Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita ruvennut ärsyttämään Nordean ylimielisyys ja asiakaskohtelu?

Vierailija
09.02.2015 |

Pankki tahkoaa miljardivoittoja ja samalla vähentää henkilökuntaansa sekä kohtelee vanhoja asiakkaitaan paskaläjän arvoisena. Nalle ohjeitanut palvelukonseptin?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittamista premiumasikkaana.

Vierailija
42/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:32"]Millainen pankki op? Haluaisin vaihtaa nordeasta op
[/quote]

Reilut 20 vuotta kokemusta, ei kertaakaan ongelmia! Hyvää palvelua, myös nuorella iällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kyllä ihan erilaiset kokemukset. Lähtien opiskelijasta, jolla on pelkkä tuulen huuhtoma p*rse, Nordea on kyllä hoitanut hyvin sekä mua että perhettä kaikkina näinä vuosina, kun ollaan kimpassa oltu. Lainat on hoituneet, välillä pankkineuvoja on jopa ilman pyyntöä tarkistanut korkotason ja pudottanut sitä, nettipankki on toiminut ja hyvää sijoitusneuvontaakin saatu. Ei ole syytä haukkua, eikä ole mitään syytä vaihtaa pankkia.

Vierailija
44/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikilla omat mielipiteensä. Kyllä palvelumaksut nosseet tänävuonna aika paljon.

Vierailija
45/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:46"]No mulla on kyllä ihan erilaiset kokemukset. Lähtien opiskelijasta, jolla on pelkkä tuulen huuhtoma p*rse, Nordea on kyllä hoitanut hyvin sekä mua että perhettä kaikkina näinä vuosina, kun ollaan kimpassa oltu. Lainat on hoituneet, välillä pankkineuvoja on jopa ilman pyyntöä tarkistanut korkotason ja pudottanut sitä, nettipankki on toiminut ja hyvää sijoitusneuvontaakin saatu. Ei ole syytä haukkua, eikä ole mitään syytä vaihtaa pankkia.
[/quote]

Onkohan nämäkin vain virkailijasta kiinni.. itse ei niin hyvää palvelua saanut.

Vierailija
46/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enitenhän teitä ärsyttää Björn Wahlroos, ja sekin vaan siksi koska olette kateellisia :( 

Pankeissa on samat palvelut ja samat hinnat (suunnilleen), siitä pitää kilpailu huolen.

Vierailija
47/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:25"]

Ärsyttää. Meidän piti viime kesänä saada siirrettyä rahaa pankista toiseen ja helpoin tapa olisi ollut tehdä se Nordean kautta. Miehelläni ei ollut tiliä pankissa enkä minä päässyt pankkiin, joten mieheni ajoi työpäivän päätteeksi lähimpään konttoriin avaamaan pankkitiliä. Arvatkaapa onnistuiko?

Tilin olisi kyllä saanut auki kohtuullisen pian, mutta minkäänlaista nostovälinettä (edes electron-korttia) ei tilille olisi saanut ennen kuin rahaa olisi liikkunut kolme kuukautta. Mieheni oli yrittänyt selittää, että eihän tilillä ole mitään virkaa, jos sieltä ei saa rahaa pois. Ei auttanut. Ei korttia, ennen kuin kolmen kuukauden ajan on tullut säännöllinen tulo tilille.

Joko säännöt tuon pankin sisällä ovat muuttuneet tai sitten mieheni ulkonäkö ratkaisi: mieheni on intohimoinen motoristi ja ajaa moottoripyörällään joka paikkaan. Hiukset on ajeltu pois ja kieltämättä mies näyttää sellaiselta vähän pelottavalta jengiläiseltä. Siitäkin huolimatta, että on oikeassa elämässä 50-vuotias hiljainen IT-nörtti, jolla on 5 lasta ja aika perinteiset arvot elämässään... :'-D Päädyimme tähän lopputulemaan siksi, että mies kertoi pankkivirkailijan olleen aika säikähtäneen näköinen, kun tämä oli marssinut sisään varusteissaan.

