Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäselvät signaalit

Vierailija
09.02.2015 |

Olen nyt tapaillut erästä miestä muutaman kuukauden ajan, jonka tapasin Tinderissä. Olemme viettäneet suurimman osan ajastaan hänen luonaan ja ensimmäisen kerran sieltä lähtiessäni en uskonut kuulevani hänestä enää. Toisin kävi. Hän mainitsee aina puhelimeen puhuessaan olevansa kanssani ja tuli jopa baariin minun ja ystävieni kanssa ja oikeasti yritti tehdä tuttavuutta heihin. Istuimme kahdestaan baarin terassilla ja hän otti puheeksi Tinderin. Yhteistuumin poistimme molemmat tunnuksemme sieltä ja mies totesi että nyt voinkin vaikka samantien tavata hänen vanhempansa. Hän myös vaikutti hieman mustasukkaiselta kun sain katseita miehiltä, sanoi ettei koskaan halua kuulla kenen kanssa olen ollut ja totesi ettei voisi olla kenenkään muun kanssa sillä tavalla..viimeksi kun olin hänen luonaan, hän oli laittanut ruokaa, katsoimme tvtä, hän soitti minulle kitaraa ja lauloi, ehkä ihanin ilta ikinä, mutta silti mietin jatkuvasti mitä hän oikeasti haluaa ja milloin saan kokea pettymyksen..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on ihastunut sinuun.

Vierailija
2/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo mies ihastunut ole. Jos häntä ei kiinnostaisi niin tuskinpa kaikkea tota olis tehny.
Vaikka epävarmuus painaakin sua ap, niin heittäydy hetkeen mukaan ja katso mitä tulevaisuus tuo tullessaan! :)
Pettymyksiä tulee vääjämättä eteen tavalla tai toisella aina, mut niiden ei pidä antaa lannistaa. Nauti tuosta orastavasta suhteesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpa epäselvät signaalit... joko pilailet, tai sitten olet äärettömän epävarma

Vierailija
4/4 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä epäselvää tuossa on? Sun epävarmuuttahan tämä on,

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:29"]

mutta silti mietin jatkuvasti mitä hän oikeasti haluaa ja milloin saan kokea pettymyksen..

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä