Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin oman miehen! Kateellinen mammoille.

Vierailija
08.02.2015 |

Tulen niin kateelliseksi kun täällä luen teidän juttuja. Esim. miesten kauppareissuista, kun ovat tuoneet ihan väärät ruuat jne. Ja sekin aloitus, jossa käskettiin rapsuttamaan miestä leuan alta. Nyyh, minäkin haluaisin rapsuttaa miestä leuan alta! Ja seksistä nyt en lähde puhumaankaan.

Haluaisin ihan tavallisen suomalaisen miehen virheineen kaikkineen, joka rakastaisi minua. Minulla ollut vain yksi suhde, tunnekylmään mieheen, jossa en kokenut välittämistä enkä lämpöä. Tuntuu niin vaikealta löytää sellaista tavallista miestä. Mistä sellaisen löydät? Et voi vain ruokakaupasta lassota. Baareissa vain pelureita.

Olkaa onnellisia niistä miehistä, ihan tavallisistakin, joiden kanssa olette tyytyväisiä elämäänne.

No, ajattelen positiivisesti, että olen vielä nuori ja ulkomuotoakin on siunaantunut sikäli, että varmaan tärppää joskus. :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu on nykyaikaa. Kunhan vain pitää järjen päässä ja on hivenen varovainen :)

Vierailija
2/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:55"]

Nettideittailu on nykyaikaa. Kunhan vain pitää järjen päässä ja on hivenen varovainen :)

[/quote]

Kannattaisikohan? Onko se vähän epätoivoista? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oikea sinun eteenkin tulee... :)

Vierailija
4/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:55"]

[/quote]

Kannattaisikohan? Onko se vähän epätoivoista? ap
[/quote]

Jonkun mielestä on, jonkun ei. Mä olen seurustellut kohta 4 vuotta netissä tapaamani miehen kanssa, meillä on lapsi ja toinen haaveissa. En häpeä myöntää tapaamispaikkaamme.

Ei siinä mitään ainakaan menetä, jos kokeilee :)

Vierailija
5/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin miehen. Oon ollu nyt yli 10 vuotta sinkkuna ja seksiä harrastin viimeksi vuonna 2009. Alkaa mennä usko vähitellen löytää suhde. Toisille nää asiat on niin helppoja. Enkä ole edes ruma tai lihava. En tajuu. Miksi en löydä rakkautta? Ehkä se on tarkoitettu niin, että joudun viettämään koko elämäni ilman romanttista rakkautta, jostain syystä.

Vierailija
6/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TINDER

Vierailija
7/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä nykyään kaikki tapaavat. Ihan nykypäivää on jo. Tinderissä on kaikki sinkut. 

Vierailija
8/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssit

Vierailija
9/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sinkkuna kokeilin nettideittailua ja olipa aika kauheeta! Taso oli oikeesti aika huono, yks ainakin oli ihan juoppo, seuraava alkoi kyttäämään mun menemisiä jo yksien treffien jälkeen ym. Oli yks tavallisen oloinen, fiksu mies, mutta sen kanssa ei synkannu muuten. Löyty mies sitten sattumalta muualta, kelan kuntoutuksesta nimittäin :D (ollaan n. 30 v vaikka tuollaisessa ollaan oltukin) Ei sitä siis koskaan tiedä, missä sen miehen tapaa! Mutta jos nettideittailet, ole tosiaan vähän varuillaan, on kaikenmaailman hullujakin siellä.

Vierailija
10/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri yhteisöt. Työ, koulu, uskonto, harrastus. Sieltä niitä samanhenkisiä löytyy. Ekan ja tokan (nykyisen) löysin noista.

Vierailija
11/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:53"]

Tulen niin kateelliseksi kun täällä luen teidän juttuja. Esim. miesten kauppareissuista, kun ovat tuoneet ihan väärät ruuat jne. Ja sekin aloitus, jossa käskettiin rapsuttamaan miestä leuan alta. Nyyh, minäkin haluaisin rapsuttaa miestä leuan alta! Ja seksistä nyt en lähde puhumaankaan.

Haluaisin ihan tavallisen suomalaisen miehen virheineen kaikkineen, joka rakastaisi minua. Minulla ollut vain yksi suhde, tunnekylmään mieheen, jossa en kokenut välittämistä enkä lämpöä. Tuntuu niin vaikealta löytää sellaista tavallista miestä. Mistä sellaisen löydät? Et voi vain ruokakaupasta lassota. Baareissa vain pelureita.

Olkaa onnellisia niistä miehistä, ihan tavallisistakin, joiden kanssa olette tyytyväisiä elämäänne.

No, ajattelen positiivisesti, että olen vielä nuori ja ulkomuotoakin on siunaantunut sikäli, että varmaan tärppää joskus. :)

[/quote]

miehetkään eivät ole omistusesineitä.  

Vierailija
12/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teidän "tavallinen" on joku rikas bodarimies, ei teille oikeasti tavallinen kelpaa.

Vierailija
13/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:53"]

[/quote]

minäkin haluaisin naisen mutta ei se ole niin helppoa.  

olen akateeminen, älykäs, huumorintajuinen, urheileva, ok kunnossa oleva, ihan tyylikäs ja keskustelutaitoinen mies.   

voi laittaa kymmeniä aidosti asiallisia viestejä jossain suomi24 treffeillä ja hyvin pienellä prosentilla kukaan vastaa.  oikeasti on vaikea ymmärtää että eikö kukaan edes halua tutustua ja jutella vähän lisää että oppisi tuntemaan.   naisten tekemistä aloituksista on turha edes mainita, harvinaisempaa kuin kulta.  

t. mies 

Vierailija
14/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että AP on perus sinkkumamma, kenelle ei oikeasti kelpaa kuin 190senttinen uimarin vartalolla varustettu seurapiirimies alfa, kenellä on 20cm penis. Eihän kukaan nainen ole vasten tahtoaan sinkku.

Vierailija
15/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder nyt on ihan pelleilyä! deittisivuja voisin kokeilla. Tai sitten tulla uskoon. Uskovaiset miehet (ei lestadiolaiset) varmaan ihan kunnollisia. ap

Vierailija
16/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:07"]

Mäkin haluaisin miehen. Oon ollu nyt yli 10 vuotta sinkkuna ja seksiä harrastin viimeksi vuonna 2009. Alkaa mennä usko vähitellen löytää suhde. Toisille nää asiat on niin helppoja. Enkä ole edes ruma tai lihava. En tajuu. Miksi en löydä rakkautta? Ehkä se on tarkoitettu niin, että joudun viettämään koko elämäni ilman romanttista rakkautta, jostain syystä.

[/quote]

Kenen kanssa vuonna 2009?

Vierailija
17/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sanoa että pitää silmänsä auki, sitten kun näkee ja tuntee, uskaltaa. onko se sitten ylpeyttä jos ei kehtaa? joskus voi olla niinkin että meiskin rakastuu ehkä hieman eri tahdissa. ja siiten tarjotaankin seksiä. siinäkin vaiheessa tarvitaan edes vähän puhumista.

Vierailija
18/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:19"]

Veikkaan että AP on perus sinkkumamma, kenelle ei oikeasti kelpaa kuin 190senttinen uimarin vartalolla varustettu seurapiirimies alfa, kenellä on 20cm penis. Eihän kukaan nainen ole vasten tahtoaan sinkku.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa.  Kriteerini ovat tässä: pitää olla hyväntahtoinen ja rakastava minua kohtaan. Ulkonäöstä sen verran, että kunhan ei ole minua lyhyempi eikä kevyempi. (tämä ei ole vaikea täyttää) ja on tavallisen näköinen. Ei siis esim. mitään punkkaria, jolla hirveä kasa lävistyksiä.

Ja onhan sitä oltava sielujen sympatiaa tai miksi sitä sanoisi. Ap

Vierailija
19/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään listaa ominaisuuksista, vaan ihan elävän tavallisen miehen.

Monilla naisilla on niin korkeat vaatimukset, että tuntuu, että he etsivät miestä kuin autoa: varustelutaso pitää selvittää kaikin puolin ja valinta tehdä siltä pohjalta. Takerrutaan puutteisiin ja yksityiskohtiin eikä voida ymmärtää, että kukaan ei ole täydellinen.

ap

Vierailija
20/32 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin mäkin haluisin kunnollisen miehen mutta ei tuu vastaan missään niin ei tuu... huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän