Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi pitänyt käteistä kädessäsi?

Vierailija
19.11.2021 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Aina on reilusti käteistä mukana.

Vierailija
2/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko ajan käteistä. Täällä maalla kun verkkoyhteyksien toimita on mitä on kun mahdollisimman halvalla tehty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään

Vierailija
4/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä pidin kädessäni 20€ seteliä, kun sain sen palkaksi oltuani kuskina.

Vierailija
5/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.9. Mies oli voittanut jossain rahapeleissä ja lykkäsi mulle 20€ käteen. Sanoin etten ota kun ei mun tuu käytettyä. Annoin rahan sitten lapsellemme.

Vierailija
6/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten, otin Prisman infosta pullorahat, kun olin käyttänyt kaikki käteiseni aiemmin. Nyt on taas 40€ käteistä varalla.

Vierailija
7/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona maksoin kahvin setelillä, sain kolikoita takasin. Jees homma. Nostan käteistä pankkiautomaatista joka kuukausi, haluan viestittää pankeille et käteistä tarvitaan. Torilla maksan lauantaisin potut käteisellä. On turvallista, et on vähän käteistä lompsassa, jos kortti ei pelitä. Sellaistakin on prismassa käynyt!

Vierailija
8/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla. Mutta sitä ennen olikin useamman kuukauden väli, ellei jopa lähes vuosi meni ettei tarvinnut olla käteisen kanssa tekemisissä.

Vierailija
9/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen.

Vierailija
10/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. ihan hiljan kassajonossa kun "käteisettömät" luikki koteihinsa ilman ostoksia.

Vierailija
11/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten nostin automaatista vähän käteistä.

Vierailija
12/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. 

Käytän pääsääntöisesti käteistä, se on kaikkein vapain ja turvallisin maksuväline.

Vierailija
13/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista... Ei kun hei, juu: 1,5 vuotta sitten hiihtolomalla New Yorkissa.

N54

Vierailija
14/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minuuttia sitten. Laiton viikon tilin taas patjan sisään jemmaan.

Vierailija
15/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tyhmältä tiliotteessa ne parin euron ostokset, vie rivejä, kun tulostan mappiin. Kätsympi maksaa pienet ostokset käteisellä kuin kortilla.

Vierailija
16/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika sai pari kuukautta sitten 50 € synttärilahjaksi mummolta, mutta antoi sen rahan minulle, koska ei käytä käteistä. Ja täytyy myöntää, että itselläkin se seteli on vaan jäänyt piironginlaatikkoon pyörimään.

Vierailija
17/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään. 

Käytän pääsääntöisesti käteistä, se on kaikkein vapain ja turvallisin maksuväline.

Minä en kyllä ymmärrä tuota, millä logiikalla muka on turvallisempaa kanniskella käteistä, joka on varkaan heti kaikki käytettävissä. Kuin korttia, joka on kuoletettavissa heti ja sitä ennenkin sillä voi maksaa maksimissaan 50 euron ostoksia ilman pin-koodia.

Vierailija
18/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina, laitoin kummilapsille mummorahaa kirjekuoreen. Voivat sitten kertoa lapsilleen ja lapsenlapsilleen tästä museaalisesta käytännöstä.

Vierailija
19/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja tänäänkin pidän ja maksan käteisellä.

Vierailija
20/63 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään. 

Minä en kyllä ymmärrä tuota, millä logiikalla muka on turvallisempaa kanniskella käteistä, joka on varkaan heti kaikki käytettävissä. Kuin korttia, joka on kuoletettavissa heti ja sitä ennenkin sillä voi maksaa maksimissaan 50 euron ostoksia ilman pin-koodia.

Eikö sulle ole koskaan käynyt niin, että digisysteemi pettää?

Pidän itsekin ajatuksesta, että kaiken rahaliikenteen ei tarvitsisi olla seurattavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä