Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaulalle tulee kauheasti varsiluomia?

Vierailija
09.02.2015 |

Mulle tulee kaulalle ja dekoltee-alueelle kauheasti varsiluomia, niitä on yhteensä varmaan vähintään 50, voi lähennellä sataakin. Suurin osa on tosi pieniä, mutta osa on sitten isompia ja hiukset tarttuu niihin. Ne ei ole kaikki edes ihonvärisiä vaan vaaleanruskeita. Viime viikolla yksi iso oli hirttynyt johonkin kiinni ja puoliksi kuivunut joten pyörittelin sen irti. Pitäisköhän pyöritellä nuo muutkin? Muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli noita raskausaikana, samoin rasvasyyliä :( Onneksi ne karisivat pois pikkuhiljaa vauvelin syntymän jälkeen. Lähtivät siis itsestään tai juurikin hirttymällä jos jäivät esim. vaatteisiin tai hiuksiin kiinni. Luulisin että ne voi poistaa itse. Mitä jos hirttäisit ne solmimalla hiuksen ympärille.

Ihan oikeastikko katosivat rasvaluomet?

Vierailija
42/62 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliomuutoksella lähtee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhuuden luomiksi sanotaan

cryo kylmähoidollakin voi poistattaa, mutta uusia tulee lisää kenellä se taipumus on

myös ylipaino vaikuttaa

Vierailija
44/62 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk.

Vierailija
45/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kesäkuumalla kaulalle nitä vasiluomia, muutamia. Pesin huolellisesti ja ahkerasti, sekä taputtelin ohuesti ruokasoodaa päälle. Hävisivät viikossa.

Vierailija
46/62 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:07"]Ei ole tietookaan mitä on varsiluomet, pitää ehkä Googlata. Ainakaan siis mulla ei näitä ole, hyvin vähän muutenkin luomia. Eli enpä tiedä miksi sulle tulee, osaiskohan lääkäri auttaa.

ja vastasit tähän ketjuun syystä että?

Tietysti kehuakseen, että hänellä ei ole (ulkonäköä pilaavia) luomia, koska hän on niin paljon parempi ja onnekkaampi!

Vierailija
47/62 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan olla tarkkana että kumpi puoli jää eloon.

Vierailija
48/62 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tialsin aikoinaan tällaisen, hienosti lähti varsisyylät pois. On kahdenkokoista settiä, pienemmille ja suuremmille syylille.

https://www.ebay.com/itm/Micro-Auto-TagBand-Skin-Tag-Removal-Kit-/17317…

Vierailija
49/62 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile myrkyttää je viinietikalla. Pumpulipuikolla viinietikkaa ja jos ei kerralla kuivu kasaan niin sitten uusi käsittely. Mulla lähti parissa päivässä, kuivuivat kasaan.

Vierailija
50/62 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Syyl End skin tags jäädytyslaite, sillä saa oliko nyt max 9 kpl pois. Isoimmat terveyskeskuksessa pois. Eilen kävin poistattamassa muutaman ja yhden muunlaisen luomen. Lääkäri vaikutti ihan innostuneelta kun sai välillä tehdä muuta kuin istua koneella ja naputella reseptejä.

Vierailija
51/62 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä Vantaan kokoisella läskilehmällä on kaula täynnä tuollaisia kuvottavia isokokoisia luomia 🤮

Vierailija
52/62 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa desinfiointiainetta välineiden desinfiointiin, NeoAmisep. Ellei koronakammoiset ole ostanut varastoja tyhjäksi desinfioidakseen jotain ilmaa..

Itse olen hirttänyt nuo luomet solmimalla hiuksen luomen ympärille. Miksei joku ohut lankakin kävisi? Kuivuu sitten ja irtoaa. Toki vaikea itse tehdä jos on vaikka niskassa...

Vierailija
53/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ota terveyskeskuksessa näitä pois.

Vierailija
54/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin kyllä lääkäriin. Itsekin olen lääkärissä poistattanut noita. Silloin ne jäädytettiin, tulivat kyllä takaisin toisen raskauden myötä. Pitäisi taas mennä. Itselläni on niitä kainalossa ja kaulalla paikoissa, joihin en ylety.

Oletteko käyneet ihan yleislääkärillä poistattamassa vai ihotautilääkärillä? Mulla on tullut niitä viimeisen vuoden aikana kaulalle PALJON, useimmat sen verran pieniä, etteivät juuri näy, mutta osa alkaa olla jo näkyviä. Tekisi mieli käydä poistattamassa, sillä tuntuvat inhottavilta, kun niitä on niin paljon.

Vierailija
55/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari varsiluomea perseessä. Naurettavia törröttimiä. Mutta eihän niitä kukaan näe.

Vierailija
56/62 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, hankaus, kuiva iho, hormonimuutokset ja koholla oleva verensokeri aiheuttavat noita. Itse hipelöin nykyään säännöllisesti kaulan, niskan, kainaloiden ja taipeiden ihon läpi niin saa heti nyppäistyä irti, jos meinaa alkaa pukata varsiluomea. Ei tarvi mennä noihin hirttohommiin asti.

Vierailija
57/62 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myöskin tulossa sanomaan, että jos esim. kaulalle tulee paljon varsiluomia, se on usein merkki korkeasta verensokerista, joka voi johtaa kakkosyyypin diabetekseen. Äidilläni on tämä diabetes ja valtavasti näitä luomia kainaloissa ja kaulalla.

Vierailija
58/62 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näitä on alkanut tulemaan minullekin..

Vierailija
59/62 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi tulla noita kun täytin 40, ovat pieniä mutta inhottaa kun kaulaketju tarttuu niihin kiinni!

Vierailija
60/62 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisiä taivekodissa, jossa iho "muhii" ja hikoilee. Itselleni tuli rintojen alle ja poistin Syylendillä. Joskus ollut kaulalla yksi isompi ja hirtin sen hammaslangalla, menee kuolioon ja tippuu aikanaan itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi