Piristääkö lenkkeily teitä?
Minua ei, pääasiassa olen lenkin jälkeen väsyneempi, tänäänkään en meinannut jaksaa lähteä iltavuoroon kun kävin lenkillä aamupäivästä. Niinä kertoina olen huomannut pientä piristymistä, kun heti lenkin jälkeen olen jäänyt liikkeeseen touhuamaan jotain muuta, mutta jos syön tai istahdan sohvalle hetkeksi, käyn suihkussa niin se on menoa sit ja päikkäreiden paikka.
Kommentit (8)
Ei...ainakaan tähän aikaan vuodesta. Joskus ehkä.
Piristää, mutten käykään millään nopealla juoksulenkillä vaan teen koirien kanssa pitkiä kävelylenkkejä metsässä.
En minäkään käy fyysisesti raskailla lenkeillä vaan kävelen sitä tahtia, joka tuntuu hyvältä. Eli kovalla fyysisellä rasituksella ei voi tätä selittää.Ap
Kyllä piristää, vähän liikaakin oikeastaan. Mitä rasittavampaa liikuntaa harrastan, sitä pirteempi olen iltaisin. Mulle tulee sellanen olo, että voisin juosta vaikka maratonin kevyesti (no en nyt oikeasti kuitenkaan).
Ihan älyttömästi. Olin eilen todellakin puolikuollut raato töiden jälkeen ja pakotin itseni reippaaseen porrastreeniin. Kyllä sain energiaa. Ja toisekseen uni häriiintyy ilman ulkoilua. Mutta että näin pimeällä töiden jälkeen tuntuu ettei ole edes elossa 🙁
Ei yhtään, en saa mistään liikunnasta mitään sellaista hyvänolon tunnetta mikä suurimmalle osalle tulee. Tästä huolimatta olen harrastanut liikuntaa monipuolisesti koko aikuisikäni koska se on terveellistä. Vaikeita ja inhottavia asioitakin pitää pystyä elämässä ylipäätään tekemään jos haluaa jotain saavuttaa. M51
Mä enn voi antaa mun aivojen toimia normaalisti koska ahdiistun ellen ole niskanpääällä.