Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin miehen vierestä...

Vierailija
19.02.2015 |

Mentiin työporukan kanssa eilen juhlimaan onnistunutta projektia. Harvoin juon mitään kännejä mutta kaiken työstressin jälkeen koin oikeudekseni riipasta kunnon jurrit. Viimeinen muistikuva on yökerhon tupakkakopissa, kun pummin röökiä parilta muijalta. Tämän jälkeen en muista mitään, en siis yhtikäs mitään! Ei edes mitään pätkiä, pelkkää mustaa koko loppu yö. Heräsin aamulla jostain ihan vieraasta kämpästä miehen vierestä... Olen hetero. Miehellä vaan bokserit jalassa, mulla pelkästään farkut (ei edes boksereita niiden alla, vaikka kyllä baariin mennessä oli). Lompakko kadonnut, avaimet onneksi farkkujen taskussa. Puhelin löytyy lattialta vaatekasojen alta, josta löytyy myös mun bokserit ja muut vaatteet. Katon puhelimen kartasta missä oon. Olen Lohjalla! Asun pk-seudulla. Puen päälleni, juon lasin vettä, käyn kusella ja lähden. Ulkona soitan duunikaverille, että mitä hittoa on yöllä tapahtunut. Hän osasi vain sanoa, että pilkun jälkeen katosin vaan johonkin. Oltiin kuulemma juotu tequila ja absinthe shotteja (taisi selvitä muistamattomuuteen syy). Soitan broidille hakemaan mut Lohjan Abc:ltä. Koko päivän nyt koittanut muistella, että mitä hemmettiä. Ei miehet kiinnosta edes jurrissa... Voiko olla mahdollista, että oon nussinu äijän kanssa? En nähny mitään kumeja missään, mua ei oo ainakaan (?) anaaliin lykitty, kun ei tunni erilaiselta. Niin ja se lompakko edelleen kateissa. Kuningas alkoholi taas...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:05"]

Menisin kuitenkin sp-testeihin. :D

[/quote]

Ai homoilustako ne sp-taudit ainoastaan tarttuikin?
[/quote]
Menisin kyllä ihan siinäkin tapauksessa jos vastakkaisen sukupuolen kanssa olisi vastaava tilanne. Lähinnä meinasin, kun muistikuvia ei ole ja eihän sitä ikinä tiedä mitä tauteja toisella voi olla.

Vierailija
2/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kuukauden kuluttua kannattaa AIDS testi ottaa. Se näkyy vasta sitten. Muut varmaan ko aiemmin.

lopeta sekoilu. Älkää selitä tai syytä  sitä kuningas alkoholilla. Sinä se ite vedät ne juomat naamariin. ota vastuu omasta tekemisistäsi.

Opettele  pysymään tolkuissasi. Toivottavasti lompakko löytyy ja kaikki muutenkin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kans kerran ilman lompakkoa, onneksi parin päivän päästä tuli kirje poliisilta, että joku on sen löytänyt.

Vierailija
4/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on parasta olla hiljaa koko tapauksesta sillä mies jonka luona hän oli ja mahdollisesti teki jotain seksuaalista ei välttämättä kerro koko tapauksesta kenellekään. Olisit kyllä varmasti tuntenut jos sua olisi pantu tai varmasti maistanut sperman suussasi jos olisit imenyt:D Tuntuiko muuten kalusi sillä tavalla tahmaiselta kuin olisit pitänyt kumia...

Vierailija
5/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:37"]Ap:n on parasta olla hiljaa koko tapauksesta sillä mies jonka luona hän oli ja mahdollisesti teki jotain seksuaalista ei välttämättä kerro koko tapauksesta kenellekään. Olisit kyllä varmasti tuntenut jos sua olisi pantu tai varmasti maistanut sperman suussasi jos olisit imenyt:D Tuntuiko muuten kalusi sillä tavalla tahmaiselta kuin olisit pitänyt kumia...
[/quote]
Voihan olla että ap pani miestä ...ja ilman kumia

Vierailija
6/38 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi..

Vierailija
7/38 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo homo jos et työntyny pohjaan asti.

Vierailija
8/38 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista saatana

Vierailija
9/38 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sä? Et hitossa? Lompakkos on yön jäljiltä täällä. Tuu hakee..;)

Vierailija
10/38 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se ollu nii et jokane o vähä homo ;-)

Vierailija
11/38 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 01:18"]Ootko se sä? Et hitossa? Lompakkos on yön jäljiltä täällä. Tuu hakee..;)
[/quote]
Lohjalle en palaa.

Vierailija
12/38 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huahahahah :------D

Vierailija
13/38 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 01:21"]Eiks se ollu nii et jokane o vähä homo ;-)
[/quote]
Ei

Vierailija
14/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnu erilaiselta siis***

Vierailija
15/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaaha xD

Vierailija
16/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo

Vierailija
17/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin juoppoputkasta kerran. Teidät naiset poimii joku muu talteen kuin poliisi.

Vierailija
18/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sua on ainakin imuteltu tai se on ratsastanut sun päällä.

Vierailija
19/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis mies?

Vierailija
20/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut provo. kukaan ei herää lohjalta vapaaehtoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi