Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssarokotusta ei anneta kaikille halukkaille?

Vierailija
19.11.2021 |

Ihan kuin silloin, kun korona rantautui Suomeen, ettei testata ellei ole riskiryhmää, niin nyt ei sitten saa influenssarokotusta jos ei ole riskiryhmää! What?! Miksi ihmeessä ja onko muualla näin? Eipä osannut selittää TK:n henkilö...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kaikille annetaan, mutta vain riskiryhmille ilmaiseksi. Maksaa parikymppiä apteekissa.

Vierailija
2/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on loppuneet, siksi niitä ei saa kaikki terveydenhuollonnhenkilöstöön kuuluvatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kaikille annetaan, mutta vain riskiryhmille ilmaiseksi. Maksaa parikymppiä apteekissa.

Ei ollut siitä kyse. TK:ssa sanoivat, ettei sitä anneta (eikä myös "myydä") ellei ole riskiryhmäläinen. Sitähän minä tässä nyt ihmettelen, kun olen sen aikaisemmin saanut, vaan en nyt. Että mikähän juttu tämä on... jotain epämääräisesti sönkötti, että kun on koronaan tuplarokotus, niin sitten ei saa=myydä infuenssarokotusta ellei tosiaan ole riskiryhmäläinen, että mitähän hittoa.

ap

Vierailija
4/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ilmaiseksi kun sanoo että tapaa viikottain iäkästä sukulaista.

Vierailija
5/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on loppuneet, siksi niitä ei saa kaikki terveydenhuollonnhenkilöstöön kuuluvatkaan.

Mihis ne on loppunu?

Vierailija
6/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla puhuttiin että ovat loppuneet joskus kesken niin ei kaikille anneta. Rahalla voi käydä yksityisellä.

Avasin sitten paitani ylänappeja ja iskin silmää niin jo mieshoitsu suostui sittenkin..

Vierailija
7/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihis ne on loppunu?

Ei ole saatu tarpeeksi rokotteita. Siihen.

Vierailija
8/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin tämän viikon alussa sain yksityisellä influenssarokotuksen ja maksoin siitä.

Vierailija
9/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ei sitä terveyskeskuksesta myydä, vaan tk:sta saat reseptin, kipität apteekkiin hakemaan rokotteen ja sitten piikille.  joku kaupunki uutisoi juuri, että tarjoavat ilmaisen ilnfluenssarokotteen myös niille ihmisille, joiden perheenjäsen kuuluu rsikiryhmään, en muista nyt mikä kaupunki se oli.

Vierailija
10/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei enää riitä, sen iäkkään pitää olle ERITYISEN altis eli sairas.

Vierailija
11/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihis ne on loppunu?

Ehkä joissain apteekeissa loppunut. Julkisella puolella niitä on toistaiseksi riittänyt. Halukkaat saavat sen, kukin vuorollaan.

En ymmärtänyt ap:n aloitusta. Ei ehkä se tk:n henkilökään, jonka kanssa hän on asioinut.

Vierailija
12/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, toissapäivänä vielä onneksi riitti. :)

Vierailija
13/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut siitä kyse. TK:ssa sanoivat, ettei sitä anneta (eikä myös "myydä") ellei ole riskiryhmäläinen. Sitähän minä tässä nyt ihmettelen, kun olen sen aikaisemmin saanut, vaan en nyt. Että mikähän juttu tämä on... jotain epämääräisesti sönkötti, että kun on koronaan tuplarokotus, niin sitten ei saa=myydä infuenssarokotusta ellei tosiaan ole riskiryhmäläinen, että mitähän hittoa.

ap

Höpö höpö kurkkaa THL:N sivulta kenelle kuuluu ilmainen rokotus,  muut saavat rokotuksen reseptillä apteekista omakustanteisesti jos niitä sattuu vielä jossain olemaan.  Eikä asia liity mitenkään koronarokotuksiin.

Vierailija
14/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pian tulee jo kalmas ja neljäs koronapiikki ja ihan ilmaseksi. Reilua vai mitä.

Vierailija
15/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks otatte noita? Olen sairastanut influenssan 2 kertaa, toinen kerta oli ironisesti ainoa vuosi koskaan kun olen ko. rokotteen itse ottanut.

Vierailija
16/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosihan ne loppuu, eli jos olet piikin tarpeessa niin heti syksyllä jonoon.

Vierailija
17/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olisko tossa porkkana: tule koronarokotukseen ja samalla influenssapiikki.

Vierailija
18/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, toissapäivänä vielä onneksi riitti. :)

Eilen ei ainakaan pohjoissuomessa, kysyin kun olin itse rokotettavana kun saan itse sairauteni ja lääkityksieni takia sen, mutta omainen ei enää saa. Pitäisi olla suuripiirtein sytostaattihoidossa jotta omaiselle se maksutta annettaisiin. Rokote maksaa parikymppiä ja pitää itse ostaa se apteekista,pitämisestä ei veloiteta.

Vierailija
20/33 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosihan ne loppuu, eli jos olet piikin tarpeessa niin heti syksyllä jonoon.

Niitä jäi aikaisempina vuosina käyttämättä 200-300 000 kun kaikki oikeutetut eivät tulleet rokotettaviksi. Siksi niitä on tilattu viime vuodesta lähtien vähemmän julkiselle puolelle. Rokotteiden hävittäminenkin maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän