Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko miehet koskaan kateellisia toisilleen? Millaista on miesten välinen kateus?

Vierailija
19.11.2021 |

Onko se enemmän naisten välinen ominaisuus? Jotkut miehet ainakin tuntuvat loputtomiin jauhavan toisten miesten koulutuksesta ja johtajista.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ollaan oltu kateellisia koska naiset kiinnostuu musta aika helposti. Käyty ihan väkivaltasesti sen takia päälle. Yllättävän moni mies ajattelee munallaan.

Juuri noin.

Vierailija
42/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta u l it ovat ainakin kateellisia väärille tyypeille. Kun kannattaisi kadehtia Ryan Goslingia naisista, niin ollaankin kateellisia Bull Mentulalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ominaista taitaa olla tuo kateus toisten miesten naisista? Mielestäni naiset ovat tosi harvoin kateellisia kenenkään miehestä.

Noinhan se menée.

Vierailija
44/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne miehet naisista ole kateellisia toisilleen.vai

Ovat aivan eri juttuja joista muita miehiä kadehtiaan.  Ura, parempi palkka. paremmat tulokset kuin itsella monissa asioissa, urheilusuoritukset, kunto, jaksaminen, auto, vene, kesämökki, asunto, talo.

Yliopistoissa, sairaloissa, myyntipuolella on helvetillinen määrä kateutta ja selkään puukottamista toisia kohtaan.

Vai eivät ole kateellisia naisista? Hah. Tuohon viimeiseen kappaleeseen voisi laittaa alkuun sanan naisista helvetillinen määrå kateutta....

Paskat ovat.  Naisia löytyy aina ja joka paikasta.   Mutta tiettyä hyväpalkkaista duunia ja sen etuuksia ei joka lafka tarjoa.  Eikä mahdollisuuksia edetä töissään.

Vierailija
45/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. -nuori mies

Vierailija
46/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia saa joka mies, mutta toimitusjohtajan pestiä ei.

Joten kyllä naiset jää kolmosluokkaan niissä asioissa mistä miehet toisiaan todella kahdehtivat.

Mies ei puheista huolimatta aattele naisia ja seksiä 7/24/365.

Vierailija
47/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ihmisiä, ja heillä on kaikki samat tunteet kuin naisillakin.

Miehet on ihmisiä, mutta biologisesti erilaisia kuin naiset. Ensinnäkin miehet ovat paljon heterogeenisempiä kuin naiset, jotka ovat puolestaan huomattavasti homogeenisempiä kokonaisolemukseltaan kuin miehet.  

Freudin lanseeramana peniskateus on naisellinen ominaisuus.

Apua nyt lensi kanvit rinnuksille ja läppärille! :D :D Tuo viimeinen lause!!!! :D :D

Herrajumala kuinka olenkaan kateellinen kun ei ole sellaista söpöä pikku prinssinnakkia haarojen välissä :D :D  Hirveetä jos olisikin oikeasti!!

Mutta mitä tuohon kateuteen tulee, se liittyy miehillä hyvin usein siihen että kadehditaan "toisen naista" ikäänkuin nainen olisi jokin esine. Hyvin hyvin usein myös näkee katkeraa kirjoittelua miehiltä kun joku "ruma lihava" julkkis on iskenyt sen ja sen missin tai mallin. Ai että se kirvelee!

Kadehditaan myös toisen autoa jos se kalliimpi ja uudempi, se  pitää mollata heti eikä itse IKINÄ hulittaisi tuota!

Kyllä peniskateus on ihan tunnustettu psykologinen termi. Peniskateudesta se feminismikin on sikiännyt. 

Feminisni kumpuaa ihmisoikeuksien rajoittamisesta ja rikkomisesta. Peniskateus on ihan miesten omien korvien välissä. Sinällään ymmärrettävää kun suurimmalla osalla pieni.

Vierailija
48/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille ominaista taitaa olla tuo kateus toisten miesten naisista? Mielestäni naiset ovat tosi harvoin kateellisia kenenkään miehestä.

Noinhan se menée.

Vain romantikko vain ajatella noin huvittavasti.

Vierailija
49/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ollaan tavallinen perhe.  Meitä ei kadehdi kukaan, ei miestäni eikä minua.

On hyvä elää tavallisena töissäkäyvänä ihmisenä ja perheenä.  Rauhassa ilman kateutta ja kaunia.

Sillä kateushan aiheuttaa aina myös kaunaa, ilkeitä ajatuksia jopa pahantahtoisuutta niitä kohtaan, joita kahdehtii.

Vierailija
50/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia saa joka mies, mutta toimitusjohtajan pestiä ei.

Joten kyllä naiset jää kolmosluokkaan niissä asioissa mistä miehet toisiaan todella kahdehtivat.

Mies ei puheista huolimatta aattele naisia ja seksiä 7/24/365.

Eli palstauli huijaa?

Vierailija
51/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ollaan oltu kateellisia koska naiset kiinnostuu musta aika helposti. Käyty ihan väkivaltasesti sen takia päälle. Yllättävän moni mies ajattelee munallaan.

