Paras peniksen malli
Nyt jätetään pituus ja paksuus sikseen vaikka on nekin on tekijöitä, mutta minkämallinen penis tuntuu parhaalta? Ja tarkennus vielä, että puhutaan erektiossa olevasta peniksestä. Jos ei löydy vaihtoehtoa niin kuvaile kommentteihin.
Kommentit (36)
Eiköhän kaikki kelpaa, jos elin on kiinni miehessä, jota muuten haluaa.
Mulle ehdottomasti suora ja suonet. Näyttää todella todella kiihottavalta kun suonet pullistelee himosta.
Pitää vissiin alkaa penismalliksi kun ainakin yksi tykkää 😁
Pervopenis kirjoitti:
Pitää vissiin alkaa penismalliksi kun ainakin yksi tykkää 😁
Toivottavasti on ahtaat markkinat
Sopivasti ylöspäin käyrä on paras. Liian käyrällä ei tee mitään. Sattuu vain ja mikään asento ei ole hyvä.
Kova, pulleat verisuonet, iso ja paksu, eli kunnon K.
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti ylöspäin käyrä on paras. Liian käyrällä ei tee mitään. Sattuu vain ja mikään asento ei ole hyvä.
Ei tee mitään on aika rumasti sanottu. Silloin haetaan keinot mitkä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee mitään on aika rumasti sanottu. Silloin haetaan keinot mitkä toimii.
Ei se ole miehellekään helppoa, koska vehjettä ei voi väännellä vapaasti eri asentoihin. Esim takaapäin ei onnistu ollenkaan ja koko ajan saa varoa ettei väänny.
Vaikea kuvitella, että tuo suoni tuntuisi naisesta, kun se ei mihessäkään tunnu miltään penetroidessa.
Ulkonäkönä tietysti
Aavistuksen verran käyrä ylöspäin. Paksusuoninen, paljasterskainen ja paksu. Sellainen, jonka ympärille ei sormet riitä
N50 jotain
Ylös käyrä, banaanin tyylinen ja sellainen jota pystyy runkuttelemaan kaksin käsin☺️
Vierailija kirjoitti:
Aavistuksen verran käyrä ylöspäin. Paksusuoninen, paljasterskainen ja paksu. Sellainen, jonka ympärille ei sormet riitä
N50 jotain
Mulla on sellainen, sivulta näyttää suoralta, mutta kaartuu vähän vasemmalle. Ei näytä 20cm pitkältä, kun on niin tasapaksu.
Minulla on kyllä suora mutta olen antanut itselleni kerrottavan että suuri osa miesten peniksistä on erektiossa sivulle kaarevia.
Jotkin jopa siinä määrin että se haittaa yhdyntää.
Ja mallista vielä sen verran että ellei käytä Tinderiä niin amatöörivideoissakin näkee millaisia kalut oikeasti ovat erektiossa kun pääosan esittäjää ei valita yksinomaan mittanauhan perusteella.
Muutamilla miehillä on hassu juuresta paksu kartio joka ohenee halkaisijaltaan puolta pienempään terskaan.
Jollain on päinvastoin valtavaan pallomaiseen terskaan päättyvä ohutvartinen tatti ja olen tahattomasti nähnyt kylpylän hämärässä nurkassa tytön antavan käsihoitoa poikaystävälle jolla oli vähintään 20cm pitkä ja aivan sileä kalu mutta paksuudeltaan vain hot-dog nakin luokkaa
Oli pakko miettiä miltä tuo tuntuu pillussa kun kärki ulottuu vaikka sisään kohdunkaulasta mutta muuten se tuntuu siltä kuin sisällä liikuttelisi ohutta ihan sileää tussia.
Muutamilla miehillä on hassu juuresta paksu kartio joka ohenee halkaisijaltaan puolta pienempään terskaan.
i
Itselläni on muuten tasapaksu, mutta terskan ympärysmitta on vain 14cm varren 15cm ja tyvestä alapuolella iso paisuvainen tekee kartiota, jolloin tyven ympärysmitta kasvaa 16cm:iin.
Minulla on ihan suora ja suonikas, pituutta 18-19 cm, paksuutta ympärysmitaltaan 16 cm paikkeilla.
Jotkut ovat pitäneen vähän isona, kaikissa asennoissa on pitänyt olla vähän varovainen.
Toisaalta tällä palstalla ei noilla mitoilla olisi mitään asiaa, täällä tarvitaan vielä isompaa!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan suora ja suonikas, pituutta 18-19 cm, paksuutta ympärysmitaltaan 16 cm paikkeilla.
Jotkut ovat pitäneen vähän isona, kaikissa asennoissa on pitänyt olla vähän varovainen.Toisaalta tällä palstalla ei noilla mitoilla olisi mitään asiaa, täällä tarvitaan vielä isompaa!
Ja ketä nakkisi kiinnostaa. Ennemminkin naurattaa kaikkine mittauksen vaatimine operaatioineen
Alaspäin kaareva! jos sellainen tulee joskus vastaan niin pystyyköhän naurua pidättelemään😀
Ei ole kokemusta kaikista malleista, joten en tiedä.