Ovatko miehet koskaan kateellisia toisilleen? Millaista on miesten välinen kateus?
Onko se enemmän naisten välinen ominaisuus? Jotkut miehet ainakin tuntuvat loputtomiin jauhavan toisten miesten koulutuksesta ja johtajista.
Kommentit (101)
Miehille ominaista taitaa olla tuo kateus toisten miesten naisista? Mielestäni naiset ovat tosi harvoin kateellisia kenenkään miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Peniskateus.
Pahin kateus kaikista. "Se" on monelle miehelle pakkomielle.
Homoille varmaakin. Ja naisille. Juu.
Miksi ihmeessä jotkut kuvittelevat että miehet ei tuntisi samoja tunteita kuin naiset, ja toisinpäin? Miten tämmöinen ajatus edes tulee kenellekään mieleen?
Ovat todellakin. Pienellä paikkakunnalla kateus miesten kesken on todella kärjistynyttä eikä sitä edes yritä peitellä.
Työ, vaimo, auto, vene, mökki, vanhempien varallisuudesta jne kaikesta kannattaa olla kateellinen ja puhuvat toisistaan paskaa. Jopa yhden miehen vaimon vammasta ollaan kateellisia koska eivät tarvitse maksaa ajoneuvoveroa, siinä vasta kateus huipussaan.
Kyllä vain, väittävät että olen muka kateellinen kylillä revittelevälle BMW-Jarkolle, mutta oikeasti se on vaan niin nolo. M40
Kyllä kaikki kateus liittyy pääasiassa miehiin, jotka höyläävät paljon naisia. Paljoa muunlaista kateutta en ole miesten keskuudessa kuullut. Jotkut saattavat olla kateellisia omaisuudesta tai autosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ihmisiä, ja heillä on kaikki samat tunteet kuin naisillakin.
Miehet on ihmisiä, mutta biologisesti erilaisia kuin naiset. Ensinnäkin miehet ovat paljon heterogeenisempiä kuin naiset, jotka ovat puolestaan huomattavasti homogeenisempiä kokonaisolemukseltaan kuin miehet.
Freudin lanseeramana peniskateus on naisellinen ominaisuus.
Apua nyt lensi kanvit rinnuksille ja läppärille! :D :D Tuo viimeinen lause!!!! :D :D
Herrajumala kuinka olenkaan kateellinen kun ei ole sellaista söpöä pikku prinssinnakkia haarojen välissä :D :D Hirveetä jos olisikin oikeasti!!
Mutta mitä tuohon kateuteen tulee, se liittyy miehillä hyvin usein siihen että kadehditaan "toisen naista" ikäänkuin nainen olisi jokin esine. Hyvin hyvin usein myös näkee katkeraa kirjoittelua miehiltä kun joku "ruma lihava" julkkis on iskenyt sen ja sen missin tai mallin. Ai että se kirvelee!
Kadehditaan myös toisen autoa jos se kalliimpi ja uudempi, se pitää mollata heti eikä itse IKINÄ hulittaisi tuota!
Siis ihan oikeasti miehet jauhaa näitä laatikkoleukalentäjäkirurgi juttuja. Ja jostain kumman syystä on kateellisia insinööreille? Aivan ihmeellisiä avautumisia olen kuullut. Siinä tulee itselle sellainen olo, että jospa minä sitten tästä lähden kun selkeästi olen joku tyytymiskohde ja sulla on meneillään joku sisäinen taistelu elämäsi epäreiluutta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihmisiä, mutta biologisesti erilaisia kuin naiset. Ensinnäkin miehet ovat paljon heterogeenisempiä kuin naiset, jotka ovat puolestaan huomattavasti homogeenisempiä kokonaisolemukseltaan kuin miehet.
Ei ole vaan miehinen. Me naiset tehdään ne penikset. Te miehet keskitytte toistenne penisten kyttäämiseen, kadehtimiseen ja pilkkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehille ominaista taitaa olla tuo kateus toisten miesten naisista? Mielestäni naiset ovat tosi harvoin kateellisia kenenkään miehestä.
Johtuuko juuri tästä syystä sellainen ilmiö että kun nainen eroaa miehestään, kaikki miehen kaverit ottavat kilvan yhteyttä ja pyytävät treffeille. Itse muistan kun kerran erosin muutaman vuoden suhteesta, sain sitten myöhemmin kuulla että tuo ex-mies alkoi seurustella erään ystäväni kanssa ja kun sitä vähän ihmettelin niin sain sitten kuulla että ex-mies oli kuulemma yrittänyt pokata ihan jokaista naispuolista ystävääni :D
Minulle ei tullut mieleenkään erottuamme ottaa yhteyttä kehenkään hänen kaveriinsa. Niissä vaan ei ollut ketään kiinnostavaa.
