Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtaako teillä mies lakanoita itsenäisesti tai yleensä?

Vierailija
09.02.2015 |

Tuosta kondimienkatoamisketjusta tuli mieleen... Vaihtaako oikeasti jonkun aviomies lakanoita itsenäisesti tai edes kehoituksesta?

Meillä ei ainakaan..

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:49"]

Yhden kerran olen pyytänyt vaihtamaan. Lopputulos oli karmaiseva, jopa peittokin oli poikittain pussilakanan sisällä. Silloin päätin että parempi kun teen tästä lähtien itse.

[/quote]

Miehesi pikku jekku siis onnistui täydellisesti.

Vierailija
62/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä kävi samanlailla kun 4:lla. Ei vaan mennyt yritys läpi, pyysin korjaamaan ja näytin toisella peitolla miten se hoidetaan. On niin löysä-Jaakko tää mies että tiesin että yrittää jotain tällaista. Vaihtaa tyynyliinat eikä laita sitä kunnolla sisään. Teen kyllä mielummin itse.

Käsittämätöntä että osaa 7 kieltä, osaa koodata ihan mitä vaan, ymmärtää fysiikkaa ja kemiaa täydellisesti ja oppii minkä tahansa asian mitä haluaa oppia, mutta ei näitä. Yks lakana.

Lätkäisee jauhelihan ja suolan kylmälle pannulle ja öljyn perään. Ahhahhhahhhhaaaa!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa

Vierailija
64/68 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska pyykkihuolto on mun vastuulla (sovitusti, mies hoitaa sitten muita juttuja). Laittaa kyllä omat pussilakanansa jne mutta mä katson millon vaihdetaan.

Vierailija
65/68 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa. Viime viikolla oli laittanut kesken työpäivän puhelimeen muistutuksen, jotta muisti vaihtaa ne heti kotiin tultuaan. Vähän hävettää, olen kuitenkin kotona päivät vauvan kanssa... Muutenkin siivoaa ja pyykkää lähes päivittäin, vaikka toki täällä jotain teen joka päivä.

Vierailija
66/68 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaihda, se on sitäpaitsi naisen tehtävä

Vierailija
67/68 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:44"]

Tuosta kondimienkatoamisketjusta tuli mieleen... Vaihtaako oikeasti jonkun aviomies lakanoita itsenäisesti tai edes kehoituksesta?

Meillä ei ainakaan..

[/quote]Voinen kertoa, että noin 30 vuoden yhteisen parisuhteemme aikana mieheni on vaihtanut vain yhden ainoan kerran lakanat parivuoteeseemme, ja silloinkin minä olin neljänkympin kuumeessa ja flunssassa, ja lapsemme olivat alle kouluikäisiä pikkuisia. Muutoin mieheni kylläkin on jo toistakymmentä vuotta joutunut imuroimaan ja luuttuamaan lattiat sekä viemään matot ulos tuulettumaan, koska mun alaselkäni ei moista liikehdintää siedä enää. Minä siivoan pääasiassa sitten loput kodin kohteet esim. saniteettitilat ja pyyhiskelen pölyt ja vaihdan ne lakanat sekä tuuletan peitot yms.

Vierailija
68/68 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:44"]

Meillä ei ainakaan..

[/quote]Voinen kertoa, että noin 30 vuoden yhteisen parisuhteemme aikana mieheni on vaihtanut vain yhden ainoan kerran lakanat parivuoteeseemme, ja silloinkin minä olin neljänkympin kuumeessa ja flunssassa, ja lapsemme olivat alle kouluikäisiä pikkuisia. Muutoin mieheni kylläkin on jo toistakymmentä vuotta joutunut imuroimaan ja luuttuamaan lattiat sekä viemään matot ulos tuulettumaan, koska mun alaselkäni ei moista liikehdintää siedä enää. Minä siivoan pääasiassa sitten loput kodin kohteet esim. saniteettitilat ja pyyhiskelen pölyt ja vaihdan ne lakanat sekä tuuletan peitot yms.

[/quote] ..jatkan vielä, että mieheni kuitenkin vetää puhtaat, kuivat lakanat kanssani - kiinnostaa vaan, että kuinka moni nuorista pareista enää moista lakanoiden vetohommelia edes viitsii suorittaa?  Meillä ei ole mankelia ollut ikinä, niin sen takia tykkään edes vetää ne lakanat mieheni kanssa ja viikata rullalle sen jälkeen, koska silittää en viitsi niitä, mutta tyynyliinat silitän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi