Haluaisin oman miehen! Kateellinen mammoille.
Tulen niin kateelliseksi kun täällä luen teidän juttuja. Esim. miesten kauppareissuista, kun ovat tuoneet ihan väärät ruuat jne. Ja sekin aloitus, jossa käskettiin rapsuttamaan miestä leuan alta. Nyyh, minäkin haluaisin rapsuttaa miestä leuan alta! Ja seksistä nyt en lähde puhumaankaan.
Haluaisin ihan tavallisen suomalaisen miehen virheineen kaikkineen, joka rakastaisi minua. Minulla ollut vain yksi suhde, tunnekylmään mieheen, jossa en kokenut välittämistä enkä lämpöä. Tuntuu niin vaikealta löytää sellaista tavallista miestä. Mistä sellaisen löydät? Et voi vain ruokakaupasta lassota. Baareissa vain pelureita.
Olkaa onnellisia niistä miehistä, ihan tavallisistakin, joiden kanssa olette tyytyväisiä elämäänne.
No, ajattelen positiivisesti, että olen vielä nuori ja ulkomuotoakin on siunaantunut sikäli, että varmaan tärppää joskus. :)
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:53"]
Tulen niin kateelliseksi kun täällä luen teidän juttuja. Esim. miesten kauppareissuista, kun ovat tuoneet ihan väärät ruuat jne. Ja sekin aloitus, jossa käskettiin rapsuttamaan miestä leuan alta. Nyyh, minäkin haluaisin rapsuttaa miestä leuan alta! Ja seksistä nyt en lähde puhumaankaan.
Haluaisin ihan tavallisen suomalaisen miehen virheineen kaikkineen, joka rakastaisi minua. Minulla ollut vain yksi suhde, tunnekylmään mieheen, jossa en kokenut välittämistä enkä lämpöä. Tuntuu niin vaikealta löytää sellaista tavallista miestä. Mistä sellaisen löydät? Et voi vain ruokakaupasta lassota. Baareissa vain pelureita.
Olkaa onnellisia niistä miehistä, ihan tavallisistakin, joiden kanssa olette tyytyväisiä elämäänne.
No, ajattelen positiivisesti, että olen vielä nuori ja ulkomuotoakin on siunaantunut sikäli, että varmaan tärppää joskus. :)
[/quote]
minäkin haluaisin naisen mutta ei se ole niin helppoa.
olen akateeminen, älykäs, huumorintajuinen, urheileva, ok kunnossa oleva, ihan tyylikäs ja keskustelutaitoinen mies.
voi laittaa kymmeniä aidosti asiallisia viestejä jossain suomi24 treffeillä ja hyvin pienellä prosentilla kukaan vastaa. oikeasti on vaikea ymmärtää että eikö kukaan edes halua tutustua ja jutella vähän lisää että oppisi tuntemaan. naisten tekemistä aloituksista on turha edes mainita, harvinaisempaa kuin kulta.
t. mies
[/quote]
Jos asut vaasassa voin mennä sun kans treffeille.
myös vähemmän samanhenkisetkin voivat täydentää toisiaan eli eivät olekkaan kuin kaksi marjaa.
kunhan et yritä rengastella montaa samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:37"]
[/quote]
olen akateeminen, älykäs, huumorintajuinen, urheileva, ok kunnossa oleva, ihan tyylikäs ja keskustelutaitoinen mies.
voi laittaa kymmeniä aidosti asiallisia viestejä jossain suomi24 treffeillä ja hyvin pienellä prosentilla kukaan vastaa. oikeasti on vaikea ymmärtää että eikö kukaan edes halua tutustua ja jutella vähän lisää että oppisi tuntemaan. naisten tekemistä aloituksista on turha edes mainita, harvinaisempaa kuin kulta.
t. mies
[/quote]
[/quote]
Jos tulet Helsinkiin niin mennään :)
Haaste rohkeille: mailaa ja tutustu keskustelutaitoiseen mieheen
Sympaattinen aloitus ap. Minullakin kesti aikani ennen kuin sain parisuhteen (en syytä kuin itseäni) ja kaipasin välillä valtavan paljon sitä, että olisi joku jota rakastaa jolta saa vastarakkautta. Enkä mitään virheetöntä naista etsinyt tai kaivannut minäkään. Niin, ja olen suomalainen mies. Kiva kuulla, että joku haluaa miehen arkeen, molemminpuoliseen välittämiseen ja seksiinkin. Varsinkin, jos vielä ihan ihminenkin saa olla jonkinlaisine pienine vikoineen sen sijaan, että olisi kaikin puolin satukirjojen materiaalia.
Kyllä sulle löytyy ja toivon, että saat hyvän miehen.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:37"]
[/quote]
t. mies
[/quote]
[/quote]
Jos tulet Helsinkiin niin mennään :)
Haaste rohkeille: mailaa ja tutustu keskustelutaitoiseen mieheen
[/quote]
Minkäs ikäinen sinä olet?
AP
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:46"]
Sympaattinen aloitus ap. Minullakin kesti aikani ennen kuin sain parisuhteen (en syytä kuin itseäni) ja kaipasin välillä valtavan paljon sitä, että olisi joku jota rakastaa jolta saa vastarakkautta. Enkä mitään virheetöntä naista etsinyt tai kaivannut minäkään. Niin, ja olen suomalainen mies. Kiva kuulla, että joku haluaa miehen arkeen, molemminpuoliseen välittämiseen ja seksiinkin. Varsinkin, jos vielä ihan ihminenkin saa olla jonkinlaisine pienine vikoineen sen sijaan, että olisi kaikin puolin satukirjojen materiaalia.
Kyllä sulle löytyy ja toivon, että saat hyvän miehen.
[/quote]
Kiitos kauniista sanoista. ap
Miehet ja naiset ovat aina sättimässä toisiaan näillä keskustelupalstoilla, toistensa puutteista ja vääristä odotuksista.
Eiköhän myönnetä, että olemme molemmat sukupuolet yhtä taipuvaisia epätäydellisyyteen, ylisuuriin odotuksiin, rakkauden, seksin ja kumppanin kaipuuseen ja tarpeeseen jakaa arki toisen kanssa.
Lasketaan siis rimoja ja annetaan toisillemme mahdollisuus.
Ap
täällä olisi tavallinen duunari mies mitä oma akka hyljeksii,olisi kiva jos joku raaputaisi leuan alta ja antaisi pilluakin,mitäs ne sun muodot on? kuvia jakoon.
tv.mies39v
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:55"]
Nettideittailu on nykyaikaa. Kunhan vain pitää järjen päässä ja on hivenen varovainen :)
[/quote]
Kannattaisikohan? Onko se vähän epätoivoista? ap
[/quote]
Tasan yhtä epätoivoista kuin baareissa roikkuminenkin...
Saat tulla hakeen mun ku mä en enää sitä tarvi :)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:34"]
En halua mitään listaa ominaisuuksista, vaan ihan elävän tavallisen miehen.
Monilla naisilla on niin korkeat vaatimukset, että tuntuu, että he etsivät miestä kuin autoa: varustelutaso pitää selvittää kaikin puolin ja valinta tehdä siltä pohjalta. Takerrutaan puutteisiin ja yksityiskohtiin eikä voida ymmärtää, että kukaan ei ole täydellinen.
ap
[/quote]
Niin ja siinä rytäkässä unohdetaan se, että ei olla itsekään täydellisiä. Mielestäni monet naiset tarvitsisivat palautuksen maan pinnalle.
ap