No ei ne miehet naisista ole kateellisia toisilleen.
Ovat aivan eri juttuja joista muita miehiä kadehtiaan. Ura, parempi palkka. paremmat tulokset kuin itsella monissa asioissa, urheilusuoritukset, kunto, jaksaminen, auto, vene, kesämökki, asunto, talo.
Yliopistoissa, sairaloissa, myyntipuolella on helvetillinen määrä kateutta ja selkään puukottamista toisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovat todellakin. Pienellä paikkakunnalla kateus miesten kesken on todella kärjistynyttä eikä sitä edes yritä peitellä.
Työ, vaimo, auto, vene, mökki, vanhempien varallisuudesta jne kaikesta kannattaa olla kateellinen ja puhuvat toisistaan paskaa. Jopa yhden miehen vaimon vammasta ollaan kateellisia koska eivät tarvitse maksaa ajoneuvoveroa, siinä vasta kateus huipussaan.
Tuollaistahan se juuri miehillä on.
Aika paljon naiset ihannoivat miehiä ja ovat sokeita sille julmuudelle, mitä miehet harrastavat sekä toisiaan että muita naisia kohtaan. Hyvä jätkä-naiset suuttuvat mulle aina tästä, mutta totuus on, että heitä haukutaan selän takana. Itse olin sekä koulussa että töissä olen ollut se huomaamaton harmaa hiirulainen, jota kukaan ei edes muista, joten mun kuullen puhuttiin kaikki asiat. Hörönaurua ja tosi rumia haukkumasanoja on käytetty naisista, jotka itse julistavat tulevansa paremmin toimeen miesten kanssa. Saa suuttua, mutta näin se vain on. "Ei se ole mikään nainen, se on henkilö", sanottiin koulussa yhdestä, olivatko nämä miehet aikaansa edellä jo tuolloin? Tuskinpa. Sekä niitä kavereiden "muijia" on haukuttu kyllä hyvinkin rumilla sanoilla, ihan pieniestäkin ulkonäköseikoista. "pökiön näköinen". "Minkä takia se sellaisen siiderivalaan kanssa viittii olla". Nuorehko tai nuoren näköinen tyttöystävä täysi-ikäisellä "lapsivaimo".
Työelämässä duunarimiehet vihaavat kaikkia työnjohtajia lähes poikkeuksetta ja ne työnjohtajat osaavat kyllä huutaakin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne miehet naisista ole kateellisia toisilleen.
Ovat aivan eri juttuja joista muita miehiä kadehtiaan. Ura, parempi palkka. paremmat tulokset kuin itsella monissa asioissa, urheilusuoritukset, kunto, jaksaminen, auto, vene, kesämökki, asunto, talo.
Yliopistoissa, sairaloissa, myyntipuolella on helvetillinen määrä kateutta ja selkään puukottamista toisia kohtaan.
Ei tämä ole mun mielestä kateutta vaan sellaista arvostusta, jos saavutukset on itse hankittuja eikä mitään naamalotossa voittamista.
Mulle ollaan oltu kateellisia koska naiset kiinnostuu musta aika helposti. Käyty ihan väkivaltasesti sen takia päälle. Yllättävän moni mies ajattelee munallaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne miehet naisista ole kateellisia toisilleen.vai
Vai eivät ole kateellisia naisista? Hah. Tuohon viimeiseen kappaleeseen voisi laittaa alkuun sanan naisista helvetillinen määrå kateutta....
Tuo on totta, että etenkin urakehitys on miehille tärkeää. Päästä aina ylemmäs ja paremmalle ansiotasolle.
Ja miehet eivät pääsääntöisesti pelkää vastuuta, sillä mitä ylemmäs niillä uratikkailla kiipeää, sen enemmän sitä vastuutakin tulee.
Miehet kokevat vastuun usein haasteena. Ja kun niitä parempia paikkoja tavoittelevia on aina useita, niin tottahan siihen mahtuu mukaan myös runsaasti kateuttakin.
Miehet eivät puhu yleensä toisilleen henkilökohtaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan miehinen. Me naiset tehdään ne penikset. Te miehet keskitytte toistenne penisten kyttäämiseen, kadehtimiseen ja pilkkaamiseen.
Kun tajuaa, että penis on oikeasti vain testosteroiinilla kasvatettu klitoris niin se jotenkin näyttää vain tosi isolle ..klitorikselle.
Se piiloutuu remuavaan vitsailuun. ”Makehan vois toimia kuskina, kun sillä on se uus Bemari! Ei se mitään krebaa tarvi.”