Vaikka lihaksikasta vartaloa kuuluu nyt ihailla
Olen kai täysin poikkeava mielipiteeltäni tässä suhteessa, että pidän hoikkaa naista ilman lihaksia ehdottomasti viehättävämpänä ja tyylikkäämpänä. Sellaista 80-luvun missivartaloa. Sellaista, joka on esim. Meryl Streepillä tai ainakin nuorempana oli. Minusta lihaksikas naisvartalo on vähän wt. Varsinkin, kun siihen yhdistetään vielä tatuoinnit, hiustenpidennykset, näyttävät koristellut rakennekynnet ja tiukka asu.
Muita jotka ovat kanssani samaa mieltä?
Kommentit (84)
Juu, mä olen aika lailla samaa mieltä, tosin oma maku menee ehkä enemmän laihan puolelle. Sellainen supermallikroppa on paras (tyyliin Lily Cole tai Jessica Stam). Mun mielestä superpaksut reidet & käsivarret ja jättipeput eivät näytä hyviltä. Myöskään tosi näkyvät vatsalihakset ei ole nätit.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:32"]
Juu, mä olen aika lailla samaa mieltä, tosin oma maku menee ehkä enemmän laihan puolelle. Sellainen supermallikroppa on paras (tyyliin Lily Cole tai Jessica Stam). Mun mielestä superpaksut reidet & käsivarret ja jättipeput eivät näytä hyviltä. Myöskään tosi näkyvät vatsalihakset ei ole nätit.
[/quote]
Sori, piti kirjoittaa Lily Donaldson, mutta Lily Colenkin kroppa on jees (tai ainakin oli uran huippuaikoina).
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:32"]
[/quote]
Sori, piti kirjoittaa Lily Donaldson, mutta Lily Colenkin kroppa on jees (tai ainakin oli uran huippuaikoina).
[/quote]
Olisi mukava nähdä sun vatsalihakset... :D
Jättipeppu? Kenellä oikeasti treenatulla on jättipeppu? Onkohan teillä nyt ihan oikea vartalomuoto käsittelyssä?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:32"] Juu, mä olen aika lailla samaa mieltä, tosin oma maku menee ehkä enemmän laihan puolelle. Sellainen supermallikroppa on paras (tyyliin Lily Cole tai Jessica Stam). Mun mielestä superpaksut reidet & käsivarret ja jättipeput eivät näytä hyviltä. Myöskään tosi näkyvät vatsalihakset ei ole nätit. [/quote] Sori, piti kirjoittaa Lily Donaldson, mutta Lily Colenkin kroppa on jees (tai ainakin oli uran huippuaikoina). [/quote] Olisi mukava nähdä sun vatsalihakset... :D
[/quote]
Olipas siinä hieno argumentti taas joltain.
Ainakin bodaamiseen valitettavan usein liittyvät ääri-ilmiöt joko naisten karski äijämäisyys ta muovitissi-bimbomaisuus on vastenmielistä. Kumpikin tuntuu kumpuavan siitä, että haetaan kiihkeästi miesten hyväksyntää.
Timmit jees (sillä tavalla timmi ku renee somerfield) mut sit taas muodokkaat, et kunnolla persettä ja isot rinnat, naiselline vartalo viehättää(kuten scarlet johanssonilla). Laihat poikamaiset vartalot ovat kamalia.
Kehonrakentajanaiset eivät iske minuunkaan mutta esim. Marjo Krishillä oli kisa-aikana kaunis kroppa. http://www.girlswithmuscle.com/20343/Marjo-Krishi
Tunnen hänet henkilökohtaisestikin ja kyllä on wt aika kaukana tästä naisesta.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:39"]
Ainakin bodaamiseen valitettavan usein liittyvät ääri-ilmiöt joko naisten karski äijämäisyys ta muovitissi-bimbomaisuus on vastenmielistä. Kumpikin tuntuu kumpuavan siitä, että haetaan kiihkeästi miesten hyväksyntää.
[/quote]
Tai halutaan näyttää mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:40"]
Kehonrakentajanaiset eivät iske minuunkaan mutta esim. Marjo Krishillä oli kisa-aikana kaunis kroppa. http://www.girlswithmuscle.com/20343/Marjo-Krishi
Tunnen hänet henkilökohtaisestikin ja kyllä on wt aika kaukana tästä naisesta.
[/quote]
Voi Marjo Krishi oli niin munkin lemppari sillon joskus 20 + vuotta sitten. Oli tosi symppiksen oloinen livenäkin, kun ostin sellaiset aivan järkyt siihen aikaan muodissa olleen Davidin verkkariasun ja hän oli myyjänä.
Kuka tai missä on määritelty, millainen vartalotyyppi on ihailtava?
Gisele Bundchen. Omasta mielestäni täydellinen >
http://www.google.fi/images?q=gisele+b%C3%BCndchen&hl=fi&tbm=isch&ei=hWXYVKeaGdbaasCugqAE&start=40&sa=N#i=18
Oletko AP ihan aikuinen ihminen? En nimittäin voi kuin ihmetellä, miten aikuinen ihminen voi olla näin altis ryhmäpaineelle. Kirjoitit: "Vaikka lihaksikasta vartaloa kuuluu nyt ihailla". Menetkö kaikessa muussakin aina massan mukana? Oletko sitä mieltä,että sulla ei saa olla omia mielipiteitä, kun teit tännekin tällaisen avauksen jossa selittelet ja pyytelet lähes anteeksi sitä, että et ole samaa mieltä kuin luulet muiden olevan?
Vaikutat AP aika säälittävältä. Pieni itsearvostus ei olisi sulle pahitteeksi.
Ap:lle taitaa tulla yllätyksenä se, että makuja on monia. toiset tykkää timmistä ja toiset muhkummasta ja jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Itse tykkään kun naisella on lihasta, ei se tarkoita silti että haukkuisin niitä joilla sitä ei ole.
Ei kai selvä lihaksikkuus monenkaan naisen ihanne ole, vaan hoikka, timmi, hyväkuntoinen, terveen näköinen ja naisellinen.
Eihän se ole isokaan yllätys, että nykykauneuskäsitys ihailee lihaksikasta naisvartaloa? Eikö se ole ihan tutkittukin juttu? Eri aikakausilla on erilaiset kaunausihanteet? Siitä avaukseni kimposi. Olen ihan aikuinen, itse asiassa keski-ikäinen nainen, joka tykkää pohdiskella, vaikka tietenkin sanavalintoihin kannattaisi kiinnittää huolita. Tuo sana "kuuluu" otsikossa oli kieltämättä huono. Harmi, ettei voi muokata. Laittaisin nyt "Vaikka lihaksikas naisvartalo on nykyisen kauneusihanteen mukainen". Ehkä kirjoitin liian hätäisesti hutaisten.
AP
No mitä sitten jos nykyihanne on lihaksikas? Pakkoko sun siitä on tykätä tai treenata ittelles lihaksia? Missä tilanteessa tää ihanne muodostuu sulle ongelmaksi asti?
ei kukaan