Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtaako teillä mies lakanoita itsenäisesti tai yleensä?

Vierailija
09.02.2015 |

Tuosta kondimienkatoamisketjusta tuli mieleen... Vaihtaako oikeasti jonkun aviomies lakanoita itsenäisesti tai edes kehoituksesta?

Meillä ei ainakaan..

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihdetaan ne aina yhdessä. Joskus vaihtoa ehdotan minä, joskus mies. Hyvin toimii. Minä taas sitten pesen sen lakanapyykin.

Vierailija
42/68 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:03"]

Mä en pys käsittään näitä miehiä jotka ei tee mitään kotitöitä. Enkä niiden vaimoja. Miksi te annatte niiden äijien olla tekemättä mitään? Ja miksi kukaan haluaisi seurustella sellaisen aivokääpiön kanssa joka ei osaa lakanoita vaihtaa? Luulen tosin wttä kyseessä on vain miehen kusetus ettei joutuisi niitä enää vaihtamaan...

[/quote]

En kyllä pystyis seurusteleen naisen kanssa joka ei vaihda öljyjä, katso ilmanpaineita autosta säännöllisesti, tarkista nesteitä, tankkaa, tee jarruremppaa, hoida talon lämmityskeskusta, tee puita talvilämmitykseen (kaato, perkuu, siirto, jatkokäsittely, pinoaminen), hoida nuohousta, luo lumia pihasta, aja kesällä ruohoja, perunoiden istutusta ja nostoa. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaihda eikä edes ehdota vaihtoa. Tosin nukkuu aika harvoin meidän sängyssä...

Vierailija
44/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen pyytänyt vaihtamaan. Lopputulos oli karmaiseva, jopa peittokin oli poikittain pussilakanan sisällä. Silloin päätin että parempi kun teen tästä lähtien itse.

Vierailija
45/68 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:03"]

Mä en pys käsittään näitä miehiä jotka ei tee mitään kotitöitä. Enkä niiden vaimoja. Miksi te annatte niiden äijien olla tekemättä mitään? Ja miksi kukaan haluaisi seurustella sellaisen aivokääpiön kanssa joka ei osaa lakanoita vaihtaa? Luulen tosin wttä kyseessä on vain miehen kusetus ettei joutuisi niitä enää vaihtamaan...

[/quote]

En kyllä pystyis seurusteleen naisen kanssa joka ei vaihda öljyjä, katso ilmanpaineita autosta säännöllisesti, tarkista nesteitä, tankkaa, tee jarruremppaa, hoida talon lämmityskeskusta, tee puita talvilämmitykseen (kaato, perkuu, siirto, jatkokäsittely, pinoaminen), hoida nuohousta, luo lumia pihasta, aja kesällä ruohoja, perunoiden istutusta ja nostoa. Huoh.
[/quote]

Itseasiassa minä hoidan nuo, jarruremppaan tietenkin vien auton asiantuntijalle. Katolle kyllä kiipeän mutta nuohouksen hoitaa kyllä ammattilainen, ihan vakuutusten vuoksi.
Nainen 40v

Vierailija
46/68 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa, jos sanon "Vaihda lakanat". Selkeä viestintä toimii, mutta ei tule itse ajatelleeksi että pitäisi tehdä tuollaista, liian hyvään palveluun tottunut.

Vierailija
47/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa kehotuksesta useammin kuin itsenäisesti, mutta on vaihtanut myös käskemättä.

Vierailija
48/68 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä mies on se joka vaihtaa lakanat joka kerta. Ihan oma-aloitteisesti viikon-parin välein.

Vierailija
49/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaihda itsenäisesti, mutta vaihtaa, jos pyydän ja etsin uudet lakanat hänelle kaapista valmiiksi.

Vierailija
50/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% mies ja loput minä.

Vierailija
51/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies vaihtaa, minä joskus

Vierailija
52/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaihda. Vetää kyllä puhtaat kanssani kun pyydän.

Vierailija
53/68 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:03"]

[/quote]

[/quote]

Kaikilla ei ole autoa tai omakotitaloa. Kaikilla on kuitenkin kodinhoitoon liittyviä askareita kotonaan. Huoh.

Vierailija
54/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vaihdoin lakanat ja uudet tyynyt. Jokainen intin käynyt mies on petauksessa mestari.

Vierailija
55/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaihda. Ei tiskaa, ei imuroi, ei laita ruokia takaisin jääkaappiin jos on sieltä jotain ottanuyt, ei käy kaupassa (paitsi kaljaa hakemassa), ei pese pyykkiä, ei vie roskia, ei siis tee kotitöitä. Koska käy töissä.

Aivan sama vaikka minäkin käyn töissä mutta koska hänen palkkansa on parempi hän ei mielestään ole velvollinen tekemään kotona mitään.

Ja koska (kesäisin, ei ympäri vuoden) ajaa autoa, toisin kuin minä.

Vierailija
56/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa kun pyydän. Ja yleensä se on just miehen hommaa. Jostain syystä mä aina vaihdan ne tyynyliinat ja mies sitten loput...

Vierailija
57/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#12 lisää että meillä on n 10kpl tyynyjä aina sängyssä joten siinäkin on vähän hommaa.

Vierailija
58/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:05"]

Juuri vaihdoin lakanat ja uudet tyynyt. Jokainen intin käynyt mies on petauksessa mestari.

[/quote]

Meillä taas mies perustelee, että hän on ihan tarpeeksi pedannut sänkyä intissä ollessaan, joten enää ei sitä tarvitse tehdä. Intistä vaan on jo 30 vuotta aikaa...

Vierailija
59/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen ei vaihda, mutta tekee sen kyllä kyselemättä ja hyvin jos olen vaikka laittanut puhtaat lakanat näkyville. Meillä myös kahdeksan vuotias poika osaa vaihtaa omat lakanansa itsenäisesti niin kuin muutkin lapset.

Vierailija
60/68 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:05"]

[/quote] :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi