Oletko kaunis nainen? Kuvaile itseäsi
Kauniiden naisten ketju. Olet itsesi ja muiden mielestä kaunis. Kuvaile miltä näytät?
Kommentit (60)
Korkeat poskipäät, karjalaiset piirteet eli rusketun helposti enkä ole muutenkaan kalpea, rusottavat posket, pitkät vaaleanruskeat luonnonkiharat hiukset. Olen iloluonteinen ja hymyilen helposti. Teen mielelläni yhteistyötä muiden kanssa, en tykkää pomottaa tai olla pomotettavana. Ruumiinrakenteeltani olen siro, 165cm/52kg.
AP kirjoitti:
Oletko kaunis nainen?
En ole.
M52
100kg,tatskat,lävistykset,croksit ja leggarit. Kananperse tukka ja kiroilen kun tukkijätkä.
Melko voimakkaat kasvonpiirteet, korkeat poskipäät, hyvin erottuva kasvojen luusto. Suora nenä. Pitkät ripset. Tuuheat, tummat hiukset. Ruumiinrakenne hoikka, pieni. Suorat hampaat.
Omasta mielestäni näytän hieman sammakolta tai alienilta mutta olen tehnyt mallinhommia ja Eino Makunen yritti vuosia houkutella mua missikisoihin joten kai mä oon/olin sitten kaunis.
Korkeat poskipäät, pieni suora nenä, siro leuka, suuret vihreät silmät, hyvä iho, paksu taipuisa kastanjanruskea tukka, pitkät sääret ja nykyään sellainen atleettinen amatsonin kroppa, parikymppisenä olin vähemmän lihaksikas ja itse. viihdyn kropassani paremmin näin viidenkympin kieppeillä
Kaunein koskaan saamani palaute ulkonäöstäni oli se, kun kerran kirpparilla noin 5-vuotias pikkutyttö tuijotti minua, seuraili pitkään ja alkoi sitten -tämä yllätti - itkeä. Tyttö selitti äitinsä sylistä itkunsa syyksi: kun tuo tyttö on niin kaunis! Se on kuin ihan oikea prinsessa! Sanoin pienelle tytölle, että niin hänkin on.
Enkä siis ole mitään prinsessatyyppiä vaan mustiin pukeutuva boheemi 159/48 petite nainen, jolla on pitkät luonnollisen ruskeat hiukset ja isot siniset silmät. Pidän itseäni enemmän söpönä kuin kauniina.
Vartalo on ehdottomasti se paras, mistä itsekin tykkään. 164cm ja 51kg, vyötärö 60cm ja lantio 89cm, rintojen ympärystä en nyt muista, mutta 65G on koko. Sirorakenteinen olen, pienet kädet ja jalka 36. Kasvoilta myös ihan nätti, paksut hiukset, suuret silmät mitä miehet kovin kehuu (joo, se on kyllä klisee, tiedän) symmetriset kasvot muutenkin. Tykkään ulkonäöstäni, vaikka en sitä oikein näytäkään. En juuri meikkaa ja pukeudun välillä miten sattuu. :D
Pitkät jalat, normaalipainoinen, luomut E-kupin rinnat, pitkät luonnonkiharat hiukset, oliivinvihreät silmät ja täyteläiset huulet ilman mitään täyteaineita. Mies kehuu joka päivä kauniiksi.
olen hoikka ja lihaksikas, 165cm 55kg, pitkät jalat, terhakat rinnat ja pylly, hoikkavyötärö, pitkä ja paksu vaaleanruskea tukka, joka on hieman kihara, isot vihreät viirusilmät, korkeat poskipäät, siro ja lähes suora nenä, kapeat kasvot, isot huulet, suht korkea otsa ja pitkäleuka.
Vanhemmat ovat molemmat Japanista, joten olen lyhyt, siro, kauniit silmät, piebet ja sievät rinnat ja kiva pieni pyöreä peppu. Koen olevani söpö enkä kaunis. N21
Vierailija kirjoitti:
Olin. En ole enää. Ikä tekee tehtävänsä eikä se haittaa yhtään. Isot silmät, klassisen kauniit kasvot, upeat hiukset. Nuorempana kadulla saattoi esimerkiksi täysin vieras ihminen pysähtyä ja sanoa, että onpa kaunis nainen. Huvittavinta, että vasta jälkikäteen, nyt kun kauneus on mennyt, olen ymmärtänyt miten kaunis olin. En siis osannut sitä hyödyntää yhtään.😀
En minäkään tajunnut omaa kauneuttani silloin nuorena. Omasta mielestäni olin ihan kauhee. Jos joku mieskin minua katsoi, ajattelin että kyttää vain siksi että olen niin uskomattoman ruma. Vasta kun ne miesten katseet loppuivat kokonaan, ymmärsin olleeni väärässä.
Kyllä minäkin nyt vanhana jo tajuan olleeni joskus kaunis, mutta tosiaan en osannut nauttia siitä silloin nuorena ollenkaan. Harmi. Se on varmaan osaksi myös sitä perisuomalaista kasvatusta, että tyttöä ei kehuta koska tytöstä ei saa tulla ylpeä. Sen takia edelleen monilla suomalaisilla naisilla on niin huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Olin. En ole enää. Ikä tekee tehtävänsä eikä se haittaa yhtään. Isot silmät, klassisen kauniit kasvot, upeat hiukset. Nuorempana kadulla saattoi esimerkiksi täysin vieras ihminen pysähtyä ja sanoa, että onpa kaunis nainen. Huvittavinta, että vasta jälkikäteen, nyt kun kauneus on mennyt, olen ymmärtänyt miten kaunis olin. En siis osannut sitä hyödyntää yhtään.😀
On se kumma et sulla on kauneus mennyt, mitä ihmettä se ikä on tehnyt? Ei mulle ainakaan ole mitään ihmeitä tehnyt. Olen edelleen ihan hyvän näkönen. Voihan iäkäskin olla kaunis.
Sama ulkonäkö kuin ennen, tyylikkäästi ikääntynyt. Ei harmaita hiuksia, ei ryppyjä, eikä alas valahtanutta ilmettä, hyvin hoidettu kroppa. Siinäpä se.
Kauneus on katsojan silmässä! Mutta niille joille olen kaunis, 166/54. Pitkät vaaleat hiukset, harmaansiniset silmät ja mustat kulmat sekä ripset. Korkeat poskipäät. Hymyllä jokainen kaunistuu joten se on meikkinä.
Olen pienikokoinen ja luonnostani tiimalasivartaloinen. Tukkani on pitkä luonnonvaalea ja silmäni suuret ja tummanruskeat. Tämä yhdistelmä ilman mitään värjäyksiä tuo minulle yleensä paljon huomiota ja saan paljon kehuja erityisesti silmistäni. Kasvojeni luusto on siro ja poskipääni korkeat, kulmakarvat siipimäiset ja tuuheat ja ripseni pitkät. Niissä on mielestäni kiva kullanvärinen sävy ilman meikkiä. Ihoni on hyvä ja olen melko kalpea, mutta rusketun kesäisin helposti ja saan pisamia. Suuni on pieni, mutta alahuuleni täyteläinen ja hymyni V-mallinen. Sitä kehuvat varsinkin miehet.
En ole. Silmät on pienet ja erikokoiset, ripset on lyhyet ja harvat, kehon mittasuhteet on rumat (hu llun pitkä selkä) enkä ole tippaakaan naisellinen. OnneA vaan kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille geeniloton pääpalkinnosta.
Kauneus on katsojan silmässä, mutta olen kyllä tyytyväinen itseeni. Pieni kokoinen xs-s, ei ylimääräisiä kiloja, hyvä iho ja muodokas ruumiinrakenne. Tällä tarkoitan erottuvaa uumaa. Olen luonnon vaalea ja ulkonäköni ei arjessa kaipaa meikkiä, koska olemus on freesi enkä näytä väsähtäneeltä. On myös sanottu, että ihanaa kun minun ei tarvitse käyttää meikkiä
Pitkähkö, hoikka, urheilullinen kroppa. Pitkät sääret ja käsivarret, sopivasti lihaksikkaat, kauniit olkapäät ja hartialinja. Pitkät elegantit sormet ja hoidetut kynnet. Terveet jalat, pehmeät ja siloiset kyynär- ja kantapäät. Hoikka vyötärö, napakka rintamus, pyöreät pakarat. Hoikka kaula, hyvä leukalinja, korkeat poskipäät, veikeät aavistuksen höröt korvat. Hymyilevä suu ja silmät, maltilliset naururypyt, ei hallitsevia juonteita, kuulas iho ja terveyttä kiiltävät hiukset. Reipastelu pikkupakkasessa saa posket rusottamaan viehättävästi. Ei valittamista ja tykkään itsestäni juuri tällaisena.
Minulle on sanottu, että näytän Sharon Tatelta, vaikka silmäni ovatkin vihreät. Olen kyllä pienempi kuin hän, sellainen taskuvenus. Tuntuu, että miehet kyllä tykkäävät pienikokoisista naisista ainakin jos tällä on nätti naama.
Ruman ihmisen kateellista puhetta 😂