Ihan samaa olen kokenut minäkin naisena. Ja olen pelästynyt pahasti moista käytöstä.

Vierailija
52/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen hyvännäköisille miehille. Se, että on komea naama, lihakset ja pituutta. Itse rumilus. Olen koko maailmalle pelkkää ilmaa, kun en ole hyvännäköinen.  

Vierailija
53/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, että etenkin urakehitys on miehille tärkeää.  Päästä aina ylemmäs ja paremmalle ansiotasolle.

Ja miehet eivät pääsääntöisesti pelkää vastuuta, sillä mitä ylemmäs niillä uratikkailla kiipeää, sen enemmän sitä vastuutakin tulee.

Miehet kokevat vastuun usein haasteena.  Ja kun niitä parempia paikkoja tavoittelevia on aina useita, niin tottahan siihen mahtuu  mukaan myös runsaasti kateuttakin.

Huvittavaa tekstiä kun tietää miesten laiskuuden ja vastuunpakoilun.

Vierailija
54/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverilla on kaunis naisystävä, niin siitä ollaan usein kateellisia.

Vierailija
55/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa olen kokenut minäkin naisena. Ja olen pelästynyt pahasti moista käytöstä.

Jos mies ajattelee munallaan, niin kai ruoankin mies tunkee perseeseen ja paskantaa suusta. 

Vierailija
56/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät puhu yleensä toisilleen henkilökohtaisista asioista. 

Kyllä puhuvat. T. 30 vuotta kokemusta miesvaltaisella alalla, ihan toisilleen puhuvat. Ainakin mun pomo tuntuu tietävän melkoisen paljon yhteistyökumppaneiden perheasioista ja meille alihankintana hommia tekevä tyyppi kertoo kyllä paljon aikuisten lastensa elämästä ja lapsenlapsista. 

Vierailija
57/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole sukupuolesta kiinni, vaan henkilön luonteesta ja ympäröivästä kulttuurista. 

Vierailija
58/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kateellinen eräälle kaverilleni, mutta ei sitä ikinä voi kertoa. Häntä on siunattu karismalla sekä ulkonäöllä, ja esimerkiksi exäni tunnusti erotessa että oli aina pitänyt enemmän hänestä kuin minusta jne. Silloin mietin tosissaan kaulakiikkuun hyppäämistä. Hänellä tuntuu aina käyvän uskomattoman hyvä tuuri joka asiassa, on esimerkiksi saanut todella hyvän työpaikan sillä että on sattunut panemaan oikeaa yhden illan juttua. Rahapeleissä hänellä on aina uskomaton tuuri ja naisten suhteen suunnilleen päättää vain kenet sattuu haluamaan. 

Kyllähän sitä miettii että miksi vitussa itse on edes syntynyt, etenkin kun huomaa ettei kyseinen tyyppi edes tajua miten hyvät kortit on saanut. 

t. 22v mies

Vierailija
59/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne miehet naisista ole kateellisia toisilleen.

Ovat aivan eri juttuja joista muita miehiä kadehtiaan.  Ura, parempi palkka. paremmat tulokset kuin itsella monissa asioissa, urheilusuoritukset, kunto, jaksaminen, auto, vene, kesämökki, asunto, talo.

Yliopistoissa, sairaloissa, myyntipuolella on helvetillinen määrä kateutta ja selkään puukottamista toisia kohtaan.

Ei tämä ole mun mielestä kateutta vaan sellaista arvostusta, jos saavutukset on itse hankittuja eikä mitään naamalotossa voittamista.

”Naamalotossa voittamista”? 😂

Tässä yksi kateuden muoto.

Vierailija
60/101 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kateellinen eräälle kaverilleni, mutta ei sitä ikinä voi kertoa. Häntä on siunattu karismalla sekä ulkonäöllä, ja esimerkiksi exäni tunnusti erotessa että oli aina pitänyt enemmän hänestä kuin minusta jne. Silloin mietin tosissaan kaulakiikkuun hyppäämistä. Hänellä tuntuu aina käyvän uskomattoman hyvä tuuri joka asiassa, on esimerkiksi saanut todella hyvän työpaikan sillä että on sattunut panemaan oikeaa yhden illan juttua. Rahapeleissä hänellä on aina uskomaton tuuri ja naisten suhteen suunnilleen päättää vain kenet sattuu haluamaan. 

Kyllähän sitä miettii että miksi vitussa itse on edes syntynyt, etenkin kun huomaa ettei kyseinen tyyppi edes tajua miten hyvät kortit on saanut. 

t. 22v mies

Rehellistä puhetta, ja olisin minäkin kateellinen. En osaa olla kateellinen ihmisille, jotka onnistuvat sinnikkäällä yrittämisellään ja periksiantamattomuudellaan pääsemään tavoitteisiinsa. Tai jos jollain joskus käy hyvä tuuri jne. Jos taas joku tuntuu vain geeniensä ja taustansa vuoksi saamaan aina kaiken ikään kuin itsestään ja mitään yrittämättä, niin se kyllä ottaa päähän ankarasti.