Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisiin ei tutustu missään.

Vierailija
19.11.2021 |

Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?

Kommentit (408)

Vierailija
21/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ymmärrä. Haluaako ne varakkaan top 10 miehen jolla mersu. En ymmärrä.

Vierailija
22/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten käy baareissa? Ei siellä ole pakko ottaa alkoholia. Mulle tuli kerran baarissa juttelemaan mies, joka joi kaakaota. Minuun se teki vaikutuksen, kun yleensä miehet lähestyy ihan sikakännissä.

Koska ei kiinnosta ne nuoret laihat kaunottaret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää. Ihan komea ja pitkä olen. Vähä mahaa. Mua ei ees kiinnosta laihat naiset. En tajua.

No nyt osuit nappiin. Sä et tajua.

Vierailija
24/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset suostu muutenkaan tutustumaan ilman että he ovat tutustunut etukäteen, vähintään some stalkkaus pitää tapahtua että nainen suostuu tutustuun

Vierailija
25/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä mä en tajua. Etin omanlaisia naisia en laihoja. Silti vaan yksin.

Vierailija
26/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotioveltako naisten pitäisi sinua tulla hakemaan? Vai missä haluaisit heihin tutustua, jos et käy missään etkä juttele heille mitään?

Ei tietenkään. Oon aika tavallinen köyhä mies. Baareissa on vain kauniita koulutettuja naisia. En kelpaa heille. Ei kiinnosta mennä.

No missä sinä haluaisit naisiin tutustua? Miten oletat pääsevät tutustumaan naisiin, jos et käy missään etkä puhu heille mitään?

Vierailija
27/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on hyvä. Kertoo ilmoituksessa mitä etsii ja sillä löytää.

Itse painan X kaikille, joilla on tyhjä profiili tai, jos niissä ilmoitetaan sek siseuran hakemisesta. Haen pitkää parisuhdetta.

Vierailija
28/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotioveltako naisten pitäisi sinua tulla hakemaan? Vai missä haluaisit heihin tutustua, jos et käy missään etkä juttele heille mitään?

Ei tietenkään. Oon aika tavallinen köyhä mies. Baareissa on vain kauniita koulutettuja naisia. En kelpaa heille. Ei kiinnosta mennä.

No missä sinä haluaisit naisiin tutustua? Miten oletat pääsevät tutustumaan naisiin, jos et käy missään etkä puhu heille mitään?

Asun etelässä ja baareissa on vaa kauniita laihoja koulutettuja naisia. Ite melko pohjalla köyhä ja ylipainoa enkä komea. Luuletko et niitä kiinnostaa??

Vierailija
29/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei mun juttu status 0. Köyhä enkä ole komea.

Vierailija
30/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Tinder ei ole sinun paikka, ei tämä palsta, ei baari. Terapiaan ja lääkäriin pitäisi olla suuntasi.

Vierailija
31/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Tinder ei ole sinun paikka, ei tämä palsta, ei baari. Terapiaan ja lääkäriin pitäisi olla suuntasi.

En kelpaa niille kauneille laihoille naisille. Mulle kelpais tavis pullukka.

Vierailija
32/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kannata jutella koska on ahdistelija. Paitsi jos on tatuoitu laatikkoleuka.

Vierailija
33/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu jossain metsässä eikä koskaan käy missään, tinder ei kiinnosta eikä naisille jutteleminen, sitten pitää varmaan olla yksin.

Vierailija
34/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut ristiriitaisesti ja toistuvasti itseäsi pussiin. Oletko huomannut?

Vierailija
35/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hautuumaalle puhumaan kummuille. Sieltä saattaisi löytyä kaltaisesi aktiivinen ruumis.

Vierailija
36/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan valitatte, siinä miesten kateus-ketjussa yksi väitti että naisia saa mistä vaan ja jokainen mies saa naista.

Vierailija
37/408 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä haluaisit niihin tavis pullukoihin tutustua? Missä ja milloin olet viimeksi lähestynyt tavis pullukkaa?

Vierailija
38/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä haluaisit niihin tavis pullukoihin tutustua? Missä ja milloin olet viimeksi lähestynyt tavis pullukkaa?

Varmaa Tinderissä ja olen joskus saanut tavis pullukkaa enää en kelpaa.

Vierailija
39/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa en näytä enää koskaa kelpaavan.. en juttele naisille koska en oo komea. ja jotenki musta jo huomaa etten käy täysillä.. on ihme jutut.. ja oon aika negatiivinen ja mulla on laaja alainen oppimisvaikeus ja huonot sosiaaliset taidot.. 

Vierailija
40/408 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olen nykyää naisille ilmaa.. lihonut ollut jo vuosia ja kaljuuntunut.. mutta ei naiset ees töissä juttele mulle.. eikä tuu ite juttelee.. ihmettelen mikä naisia vaivaa.. joo miksi pitäs väkisin käydä baaris jos ei kiinnosta tai asentaa pinnallinen tinder.. aika heikkoa velkaantunut ylipainonen ei komea mies on tinderissä. niitten koulutettujen some prinsessojen keskellä?