Sopiiko pitkä mekko lyhyelle naiselle?
n.160-senttiselle. Siis ihan sellainen nilkkoihin ulottuva.
Kommentit (8)
Hoikalle sopii. Itse rintavana olen ostanut jo pari mutta ei ne sittenkään oo käyttöön tullut. Pitäis viedä kirpparille.
Olen pitänyt nilkkapituisia mekkoja aina, koko ikäni. (40+) Syynä se, että sääreni ovat _paksut_ ja ne ovat sitä olleet aina.
Ei auta mikään, ei jumppa, ei painonpudotus (normipainosta alipainoon, olen ollut lähes koko ikäni normipainossa, joskus alipainoinen).
Joten, nilkkapituiset mekot ovat suosikkejani. En myöskään käy uimassa tai rannalla, enkä pidä kesähelteelläkään vaatteita jotka paljastaisivat sääreni. En edes lomalla ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:30"]Olen pitänyt nilkkapituisia mekkoja aina, koko ikäni. (40+) Syynä se, että sääreni ovat _paksut_ ja ne ovat sitä olleet aina.
Ei auta mikään, ei jumppa, ei painonpudotus (normipainosta alipainoon, olen ollut lähes koko ikäni normipainossa, joskus alipainoinen).
Joten, nilkkapituiset mekot ovat suosikkejani. En myöskään käy uimassa tai rannalla, enkä pidä kesähelteelläkään vaatteita jotka paljastaisivat sääreni. En edes lomalla ulkomailla.
[/quote]
Meneekö sekas mekko ja hame? Ärsyttävän yleinen kielivirhe.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:30"]Olen pitänyt nilkkapituisia mekkoja aina, koko ikäni. (40+) Syynä se, että sääreni ovat _paksut_ ja ne ovat sitä olleet aina. Ei auta mikään, ei jumppa, ei painonpudotus (normipainosta alipainoon, olen ollut lähes koko ikäni normipainossa, joskus alipainoinen). Joten, nilkkapituiset mekot ovat suosikkejani. En myöskään käy uimassa tai rannalla, enkä pidä kesähelteelläkään vaatteita jotka paljastaisivat sääreni. En edes lomalla ulkomailla. [/quote]
Meneekö sekas mekko ja hame? Ärsyttävän yleinen kielivirhe.
[/quote]
Ai? Olen aina kuvitellut, että hartioilta nilkkoihin asti ylettyvä vaate on mekko. Eikö se ole?
Ja vaikkei olisi, niin pidän silti pitkiä mekkoja.
nro 4
Riippuu mekon ja vartalon mallista.
Hame voi olla pitkä tai puolihame. Usein näitä käytetään synonyymeinä.
Mulle hame on vyötäröltä alaspäin roikkuva, mekko on olkapäiltä asti roikkuva ( vrt. Ruotsin klänning).
Olen pitänyt pitkää mekkoa eikä mua kiinnosta vittuakaan mitä muut ajattelee.
T: 152 cm