Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta vartalostasi jotain jota muut ei näe

Vierailija
09.02.2015 |

Mulla on kauhee peräpukama.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tatuointia.

Vierailija
22/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmiset, minulla on järkyttävät viiltelyarvet pitkin kroppaa. Niitä on käsissä, niitä on reisissä, mahassa, kaulassa, säärissä, kaikkialla. Ihmiset eivät näe niitä, koska peitän ne vaatteilla. Olen myös lyönyt käteni ikkunalasista läpi ja hypännyt toisesta, tai kolmannesta kerroksesta alas (en muista enää), ja siitäkin on jäänyt jäljet ranteisiin ja jalka ei oikein koskaan palannut enää entiselleen. Olin psyykelääkitty teini, mut oltiin pumpattu täyteen psyykelääkkeitä, vaikka oikeasti olisin vain tarvinnut terapiaa ja halin.

Mut mä selvisin siitä kaikesta. Minä selvisin, vaikka minut raiskattiin, vaikka minua hakattiin. Vaikka minut yritettiin tapaa, melkein kuristettiin kuoliaaksi. Koulukiusattiin kahdeksan vuotta. Suljetullakin olin jossain vaiheessa ja painoin pahoina aikoina vain 40kg. Mut mä selvisin, mä selvisin, ja nyt siitä kaikesta mua muistuttaa nää mun arvet.

Vaikka minulle annettaisiin mahdollisuus täydelliseen ihoon, niin en vaihtaisi. Mun arvet kertoo oman tarinansa siitä, että mä tiedän, millaista helvettiä elämä osaa olla. Mun arvet eivät ehkä ole mitkään nätit, mutta ne ovat silti osa minua. Ne ovat olleet osa minua jo niin pitkään, etten osaa edes kuvitella elämäni ilman niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:37"]Ruma pillu. :( Oikeasti on.
[/quote]

Näitä minä aina suuresti ihmettelen. Kuka ja miksi tuijottelee omaa alapäätään ja vieläpä vertailee toisten vastaaviin. Minulla ei ole harmainta aavistusta mille vehkeeni näyttää, eikä voisi vähempää kiinnostaa. N47.
[/quote]
No siksi sitä varmaan niin usein tuijottaakin ja vertailee muihin kun se on ruma. Jos se olisi nätti niin antasin olla eikä vähääkään kiinnostaisi.
[/quote]

Niinpä. Ruma on mullakin. Eipä ole vielä kenellekään "tarvinnut" näyttää...

Vierailija
24/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittiä perseessä

Vierailija
25/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännilävistys jonka otin vuosia sitten vedonlyönnin seurauksena (how white trash :D) olen muuten todella tylsän ja sovinnaisen näköinen..

Vierailija
26/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:37"]Ruma pillu. :( Oikeasti on. [/quote] Näitä minä aina suuresti ihmettelen. Kuka ja miksi tuijottelee omaa alapäätään ja vieläpä vertailee toisten vastaaviin. 

[/quote]

Kaikki miehet.

Vierailija
27/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma maha ja miestissit.

Vierailija
28/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso maha ja selluliitit sekä raskausarvet.

Vierailija
29/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kohollaan oleva luomi oikeassa rinnassa.

Vierailija
30/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:19"]Hei ihmiset, minulla on järkyttävät viiltelyarvet pitkin kroppaa. Niitä on käsissä, niitä on reisissä, mahassa, kaulassa, säärissä, kaikkialla. Ihmiset eivät näe niitä, koska peitän ne vaatteilla. Olen myös lyönyt käteni ikkunalasista läpi ja hypännyt toisesta, tai kolmannesta kerroksesta alas (en muista enää), ja siitäkin on jäänyt jäljet ranteisiin ja jalka ei oikein koskaan palannut enää entiselleen. Olin psyykelääkitty teini, mut oltiin pumpattu täyteen psyykelääkkeitä, vaikka oikeasti olisin vain tarvinnut terapiaa ja halin.

Mut mä selvisin siitä kaikesta. Minä selvisin, vaikka minut raiskattiin, vaikka minua hakattiin. Vaikka minut yritettiin tapaa, melkein kuristettiin kuoliaaksi. Koulukiusattiin kahdeksan vuotta. Suljetullakin olin jossain vaiheessa ja painoin pahoina aikoina vain 40kg. Mut mä selvisin, mä selvisin, ja nyt siitä kaikesta mua muistuttaa nää mun arvet.

Vaikka minulle annettaisiin mahdollisuus täydelliseen ihoon, niin en vaihtaisi. Mun arvet kertoo oman tarinansa siitä, että mä tiedän, millaista helvettiä elämä osaa olla. Mun arvet eivät ehkä ole mitkään nätit, mutta ne ovat silti osa minua. Ne ovat olleet osa minua jo niin pitkään, etten osaa edes kuvitella elämäni ilman niitä.
[/quote] <3

Vierailija
31/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalifissuura.

Vierailija
32/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävät raskausarvet rinnoissa reisissä ja lantioilla, vaahtokarkkinännit, pömppömaha näyttää kuin olisin raskaana, selluliitti perseessä t. 15 v

Vierailija
33/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18cm ja paksu. Ainaki naiset kehunu...

Vierailija
34/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-pack. Tai kyllä se näkyy tiukan paidan alta.

Vierailija
35/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 cm pitkä ja 5 cm paksu Anustappi syvällä rektumissa 12h päivässä. M43

Vierailija
36/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatioklipsit.

Vierailija
37/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:38"]Sterilisaatioklipsit.
[/quote]

Missä sellaset on?

Vierailija
38/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet. Näkisi kyllä kun näyttäisin, mutten näytä..

Vierailija
39/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljasta.

Vierailija
40/41 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa pukama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä