Oletko kaunis nainen? Kuvaile itseäsi
Kauniiden naisten ketju. Olet itsesi ja muiden mielestä kaunis. Kuvaile miltä näytät?
Kommentit (60)
Hauska ketju. Jotkut eivät kestä, että jotkut toiset ovat kauniita.
Minä ainakin turruin siihen ulkonäköni kauniiksi kehumiseen, ettei se tunnu enää missään. Rumaksi on sanonut vain isosiskoni kun olimme teini-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin turruin siihen ulkonäköni kauniiksi kehumiseen, ettei se tunnu enää missään. Rumaksi on sanonut vain isosiskoni kun olimme teini-ikäisiä.
Mutta eihän tuota kysyttykään, vaan sitä, miltä näytät.
Vierailija kirjoitti:
Toisten naisten kateus on järkyttävän yleistä. Tämä olisi oman ketjun paikka, mutta on ihan älytöntä mitä kommentteja voi saada. "Ei saa näyttää tuolta ja laittautua kun muille aiheutuu paineita!" Ja sitten jotkut naiset, yleensä vanhemmat, tulee baarissa ilman mitään syytä haastamaan riitaa ja sitten tulee ulkonäöstä kommenttia.
Ja kun kaunis nainen ei välttämättä itse tiedosta/usko/välitä siitä että on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän tuota kysyttykään, vaan sitä, miltä näytät.
En jaksanut luetella, sori siitä.
Onko siis tarkoitus kuvailla itseään rehellisesti vai kuvailla miltä yleisesti kauniina pidetty nainen mielestäni näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Onko siis tarkoitus kuvailla itseään rehellisesti vai kuvailla miltä yleisesti kauniina pidetty nainen mielestäni näyttää?
Ilmiselvästi tarkoitus kuvailla itseään rehellisesti. Mitä epäselvää aloituksessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten naisten kateus on järkyttävän yleistä. Tämä olisi oman ketjun paikka, mutta on ihan älytöntä mitä kommentteja voi saada. "Ei saa näyttää tuolta ja laittautua kun muille aiheutuu paineita!" Ja sitten jotkut naiset, yleensä vanhemmat, tulee baarissa ilman mitään syytä haastamaan riitaa ja sitten tulee ulkonäöstä kommenttia.
Ja kun kaunis nainen ei välttämättä itse tiedosta/usko/välitä siitä että on kaunis.
Hyvä idea, minä aloitin siitä ketjun.
Vierailija kirjoitti:
99% naisista on kauniita hoikkina ja laitettuina. Elintavat vaikuttaa myös paljon, siksi on tyhmää jakaa naisia kauniisiin ja niihin jotka ei ole. Katsokaapas vaikka Miss Suomi-finalisteja, ne on enimmäkseen hoikkia ja laitettuja niin että hyvin moni nainen näyttäisi tuolta jos olisi hoikka ja laitettu.
Mutta itse olen. Olen hieman yli keskipituuden, vartalo on naisellinen ja kevyesti lihaksikas, pitkät vaaleat hiukset, ihan hyvä luusto kasvoissa ja isot silmät. Osaan korostaa hyviä puolia. Ulkonäöstä on tullut aina kehuja, mutta niin tulee hyvin monelle muullekin jos on hyvässä kunnossa.
Ei ole ihan noin. Kasvojen ja vartalon luusto ja luonnollinen malli vaikuttaa. Jos on symmetriset kasvot ja hyvät mittasuhteet sekä kapea vyötärön kohdalta, nainen on kaunis minkä painoisena vaan.
Lisäksi on myös paljon naisia, jotka ovat hoikkina ei kovin kauniita - kasvot rumahkot ja keskivartalo pötkö siinäkin tilanteessa,että paino on niin alhainen, että jalat alkaa olla jo liiankin ohuet.
Suuri osa naisista on toki ihan average, sekä kasvoilta että vartalolta, ja tällaisella "pohjalla" treenin ja laittautumisen vaikutus on aika suuri. Monesti vaan ihmiset jättävät vaan alitajuisesti tavallaan kokonaan näkemättä rumemmat ja ylipainoiset yksilöt, vaikka heitäkin on paljon. Tietenkään mihinkään mikä ei miellytä silmää, katse ei jää pitemmäksi aikaa eikä ihminen painu mieleen.
Olen petite, eli lyhyt ja siro. Olen kuitenkin urheilullinen, eli peppu on treenatun pyöreä, ja rinnat luojan lahjana isot, pystyt ja kiinteät (tiedän että tätä monien vaikea uskoa ja hyväksyä, mutta näin se on).
Kasvot ovat tasapainoiset, huulet isot (muttei leveät!) täyteläiset, kirkkaansiniset silmät ja siro mutta selkeäpiirteinen luusto. Meikkaan aika vähän, lähinnä korostan silmiä. Hiukset ovat pitkät, vaaleanruskeat (ei maantien väriset, vaan sellainen väri joka on esim Jennifer Lopezilla usein) ja pehmeästi latvoista kihartuvat.
Jos yhtään laittaudun, niin katseet kyllä seuraa hyvin tiiviisti. Arkena olen usein meikittä ja käytännöllisissä comfy-vaatteissa, niin en nyt ihan spektaakkeli ole, mutta kuten joku ylhäällä mainitsi, kun hymyilen punatuilla huulilla mekko päällä niin kädestäni syödään.
Luonnonkiharat, keskipituiset, ruskean ja punertavan sävyiset hiukset. Vihreä-kelta-sini-silmät joita usein kehutaan niiden värien kerrostumisen vuoksi. Pieni nenä, Sydämen muotoiset kasvot.
Lyhyt ja laiha. Tiimalasivartalo. Pyöreä pylly ja hyvät rinnat.
Kiltti ja iloinen. Postitiivinen asenne jaksaa hymyilyttää ja tarttuu muihin.
164cm ja 78kg. Ruma ja ylipainoinen vanha lahna.
Itse olen huomannut sen, että itseään kauniiksi/komeaksi kuvailevat ihmiset eivät ole tavista kummoisempia ulkonäöltään.
Vierailija kirjoitti:
Olin. En ole enää. Ikä tekee tehtävänsä eikä se haittaa yhtään. Isot silmät, klassisen kauniit kasvot, upeat hiukset. Nuorempana kadulla saattoi esimerkiksi täysin vieras ihminen pysähtyä ja sanoa, että onpa kaunis nainen. Huvittavinta, että vasta jälkikäteen, nyt kun kauneus on mennyt, olen ymmärtänyt miten kaunis olin. En siis osannut sitä hyödyntää yhtään.😀
On siitä ollut hyötyä, olet vaan autuaasti luullut että saat työpaikan aina kykyjesi mukaan, hyvää palvelua koska ihmiset ovat ystävällisiä, ja kumppaneita, koska luonteesi on hyvä. Hyvä tietysti niin, jos maailmankuva ja mieliala on säilynyt positiivisena, oli syy mikä tahansa. Jos olisit huomannut saaneesi kauneudella asioita, olisit saattanut enemmän alkaa fiksoitua omaan ulkonäköön, jolloin sen menettäminenkin olisi kauheampaa.
Kauneus on katsojan mielipide, mutta kyllä mua kehutaan ja pidän itsekin itsestäni. Kauneinta mussa mun omasta mielestäni on mun vihreät silmät. Tykkään myös korkeista poskipäistäni ja siitä, että olen keskivertoa pidempi mutta en kuitenkaan mikään kirahvi.
Oletko mielestäsi kaunis ja kuvaile miltä näytät? Minulle naisen kauneus on muutakin kuin joku ulkoinen asia. Miten selitetään eri aikakausilla vallinneet ja toisistaan poikkevat, naisen kauneus -käsitteet? Ne on ulkopuolelta annettu, hyödyttämään vallitsevaa kauneusteollisuutta ja varsinkin sen homoja huippusuunnittelijoita. Olen hetero, joten mielestäni jokainen nainen on kaunis, ja ei, en sovinistina ole naisten mielipiteistä kiinnostunut.
Pitkät hiukset, korkeat poskipäät, isot silmät ja sopusuhtainen vartalo kurveilla. Uskon että opin arvostamaan kauneutta vasta kun menetän sen koska ulkonäkö ei kiinnosta paskaakaan. Meikkaan harvoin ja oon perus tuulipukumuija, en korosta itseäni vaan pikemminkin päinvastoin. Silti on välillä stalkkerit perässä, en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu Suomessa tällainen ketju. Täällä naiset on niin huono itsetuntoisia, että vaikka olisi kauniskin niin ei uskalla sanoa sitä, koska Suomessa on synti kehua itseään tai olla tyytyväinen itseensä. Toisin kuin maailmalla monet kaunottaret kehuvat itseään siekailematta ja ovat hyvin tyytyväisiä itseensä.
Anna esimerkki millä tavalla ja missä tilanteissa muunmaalaiset naiset kehuvat itseään. Kuulostaa hieman absurdilta.
Tiedän olevani kaunis monien mielestä. Vartalon ja kasvojen mittasuhteet ovat sopivat ja sirot. Tieto riittää minulle ja kiitän jos kauniiksi kehutaan en kuitenkaan lähde avoimesti julistamaan kuinka kaunis olen. Naurettava ajatus.
Itse en ole taskuvenus, mutta olen havainnut tuon saman. Miehet aina vaikuttavat kuvittelevan olevansa ainoita, jotka huomaavat kauneuteni ja siksi odottavat, että minun pitäisi olla jotenkin kiitollinen heidän mielenkiinnostaan. Ja tämä, vaikka saan huomiota miehiltä missä tahansa olenkin ja järjestään ohi naisten, joita voisi pitää klassisesti kauniimpina, jopa näiden aviomiehiltä. En tiedä itsekään, mistä se johtuu.