Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemallani 40v naisella on aivan huikea keho. Miten voi olla noin kaunis ja notkea.

Vierailija
16.08.2025 |

Vaikka jo vanha

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ruho sinulla on?

Vierailija
2/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman rangaistuksen sinä mieluummin ottaisit huikea-sanan käytöstä, pienen sakon (esim. 10 e) vai pienen ruumiillisen rangaistuksen (esim. lyönti sormille viivottimella)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruho sinulla on?

Tukeva

Vierailija
4/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
5/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on elänyt terveellisti eikä ole tehnyt lapsia, ei ole mitään syytä miksi 40v näyttäisi kropaltaan jotenkin erilaiselta kuin sama ihminen 25v. 

Vierailija
6/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo,a

Vierailija
7/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on elänyt terveellisti eikä ole tehnyt lapsia, ei ole mitään syytä miksi 40v näyttäisi kropaltaan jotenkin erilaiselta kuin sama ihminen 25v. 

On hänellä kolme lasta

-ap

Vierailija
8/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on kauneudesta ja terveestä kehosta, jos se on sinulla vain 20-vuotiaana. Parempi siis näin päin, kuin että antaa itsensä rupsahtaa JO 40-vuotiaana. 

Vierailija
9/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne transnaiset kuulemma notkeita jotkut ja hyväkroppaisia. Koska sellainenhan se AP:n tapaama "nainen" on.

Vierailija
10/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä.

Entä jos on sokea?

Vierailija
11/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen löytäisi hänen kehostaan vaikka mitä virhettä eli kauneus on pitkälti katsojan silmissä. Niinpä on mahdollista, että oma mieheni pitää minua maailman kauneimpana ja seksikkäimpänä naisena, jolla on upea vartalo. Olen siis 57v. :)

Vierailija
12/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hänellä kolme lasta

-ap

Tää pilas kaiken, ajattelin jo että alapääkin olisi kuin nuorella, jos ei olisi synnyttänyt, eikä jaellut tavaraa tämän päivän tyyliin.

Vierailija
13/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kirjoittelet täällä? 

:D 

jos se on niin huikea. anna mun kaikki kestää

Vierailija
14/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikea keho voi olla, mutta notkeus alkaa kadota jo päälle parikymppisenä ellei sitten ole ammattilaistanssija tai putkauttele bingbongeja sieltä. 

Vierailija
15/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo yllättävää.

Kun katsoo prisman käytävillä herkkukärryjä lyllertäen puskevia mammoja, ei hoikkuus ja notkeus ensimmäisenä tule mieleen.

Vierailija
16/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-kymppinen ei ole edes kunnolla vielä keski-iässä, joten siten. Monella vanhemmallakin on vielä hyvä kroppa. Painnonnousu ei ole vanhetessa pelkkä syömisasia, vaan myös mm. aineenvaihdunta- ja hormoniasia. Hidastunu aineenvaihdunta ja naissukuhormonin puutos nostavat painoa. Kiloja on myös huomattavasti niiden takia saada pois.

Mikäs se ap:n oman kropan tilavuus ja löysyys mahtaa olla? Useimmat suomalaismiehet edellyttävät hyväkroppaisuutta naiseltaan, vaikka ovat itse ihan muuta.

Vierailija
17/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huikea keho voi olla, mutta notkeus alkaa kadota jo päälle parikymppisenä ellei sitten ole ammattilaistanssija tai putkauttele bingbongeja sieltä. 

Muutkin voi pitää notkeutta yllä kuin ammattitanssijat. Mä olen 48 ja toisin kuin parikymppisenä, saan jalat niskan taakse, spagaatin jne. Koska olen harjoitellut. Vuosien joogaharrastuskin näkyy. Totta kai jokainen jäykistyy jos istuu päivät työtuolissa ja illat sohvalla. Se ei kuitenkaan ole pakollinen elämänkulku.

Vierailija
18/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän lasten saaminen kroppaa pilaa. Ennemmin elämäntavat sen aikana ja jälkeen. Moni käyttää raskautta ja imetysaikaa ja oikeastaan 20 vuotta niiden jälkeen tekosyynä syödä aivan liikaa ja jäädä liikkumatta.

Vierailija
19/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsien teon pitäisi kroppaa pilata? Mulla on timmi vyötärö vaikka lapsia on 3 kpl ja ikää 40v. 

Vierailija
20/69 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä ikäluokkaa joka 2000-luvun alussa vietti teini-ikää jolloin kaikki oli hoikkia. Tuo hoikkuus ja kuntoilu on jäänyt selkäytimeen 👍