Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exälle ystävänpäiväviesti?

Vierailija
09.02.2015 |

Kuinkas moni meinaa pistää exälle ystävänpäiväviestin? Ja miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinaan - tavallaan. Meillä on joku vaikeesti selitettävä suhde tällä hetkellä ja vietetään ystävänpäiväkin yhdessä. Aikaisemmille exille en viestejä laittele.

Vierailija
2/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit. Ex-miehelle, lasteni isälle, laitan viestin. Hän on yksi parhaimmista ystävistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai te vietätte oikein yhdessä, sepäs on mielenkiintoista! Ihanaa päivää teille! Minäkin meinaan viestin laittaa, erottiin kyllä huonoissa merkeissä mutta exä on huonossa jamassa tällä hetkellä ja hänen oli minulle aina helppo avautua ongelmistaan, joten ajattelin ojentaa ystävällisen käden.

Vierailija
4/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita mitään. Ei ole tarvetta.
Yleensä yksi ex laittaa aina jouluina ja juhannuksina viestiä ja vastaan niihin mutten oma-aloitteisesti laita mitään.

Vierailija
5/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin laittaa, mutta miten luulette exän suhtautuvan? tarkostus laittaa ihan kaverina, ei hinkua takaisin kylkeen

Vierailija
6/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkä takia Exälle laitetaan viestiä ystävänpäivänä??? Se on EX, ja varmasti syystä. Sen pystyn ymmärtämään jos on yhteisiä lapsia, niin sitten. Mutta muuten ei. Ei kävisi itsellä edes mielessä laittaa vaikka ihan ok väleissä olen ex avopuolison kanssa

Vierailija
7/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus loppuu ystävyys jää?