Exälle ystävänpäiväviesti?
Kommentit (7)
Hyvä kun muistutit. Ex-miehelle, lasteni isälle, laitan viestin. Hän on yksi parhaimmista ystävistäni.
Ai te vietätte oikein yhdessä, sepäs on mielenkiintoista! Ihanaa päivää teille! Minäkin meinaan viestin laittaa, erottiin kyllä huonoissa merkeissä mutta exä on huonossa jamassa tällä hetkellä ja hänen oli minulle aina helppo avautua ongelmistaan, joten ajattelin ojentaa ystävällisen käden.
En laita mitään. Ei ole tarvetta.
Yleensä yksi ex laittaa aina jouluina ja juhannuksina viestiä ja vastaan niihin mutten oma-aloitteisesti laita mitään.
Minä ajattelin laittaa, mutta miten luulette exän suhtautuvan? tarkostus laittaa ihan kaverina, ei hinkua takaisin kylkeen
En ymmärrä minkä takia Exälle laitetaan viestiä ystävänpäivänä??? Se on EX, ja varmasti syystä. Sen pystyn ymmärtämään jos on yhteisiä lapsia, niin sitten. Mutta muuten ei. Ei kävisi itsellä edes mielessä laittaa vaikka ihan ok väleissä olen ex avopuolison kanssa
Minä meinaan - tavallaan. Meillä on joku vaikeesti selitettävä suhde tällä hetkellä ja vietetään ystävänpäiväkin yhdessä. Aikaisemmille exille en viestejä laittele.