Ei kiitos, ei enää Nordeaa. Käytämme muita pankkeja loppuikämme. Ai joo, tämä tapahtui siis Helsingissä kesällä 2014...

[/quote]

Miksi et siirtänyt rahaa verkkopankissa jos sinulla kerran oli tili?

Ei sinne tarvitse paikan päälle vääntäytyä mokoman asian takia enää tällä vuosisadalla.

[/quote]

Pankkitunnukset (se vaihtuva sinitaustainen kortti) katosivat muuton aikana ja minä olin synnärillä. :D Siksi. Pankkitunnukset sai kyllä käyttöön, mutta vaati henkilökohtaisen käynnin pankissa. Ihan tällä vuosisadalla.

Vierailija
48/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että aina kun itse olen asioinut Hakaniemen Nordeassa niin minut on otettu jonon ohi ettei ole tarvinnut jäädä pultsarien kanssa vuoronumeroa odottelemaan. Luottokorttia kun kävin hakemassa, niin virkailija soitti jollekin ylemmälle taholle ja pyysi tekemään myönteisen päätöksen heti että saan kortin seuraavalla viikolla.

Kai minä sitten näytän sen verran varakkaalta, että saan täyden palvelun :D

Vierailija
49/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:46"]No mulla on kyllä ihan erilaiset kokemukset. Lähtien opiskelijasta, jolla on pelkkä tuulen huuhtoma p*rse, Nordea on kyllä hoitanut hyvin sekä mua että perhettä kaikkina näinä vuosina, kun ollaan kimpassa oltu. Lainat on hoituneet, välillä pankkineuvoja on jopa ilman pyyntöä tarkistanut korkotason ja pudottanut sitä, nettipankki on toiminut ja hyvää sijoitusneuvontaakin saatu. Ei ole syytä haukkua, eikä ole mitään syytä vaihtaa pankkia. [/quote] Onkohan nämäkin vain virkailijasta kiinni.. itse ei niin hyvää palvelua saanut.

[/quote]

No on mullakin tuo henkilökohtainen pankkineuvoja vuosien mittaan pariin otteeseen vaihtunut, nyt viimeksi 2014 kesällä.

Vierailija
50/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä pientä Osuuspankkiin verrattuna.

Vierailija
51/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kohdeltiin, kunnes tuli avioero ja olis pitänyt omia raha-asioita puida oman pankkineuvojan kanssa. Eipä liiennyt aikoja pyydettäessäkään. Paskaksi muuttui palvelu. Pärstäkertoimesta taitaa olla kiinni eikä tuloista.

Vierailija
52/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen poikakaverin yritysrahat on Danske Bankissa ja lapsen omat Nordeassa. Kysyivät asuntolainaa molemmista. Danske Bankissa lupailtiin mitä lupailtiin eivätkä hommat hoituneet. Ovat nyt Nordean asiakkaita.

Vierailija
53/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankista aina saanut hyvää palvelua ja kaikki hoitunu selkeästi, myös asuntokaupat. Siellä lainat ja tilit + osa vakuutuksista. Joskus oli Aktia, mutta tosi huono palvelu jatkuvasti ja Nordeasta ei aikoinaan saatu edes asuntolainatarjousta, vaikka vakkarityöt , kohtuutulot & ok hoidetut raha-asiat. Siellä muutenkin ylimielinen suhtautuminen, kun oltiin liian "köyhiä" ja varmaan liian rumiakin!

Vierailija
54/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea oli ennen hyvä, ei enää

Vierailija
55/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:43"]

Ei valittamista premiumasikkaana.

[/quote]

Hah! t. privatebanking-asiakas

Vierailija
56/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ihan konttorirouvien röyhkeys! Löysin kadulta pudonneen nordeakortin. Olimme ala-asteikäisen poikani kanssa kaupungilla ja huomatessani, että kadun toisella puolella oli Nordean konttori,päätin viedä kortin sinne. Astuessamme sisään, huomasin että jonoa oli jonkinverran. Ylimääräisiä virkailijoita ei näkynyt missään, joita olisi voinut vetäistä hihasta, joten jäimme jonottamaan asiakaspalvelupisteelle. Kun vihdoin tuli vuoromme, kerroin löytäneeni kortin maasta, ja haluavani palauttaa sen konttoriin. Tiskin takana ollut nainen mittaili meitä katseellaan (olimme siististi pukeutuneita molemmat) ja tiuskaisi että onko kortti jonkun tuttumme, ja yritämmekö näin huijata pankilta 10€löytöpalkkion? Menin aivan sanattomaksi, minä n. 35 -vuotias äiti kommasluokkalaisen lapseni kanssa, kipeästi kympin tarpeessako?! Kun hämmästykseltäni sain suuni auki, totesin, etten tiennyt mistään löytöpalkkioista, emmekä tarvitse sitä. Jätin kortin pankkiin. 

En ole koskaan ollut missään tekemisissä Nordean kanssa, enkä tule olemaankaan.

Vierailija
57/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:18"]Kyllä! Ihan konttorirouvien röyhkeys! Löysin kadulta pudonneen nordeakortin. Olimme ala-asteikäisen poikani kanssa kaupungilla ja huomatessani, että kadun toisella puolella oli Nordean konttori,päätin viedä kortin sinne. Astuessamme sisään, huomasin että jonoa oli jonkinverran. Ylimääräisiä virkailijoita ei näkynyt missään, joita olisi voinut vetäistä hihasta, joten jäimme jonottamaan asiakaspalvelupisteelle. Kun vihdoin tuli vuoromme, kerroin löytäneeni kortin maasta, ja haluavani palauttaa sen konttoriin. Tiskin takana ollut nainen mittaili meitä katseellaan (olimme siististi pukeutuneita molemmat) ja tiuskaisi että onko kortti jonkun tuttumme, ja yritämmekö näin huijata pankilta 10€löytöpalkkion? Menin aivan sanattomaksi, minä n. 35 -vuotias äiti kommasluokkalaisen lapseni kanssa, kipeästi kympin tarpeessako?! Kun hämmästykseltäni sain suuni auki, totesin, etten tiennyt mistään löytöpalkkioista, emmekä tarvitse sitä. Jätin kortin pankkiin. 

En ole koskaan ollut missään tekemisissä Nordean kanssa, enkä tule olemaankaan.
[/quote]
Kuvaa täydellisesti Nordean asiakaspalvelua!

Vierailija
58/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
59/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:23"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:25"]

Ärsyttää. Meidän piti viime kesänä saada siirrettyä rahaa pankista toiseen ja helpoin tapa olisi ollut tehdä se Nordean kautta. Miehelläni ei ollut tiliä pankissa enkä minä päässyt pankkiin, joten mieheni ajoi työpäivän päätteeksi lähimpään konttoriin avaamaan pankkitiliä. Arvatkaapa onnistuiko?

Tilin olisi kyllä saanut auki kohtuullisen pian, mutta minkäänlaista nostovälinettä (edes electron-korttia) ei tilille olisi saanut ennen kuin rahaa olisi liikkunut kolme kuukautta. Mieheni oli yrittänyt selittää, että eihän tilillä ole mitään virkaa, jos sieltä ei saa rahaa pois. Ei auttanut. Ei korttia, ennen kuin kolmen kuukauden ajan on tullut säännöllinen tulo tilille.

Joko säännöt tuon pankin sisällä ovat muuttuneet tai sitten mieheni ulkonäkö ratkaisi: mieheni on intohimoinen motoristi ja ajaa moottoripyörällään joka paikkaan. Hiukset on ajeltu pois ja kieltämättä mies näyttää sellaiselta vähän pelottavalta jengiläiseltä. Siitäkin huolimatta, että on oikeassa elämässä 50-vuotias hiljainen IT-nörtti, jolla on 5 lasta ja aika perinteiset arvot elämässään... :'-D Päädyimme tähän lopputulemaan siksi, että mies kertoi pankkivirkailijan olleen aika säikähtäneen näköinen, kun tämä oli marssinut sisään varusteissaan.

Ei kiitos, ei enää Nordeaa. Käytämme muita pankkeja loppuikämme. Ai joo, tämä tapahtui siis Helsingissä kesällä 2014...

[/quote]

Miksi et siirtänyt rahaa verkkopankissa jos sinulla kerran oli tili?

Ei sinne tarvitse paikan päälle vääntäytyä mokoman asian takia enää tällä vuosisadalla.

[/quote]

Pankkitunnukset (se vaihtuva sinitaustainen kortti) katosivat muuton aikana ja minä olin synnärillä. :D Siksi. Pankkitunnukset sai kyllä käyttöön, mutta vaati henkilökohtaisen käynnin pankissa. Ihan tällä vuosisadalla.

[/quote]

Kyllä tuo sama laki on KAIKISSA pankeissa että verkkopankkitunnukset saa vain käymässä henkilökohtaisesti konttorissa. Ja kun sinä olit synnärillä, niin mies ei tietenkään ollut sinun kanssa siellä vaan halusi juuri sillä hetkellä mennä pankkiin avaamaan tiliä? just. Mihinkään pankkiin ei voi nykypäivänä noin vaan mennä avaamaan tiliä, paitsi ehkä s-pankkiin. Kaikissa pankeissa odotetaan että koko asiointi siirretään sinne, siksipä pelkkä tilin avaus ei noin vain onnistu. Eikä asiakkaan ulkonäkö oikeasti vaikuta. Uskon kyllä että kuvaamasi tapahtuma on oikeasti tapahtunut, mutta en vain ymmärrä, miksi pankkitili saada sillä hetkellä kun sinä olit synnärillä, juuri Nordeaan. Luultavasti miehellä oli tunnukset omassa pankissa jo valmiiksi ja olisi voinut tehdä tarvittavan tilisiirron omassa nettipankissa. Jos maksulla oli kiire, sen olisi voinut tehdä pikasiirrolla, jolloin maksu kirjautuisi samalla sekunnilla toiseen pankkiryhmään. Maksullinen palvelu, mutta jos on kiire, ei varmaan muutama euro haittaisi.

Vierailija
60/61 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:22"]

Muutin ja he lähettivät uudet pankkitunnukset vanhaan osoitteeseen. En koskaan saanut niitä, joten menin pankkiin ja pyysin uudet. Pelkkä uusien tilaaminen maksoi 5e ja tiliotteet 5e per kk..

[/quote]

Eli et ollut tehnyt osoitteenmuutosta. Miksi?

Kuulostaa myös erikoiselta tuon yhden kommentoijan kertomus siitä kuinka juuri tietyllä hetkellä on ollut pakko saada tili auki jotain rahasiirtoa varten. Lähinnä tulee mieleen, että mies on oikeasti joku mopokerholainen ja jotain huume/prostituutiorahoja pitänyt saada äkkiä siirrellä paikasta toiseen.

Itse olen Nordean asiakas. Vieläkin korpeaa se kun lainanlyhennyksestä joutuu nykyään maksamaan 2,30eur/erä kun ennen oli 1,85 tai 1,80. Siia joudun maksamaan siitä, että pankki saa rahansa + tuottoa. Puhelinpalvelua en enää ole sen jälkeen käyttänyt kun tuli se kysymyksiä jankuttava ukko sinne, hermot menee eikä homma etene mihinkään. Kerran myös puhelinpalvelussa mokasivat pahasti, eli varasivat minulle ajan johonkin tavalliseen konttoriasiointiin kun piti olla aika lainaneuvotteluihin...Silloin tosissani mietin pankin vaihtoa. No, en saanut aikaiseksi enkä enää koe tarvetta. Oma pankkitätini on nimenomaan sellainen perinteinen pankin täti, rapiat 50v ja tietää kaikesta kaiken, ei ole ikinä mitään ongelmia ollut hänen kanssaan asioidessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme