Millaisia ovat insinööriksi (amk) opiskelevat?
Onko paljon naisia mukana? Ovatko kaikki ihan kamalia nörttejä? Tyhmiä kuin saappaat? Onko kaikilla silmälasit?
Kommentit (13)
Kivoja, eikä ylimielisiä pätijöitä niinku teekkarit
Typerä kysymys. Yleistätkö paljon muitakin asioita?
Kyllähän siellä kaikilla on silmälasit, koska insinööritieteisiin otolliset geenit altistavat huonolle näölle.
Tyhmiä luusereita joiden äly ei riittänyt tkk:lle.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:35"]
Kyllähän siellä kaikilla on silmälasit, koska insinööritieteisiin otolliset geenit altistavat huonolle näölle.
[/quote]
Entä haiseeko ne pahalle?
Haha, olen ihastunut yhteen insinööriopiskelijaan ja hän on kyllä komea, pitkä, hyväkroppainen eikä hänellä ole silmälaseja. ;D Pientä yleistystä täällä....en tosin tiedä kuinka nörtti tyyppi kyseessä, en uskalla lähestyä. :(
Amiksia, joilla on vähän keskimääräistä amista parempi matikkapää :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:36"]Tyhmiä luusereita joiden äly ei riittänyt tkk:lle.
[/quote]
itse en ainakaan aio edes hakea yliopistoon. Ei ole mahdollista näillä näkymin muuttaa toiselle paikkakunnalle.
Ammattikorkeaan hakeva putkiasentaja
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:38"]
Haha, olen ihastunut yhteen insinööriopiskelijaan ja hän on kyllä komea, pitkä, hyväkroppainen eikä hänellä ole silmälaseja. ;D Pientä yleistystä täällä....en tosin tiedä kuinka nörtti tyyppi kyseessä, en uskalla lähestyä. :(
[/quote]
Oletko sä sairaanhoitaja? Eikö kaikki insinöörit pariudu sairaanhoitajien kanssa? Ja ne naispuoliset ei varmaan ole kiinnostuneita miehistä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:39"]Amiksia, joilla on vähän keskimääräistä amista parempi matikkapää :D
[/quote]
aika paljon sinne hakee ylioppilaat.
itteensä täynnä. ja naiset on horoja.
Moni insinörtti on rasittava pätijä, joka luulee tietävänsä kaiken, vaikka ei tiedä mitään.
Idiootteja. Terveisin pettynyt nainen