Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon teinityttönne koskettelevat kavereittensa kanssa?

Vierailija
08.02.2015 |

Öö, tiedän että aloitus kuulostaa pahalta, mutta tämä on kuitenkin asiallinen kysymys ja sellaisena toivon myös vastausten pysyvän.

Eli, miten teidän teinityttöjen ystävyys näkyy ulkopuolisille? Meidän 14v: lla on ystävä, jonka kanssa kulkevat käsikynkkää ja katsovat sohvalla telkkaria käsikädessä ja jalat sikinsokin ristissä. Makoilevat sängyllä vierekkäin jutellen ja hassutellen, mutta eivät kuitenkaan ole moksiskaan jos tulen huoneeseen.

Epäilen, olen aina epäillyt, että tyttö tuo joskus näytille tyttöystävän ja se on ok. Mietin vaan näitä merkkejä, onko tämä "normaalia" läheisten ystävysten läheisyyttä, vai voinko odottaa uutisia seurustelusta? Hämilläni olen kyllä ja siksi kyselenkin.

Ja tosiaan, jos ei asiallista vastausta ole, on sama jättää vastaamatta. En halua tähän ketjuun mitään perverssejä juttuja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla nyt väliä? Hienoa että ovat läheisiä, oli sitten ystävä tai seurustelukumppani. Saat kyllä tietää aikanaan jos on kyseessä jälkimmäinen, älä kiirehdi.

Vierailija
2/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hienoa etteivät ole moksiskaan, ilmeisesti luottavat sinuun ja tuntevat olonsa turvalliseksi kodissanne, oli asia mitenpäin vaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on, itselläkin oli noin yhen tytön kanssa nuorena:) mutta paljastu kyllä aikuisiällä bi-seksuaaliksi:)

Vierailija
4/4 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tytön porukka halailee paljon, kulkevat käsikynkkää tms. Käyttäytyvät juurikin apn kuvailemalla tavalla. Ja ainakin minun tietääkseni ovat kaikki kiinnostuneita pojista. Fyysinen läheisyys on heille vain tapa osoittaa ystävyysrakkautta. Minusta se on kiva asia!

Ap voi rohkeasti kysyä lapseltaan seurusteluasioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä