Onko muita ruvennut ärsyttämään Nordean ylimielisyys ja asiakaskohtelu?
Pankki tahkoaa miljardivoittoja ja samalla vähentää henkilökuntaansa sekä kohtelee vanhoja asiakkaitaan paskaläjän arvoisena. Nalle ohjeitanut palvelukonseptin?
Kommentit (61)
Nordea on aina antanut meille/minulle erittäin hyvää palvelua.
Mulla on vain hyviä kokemuksia Nordeanpalveluista, vaikka varmaan vähän halvemmalla saattaisi saada jossain muussa pankissa.
Todellakin. Palvelumaksut pelkästään 7,5ekk
Mua ärsyttää sen verkkopalvelut kusee koko aja. Ei näytä aina sijoitustilin tietoja ja pitää aina erikseen pyytää tiedot takaisin näkyville. Tai jos pitäs myydä jotku osakkeet pois ni kas kummaa! Yhtäkkiä semmosena päivänä ku ois kriittinen paikka esim. Yhtiö ilmottanu negatiivisesta tuloksesta ni netti pankki ei toimi! Epäilen jo että tekevät tuota tahallaan..
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:25"]
Ärsyttää. Meidän piti viime kesänä saada siirrettyä rahaa pankista toiseen ja helpoin tapa olisi ollut tehdä se Nordean kautta. Miehelläni ei ollut tiliä pankissa enkä minä päässyt pankkiin, joten mieheni ajoi työpäivän päätteeksi lähimpään konttoriin avaamaan pankkitiliä. Arvatkaapa onnistuiko?
Tilin olisi kyllä saanut auki kohtuullisen pian, mutta minkäänlaista nostovälinettä (edes electron-korttia) ei tilille olisi saanut ennen kuin rahaa olisi liikkunut kolme kuukautta. Mieheni oli yrittänyt selittää, että eihän tilillä ole mitään virkaa, jos sieltä ei saa rahaa pois. Ei auttanut. Ei korttia, ennen kuin kolmen kuukauden ajan on tullut säännöllinen tulo tilille.
Joko säännöt tuon pankin sisällä ovat muuttuneet tai sitten mieheni ulkonäkö ratkaisi: mieheni on intohimoinen motoristi ja ajaa moottoripyörällään joka paikkaan. Hiukset on ajeltu pois ja kieltämättä mies näyttää sellaiselta vähän pelottavalta jengiläiseltä. Siitäkin huolimatta, että on oikeassa elämässä 50-vuotias hiljainen IT-nörtti, jolla on 5 lasta ja aika perinteiset arvot elämässään... :'-D Päädyimme tähän lopputulemaan siksi, että mies kertoi pankkivirkailijan olleen aika säikähtäneen näköinen, kun tämä oli marssinut sisään varusteissaan.
Ei kiitos, ei enää Nordeaa. Käytämme muita pankkeja loppuikämme. Ai joo, tämä tapahtui siis Helsingissä kesällä 2014...
[/quote]
Miksi et siirtänyt rahaa verkkopankissa jos sinulla kerran oli tili?
Ei sinne tarvitse paikan päälle vääntäytyä mokoman asian takia enää tällä vuosisadalla.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:36"]Olen kyllästynyt. 9 vuotta niin lainat on maksettu, sitten vaihtuu pankki!
[/quote]
Voihan sen lainankin neuvotella muualle vaikka heti?
Vaihdoin jo vuosia sitten Nordean Handelsbankeniin kun mua kohdeltiin Nordeassa kuin toisen luokan kansalaista. Nordean henk.koht. pankkineuvoja oli sitä mieltä että 3 kk ikäisen vauvan äitinä mun olisi pitänyt unohtaa äitiysloma ja painella saman tien töihin. Meinasi vielä, ettei mulle voi antaa edes pankkikorttia, luottokortista nyt puhumattakaan kun olen äitiyslomalla ( toistaiseksi voimassaoleva työsopimus taskussa). Olin tuolloinkin suht. hyväpalkkaisessa työssä, samoin mieheni muttä mun äitiysloma oli tälle pankkileidille liikaa samoin kun mulle saamani kohtelu. Siirrettiin asuntolainat ja tilit npeasti Handelsbankeniin, jossa asiakkuus jatkuu edelleen eikä ole mitään valittamista. Niin, ja sen pankkikortinkin sain ilman mitään nurinoita tai kyseenalaistamisia maksukyvyistäni. Ikinä ei ole edes ollut minkäänlaisia maksuongelmia tms.
Kokemuksien vuoksi kannattaa kokeilla Danskabankkia. Lainapyynnöille naurahdellaan ja luvattuja soittoja ei kuulu. Ilmoitetaan vaihtavamme Pop : iin, ei niitä Danskessa kiinnosta. Eivät edes kysy miksi. Kiitos ja näkemiin
Ei ärsytä.
Nordean osakkeita omistava persu, 41v m
Millainen pankki op? Haluaisin vaihtaa nordeasta op
Mä vaihdoin jo vuosia sitten Aktiaan. Sitten kun vaihdoin, niin sen jälkeen Nordea soitti useamman kerran perään paremmin tarjouksin. Mutta takaisin en vaihda.
Ei, koska mulla on fyffee, nimenomaan omaisuutta. Kumartelevat aina kun tulen paikalle. Lainaakin on.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:35"]Ei, koska mulla on fyffee, nimenomaan omaisuutta. Kumartelevat aina kun tulen paikalle. Lainaakin on.
[/quote]
Huoh. Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:35"]
Ei, koska mulla on fyffee, nimenomaan omaisuutta. Kumartelevat aina kun tulen paikalle. Lainaakin on.
[/quote]
Niin siis mietin tuota äitiyslomalaista, meillä mies on työtön ja itse teen osa-aikaa, silti meillä on lainaa 140 000e ja saatiin lyhennysvapaa. Saisin olla millä mammalomilla haluaisin.
Inhoan sitä Nordean asiakaspalvelunumeron ääninauhaa jolle täytyy kertoa ensin mitä asia koskee, jotta pääsee puhumaan oikealle ihmiselle.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:35"]Ei, koska mulla on fyffee, nimenomaan omaisuutta. Kumartelevat aina kun tulen paikalle. Lainaakin on. [/quote] Huoh. Ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan...
[/quote]
Avainasiakkaana palvelut halvempia tai samanhintaisia kuin muuallakin. Tai en nyt tiedä minkä pyytämisestä puhut.
Nordean palveluneuvojina on kyllä joskus täysin pankkiasioista pihalla olevia pikkupimuja. Itse jouduin kerran juoksuttamaan sellaista pariin kertaan kysymään takahuoneesta apua, kun ei tiennyt mitä laki sanoo asiakkaan oikeudesta siirtää lainansa toiseen pankkiin. "Palvelu" oli kyllä todella kylmäkiskoista tuolla kertaa, vaikka ihan ystävällisesti kerroin miten asia on.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:38"]
Inhoan sitä Nordean asiakaspalvelunumeron ääninauhaa jolle täytyy kertoa ensin mitä asia koskee, jotta pääsee puhumaan oikealle ihmiselle.
[/quote]
No se on kyllä inhottava mutta ainakin vielä olen kyennyt sinne puhumaan.
Työn orjat sorron yöstä nouskaa,
maan ääriin kuuluu kutsumus
Nyt ryskyin murtuu pakko valta,
tää on viime ponnistus.
Pohja vanhan järjestyksen horjuu.
Orjajoukko taistohon!
Alas lyökää koko vanha maailma
ja valta teidän silloin on
Tää on viimeinen taisto,
rintamaamme yhtykää
niin huomispäivänä kansat
on veljet keskenään.