Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder yli 50 vuotiaille?

Vierailija
14.12.2022 |

Kannattaako tämän ikäisen miehen edes ajatella Tinderprofiilia? Onko siellä sama turhauttava tilanne kuin nuoremmilla. Paljon enemmän miehiä kuin naisia. Naisilta ei tule vastauksia vaikka tulisi match ja kirjoittaisi asiallisesti ja kiinnostavasti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50-vuotiaan ainoa mahdollisuus on deittailla ulkomaisia naisia.

Vierailija
2/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä. Deitti net on myös treffailupaikka ja voisi sopia ehkä paremmin sinulle, ikäisellesi. On kai muitakin vielä lisäksi, mutta aloita vaikka näistä. Tsemit!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt ainakin tarkemmin, mihin  ikähaarukkaan rajaat hakusi ja voitko laajentaa aluetta laajemmaksi kuin vain oman kotiseutusi? Myönteiset kokemukset paranevat sitä mukaa kuin käytät järkeäsi ja miten vakavasti otat jonkun typerän kommentin.

Kaikelle voi antaa mahdollisuuden ja ainakin kokeilla.

MInä olin Tinderissä yli 50 vuotiaana ja kävin deiteillä. Kaikki olivat aivan asiallisia, mutta ei sopivia. Muutama nuorempi palveluja tarjoava tyyppi tyrkyllä , mutta jos ovat ihan ammattimielessä liikkeellä osaavat fiksusti ilmaista asiansa.

Uskoisin, että elämän- ja ihmiskokemus auttaa Tinderissäkin. Kun on nähnyt monenlaista läträäjää ei säiky Tinderin torveloita.

Vierailija
4/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vielä ole ihan viiskymppinen, mutta ei ole montaa vuotta vailla. Aina joskus iskee halu tehdä vaikkakin juuri Tinderprofiili tms. kumppanin hakua varten. Mutta sitten alan aina ajatella, että pitäisi jälleen sopeutua toisen ihmisen tapoihin, läsnäoloon, toiveisiin, vaatimuksiin - asioita jotka hiukan hiersivät jo avioliitossa vuosia sitten. Nukunkin mieluiten yksin, enkä ole mahdottoman kiinnostunut seksistäkään ainakaan jatkuvalla syötöllä. Olisihan se joskus toki hienoa, kun olisi joku läheinen, jonka kanssa asioita jakaa ja keskustella, muuta kolikolla on kaksi puolta, kuten sanottu. Tästä syystä ulkomaisetkaan naiset eivät ole ensisijainen vaihtoehto, juurikin kielivaikeuksista ja erilaisista kulttuuritaustoista johtuen.

M47

Vierailija
5/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt vielä ole ihan viiskymppinen, mutta ei ole montaa vuotta vailla. Aina joskus iskee halu tehdä vaikkakin juuri Tinderprofiili tms. kumppanin hakua varten. Mutta sitten alan aina ajatella, että pitäisi jälleen sopeutua toisen ihmisen tapoihin, läsnäoloon, toiveisiin, vaatimuksiin - asioita jotka hiukan hiersivät jo avioliitossa vuosia sitten. Nukunkin mieluiten yksin, enkä ole mahdottoman kiinnostunut seksistäkään ainakaan jatkuvalla syötöllä. Olisihan se joskus toki hienoa, kun olisi joku läheinen, jonka kanssa asioita jakaa ja keskustella, muuta kolikolla on kaksi puolta, kuten sanottu. Tästä syystä ulkomaisetkaan naiset eivät ole ensisijainen vaihtoehto, juurikin kielivaikeuksista ja erilaisista kulttuuritaustoista johtuen.

M47

Eikö siinä pariutumisessa ole ideana mennä yksiin sellaisen ihmisen kanssa kenen kanssa yllä mainitsemasi asiat menevät yksiin? Ei ole tarkoituksen mukaista mukautua liikaa tai vastaavasti vaatia toista muuttumaan. Puhumalla tällaiset asiat selviää ja sen takia tapaillaan ja käydään treffeillä.

Vierailija
6/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, deittisaitit ovat täynnä 50-kymppisiä suomalaisia naisia.

Vierailija
7/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, deittisaitit ovat täynnä 50-kymppisiä suomalaisia naisia.

Tinderissä on tuon ikäluokan jännänaiset. Siellä ovat 50-villitystä potevat pettäjät, puumat, kinkyt, julkkiksia metsästävät ja ulkomaalaisia turistimiehiä pokaavat naiset. Ne vähän "harmaammat" naiset, jotka hakevat vakavampaa suhdetta löytyvät sitten muilta sivustoilta.

Vierailija
8/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on tuon ikäluokan jännänaiset. Siellä ovat 50-villitystä potevat pettäjät, puumat, kinkyt, julkkiksia metsästävät ja ulkomaalaisia turistimiehiä pokaavat naiset. Ne vähän "harmaammat" naiset, jotka hakevat vakavampaa suhdetta löytyvät sitten muilta sivustoilta.

Höpö höpö.. Mä olin tinderissä ja en ole tuollainen. Poistin sovelluksen vuosi sitten. Viime tammikuussa tapasin mieheni mun kaverin kautta.

Vierailija
9/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.amoremi.ee/ selaa alas asti. Suomen ja Tallinnan päässä 50-60v. naisia

Vierailija
10/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.. Mä olin tinderissä ja en ole tuollainen. Poistin sovelluksen vuosi sitten. Viime tammikuussa tapasin mieheni mun kaverin kautta.

Mäkin olen jakanut tinderdeiteistä vinkkejä kavereille. Helpottaa, kun tietää mitä siellä profiilin takana on. 

Vierailija
11/11 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kriteerit kohdallaan, Tinderistä löytyy nainen jopa alle viikossa. Omanikin löysin tosin vähän tuurillakin, kun kaveri hänestä vinkkasi. Ei ollut itselle iskenyt, mutta tunsi mut. Siellä on tuollaisia vähänkäytettyjä juuri tai muutama vuosi sitten eronneita naisia tarjolla hyvä kattaus. Vaatiihan niiden läpikoluaminen tietenkin aikaa. Varot vaan niitä nirsoja, joiden historiasta löytyy kymmeniä miehiä. Hurtilla huumorilla pudotat heti nipottajat. Tuon ikäinen nainen ei enää muutu.