Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verikokeiden takia kädet kuin narkkareilla....!!

Vierailija
09.02.2015 |

Mä olen viimeisen kahden vuoden aikana sairastellut todella paljon, välillä olin sairaalassakin ja minut leikattiin kahdesti. Verikoe seuranta jatkuu edelleen kerran kuussa mutta jokaisesta verikokeen otosta on jäänyt valkoinen piste. Siis mitä teen? Todella inhottavaa kun näytteen ottajat katsovat aina käsiäni ja minua epäilevästi vaikka en todellakaan koskaan ole mitään huumeita käyttänyt!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne verikokeen jäljet koskaan oleet tulehtuneet? Jos ei, niin tuskin näyttää narkilta.

Vierailija
2/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että kyllä te sieltä näätte mun kokeissa tiuhaan ravanneen. Mutta mitä sä muiden mielioiteillä? Anna luulla. Tuu joka kerta vähän huonommissa vaatteissa ja tukka enemmän sekasin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tulehtuneet mutta pienet arvet niistä on jäänyt. Vasemmassa kädessä siinä suonessa mistä minulta aina otetaan on 7 valkoista pistettä jotka ovat vähän koholla. Ja se on tuossa taipeen päällä, eli vielä näkyvällä paikalla.. :/

Vierailija
4/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:47"]Sanot että kyllä te sieltä näätte mun kokeissa tiuhaan ravanneen. Mutta mitä sä muiden mielioiteillä? Anna luulla. Tuu joka kerta vähän huonommissa vaatteissa ja tukka enemmän sekasin!
[/quote]

No yritän joka kerta näyttää mahdollisimman freesiltä kun menen ottamaan, koska yleensä lapsetkin mukana.

Vierailija
5/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei katso

t. verenluovuttaja

Vierailija
6/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyynärtaipeissa pieniä reikiä muistona verenluovutuksista, osasta jo vuosia aikaa. Voi olla että nekin näyttää vähän oudoilta, mutta ihan positiivisia muistoja toki verrattuna ap:n kokemuksiin.

Vierailija
7/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiköhän ne niistä sun verikokeista oo ottaneet näytteen ja katsoneet ettet aineita käytä, joten huolesi lienee tyhjästä nyhjäisty...

Vierailija
8/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mulla oli paha verenmyrkytys ja olin iv-tipassa pitkään. Jessus minkä näköset kädet oli, kun vähän väliä otettiin verikokeita ja kanyylia vaihdettiin. Onneksi oli talvi, niin takilla sai piiloon jäljet, mutta kanyyli näkyi silti ilman hanskaa

Vierailija
9/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt narkkarin käsiä ja verrannut?

Vierailija
10/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:52"]Oletko nähnyt narkkarin käsiä ja verrannut?
[/quote]

Ainoastaan kuvista olen onneksi nähnyt. Vähän juu liioittelin mutta kyllä tuollaiset arvet mietityttää ihmisiä. Ei ne nyt silmään pistäviä ole mutta jos katsoo kättä niin kyllä ne näkyy.

Vierailija
11/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan aattele. Ja labrassa oon töissä.

Vierailija
12/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:56"]En ainakaan aattele. Ja labrassa oon töissä.
[/quote]
Mitä sitten mietit jos näet pistoarpiset kädet?

Vierailija
13/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:56"]En ainakaan aattele. Ja labrassa oon töissä.
[/quote]
Mitä sitten mietit jos näet pistoarpiset kädet?
[/quote] No tietenkin riippuu tapauksesta... mutta lähinnä että jouduttu useasti ottamaan näytteitä pienen ajan sisällä...

Vierailija
14/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että verkkareiden takia XD Oli ihan pakko vilkaista ja katsoa, miten ihmeessä verkkahousut aiheuttaisivat narkkarin kädet :D

Vierailija
15/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin näytteenottajat katselevat käsivarsiani pitkään ja tarkkaan siksi, koska minulla on suonet niin piilossa. Joskus minulta otettiin verikokeita parin viikon välein, monen kuukauden ajan ja iho arpeutui monesta kohtaa. Eivät kuitenkaan epäilleet huumeidenkäyttäjäksi. Tiesivät, että joudun ravaamaan paljon verikokeissa. Kaveripiirissä alkoi tosin liikkua juoruja minun huumeidenkäytöstä...

Vierailija
16/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä selitä senkin narkkari! T. Labratäti

Vierailija
17/17 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin käymään kaksi vuotta melkein viikottain verikokeissa. Kyynärtaipeissa on todella paljon pistosjälkiä, mutta kertaakaan mua ei ole katsottu epäilevästi terveydenhuollon henkilökunnan puolesta. Kesäisin joku saattoi t-paitakelillä kaupassa vilaista mustelmaisia käsivarsia, mutta ei sairaalassa kukaan. Mahdatkohan nyt itse vaan kuvitella sen epäileväisen katseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi