenkkeillessä tutustuu usein muihin koiran taluttajiin? Ja sitten vielä vaihtoehtona ihan netin deittipalstat? Siellä pitää varmasti tehdä oikeasti töitä että löytää sieltä seasta sen helmen. Joku sanoi osuvasti että ne helmet ei kauaa viivy välttämättä deittipalstalla vaan kannattaa heti laittaa viestiä jne.

Eli jos haluat miestä niin tee jotain asian eteen. Toivottavasti löydät sinulle sopivan miehen.

Vierailija
59/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvitse olla rikas tai poikkeuksellisen komea.

Mutta, asiat pitää hoitaa. Itsestään voi ja täytyy huolehtia. Eli elämänhallinta on oltava kunnossa. Ei pienet tulot haittaa, jos osaa elää niiden mukaan.

Se on paha, jos syyttää muita, kadehtii rikkaita, ei huolehdi itsestään… sellainen kateus ja katkeruus miehessä ei houkuta naisia.

Painonhallinta esimerkiksi on ilmaista. Ala vaikka lenkkeilemään, saatat vaikka siellä kohdata naisen. Ylipäätään lähde ulos kotoa, tapahtumiin kun niitä nyt taas on, lenkille, luontopoluille laavulle kahville (siellä voi tutustua naisiinkin)…

Käyn päivittäin lenkillä ei naiset tule juttelee.. kahvilassa ei naiset tule juttelemaan.

Vierailija
60/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin viimeksi perjantaina kahvilla naapurin naisen kanssa, jonka tapasin ensi kertaa meidän hississä.

Sananvaihto kerrosten 6 ja K välillä meni osapuilleen näin:

Minä: Moi!

Naapuri: Moikka!

Minä: Viihteelle lähdössä, näytät hyvältä?

Naapuri: En mä, keskustaan ihan muuten vaan..

minä: Oke, oon menossa samaan suuntaan, tuletko seuraksi kahville robertsiin?

Naapuri: No mikäettei, mennään vaan!

Ei se naisten tapailu edellytä hirveen paljon muuta kuin että osaa avata suunsa, eikä naama norsunwitulla möllötä nurkassa hiljaa...