Oletko kaunis nainen? Kuvaile itseäsi
Kauniiden naisten ketju. Olet itsesi ja muiden mielestä kaunis. Kuvaile miltä näytät?
Kommentit (60)
Tummat, paksut, pitkät hiukset. Ruskeat suuret silmät, pusuhuulet, korkeat poskipäät, kapeahkot kasvot. Välimerellisiä geenejä omaava. Vartalo hoikahko, muodokas rinnat ja peppu, vyötärö kapea, kauniit jalat.
99% naisista on kauniita hoikkina ja laitettuina. Elintavat vaikuttaa myös paljon, siksi on tyhmää jakaa naisia kauniisiin ja niihin jotka ei ole. Katsokaapas vaikka Miss Suomi-finalisteja, ne on enimmäkseen hoikkia ja laitettuja niin että hyvin moni nainen näyttäisi tuolta jos olisi hoikka ja laitettu.
Mutta itse olen. Olen hieman yli keskipituuden, vartalo on naisellinen ja kevyesti lihaksikas, pitkät vaaleat hiukset, ihan hyvä luusto kasvoissa ja isot silmät. Osaan korostaa hyviä puolia. Ulkonäöstä on tullut aina kehuja, mutta niin tulee hyvin monelle muullekin jos on hyvässä kunnossa.
Jotkut naiset ovat kauniita ja jotkut eivät. So simple!
Olen empaattinen, ystävällinen ja aulis auttamaan. Hymyilen paljon. Pidän luonnossa liikkumisesta, kokkaamisesta ja luen paljon. Osaan kuunnella ja keskustella.
En muuta teekään kuin kuvailen itseäni. Ai niin, postailen niitä instaan myös.
Ei onnistu Suomessa tällainen ketju. Täällä naiset on niin huono itsetuntoisia, että vaikka olisi kauniskin niin ei uskalla sanoa sitä, koska Suomessa on synti kehua itseään tai olla tyytyväinen itseensä. Toisin kuin maailmalla monet kaunottaret kehuvat itseään siekailematta ja ovat hyvin tyytyväisiä itseensä.
Eikö tällä palstalla ole kauniita naisia, kun ei kukaan kehu itseään?
Vierailija kirjoitti:
Tummat, paksut, pitkät hiukset. Ruskeat suuret silmät, pusuhuulet, korkeat poskipäät, kapeahkot kasvot. Välimerellisiä geenejä omaava. Vartalo hoikahko, muodokas rinnat ja peppu, vyötärö kapea, kauniit jalat.
Todellisuudessa jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen empaattinen, ystävällinen ja aulis auttamaan. Hymyilen paljon. Pidän luonnossa liikkumisesta, kokkaamisesta ja luen paljon. Osaan kuunnella ja keskustella.
Tässä ei nyt kyselty luonteenpiirteitä vaan ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus on juuri tuo, revi siitä!
Pitkät tummat hiukset, hoikka, isot tissit ja iso kalu
Olen pieni taskuvenus. Muodokas, mutta hoikka ja naisellinen. Kauneuteni on sitä lajia, että miehet aina ajattelevat olevansa ainoita, jotka sen näkevät, kun en ole mikään iso tällätty blondi. Jos laitan hameen päälle ja hymyilen, saan melkein kenet vaan.
Olisin kaunis (taas) jos lauhtuisin. Silmäni ovat suuret, ripset luonnostaan pitkät. Kulmakarvat hyvän malliset. korkeat poskipäät ja kauniisti kaartuva otsa. Pitkä kaula (hoikkana) Huulet "keskipaksut" ja kauniin muotoiset. Nenä sopivan siro. Nyt 15kg liikaa, en ole itseeni tyytyväinen. Kauniit piirteet jääneet ihran alle.
170cm, hoikka, pyöreä peppu ja isot tissit 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: tätä en tajua. Joku vastaa ap:n kysymykseen, ja joku on niin kateellinen, että tulee väittämään, että vastaaja valehtelee. Säälittävää huonoitsetuntoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei nyt kyselty luonteenpiirteitä vaan ulkonäköä.
Kiinnitin huomiota samaan. Vastaus oli passiivis-aggressiivinen.
Olin. En ole enää. Ikä tekee tehtävänsä eikä se haittaa yhtään. Isot silmät, klassisen kauniit kasvot, upeat hiukset. Nuorempana kadulla saattoi esimerkiksi täysin vieras ihminen pysähtyä ja sanoa, että onpa kaunis nainen. Huvittavinta, että vasta jälkikäteen, nyt kun kauneus on mennyt, olen ymmärtänyt miten kaunis olin. En siis osannut sitä hyödyntää yhtään.😀
2 j 3 kertoivat olevansa kauniita, ja jotkut tulivat alapeukuttamaan! Naurettavaa.
Minä olen kaunis. 164cm/54kg. Pitkät tummat hiukset, kaunis naama, rinnat (E-kuppi), terhakka pylly. Ja joka kerta kun uuteen mieheen tutustun, niin sanoo, että olen oikeasti kaunis.
Iso tissi, hyvä per se ehkä