ebay hakusanoja !!
Kertokaa hyviä hakusanoja, joilla voisin etsiää tavaraa/vaatteita/koruja ebaysta.. tai mitä olette itse ostaneet?
Olen etsinyt mm. goth, punk, skirt, shirt, shoes, sunglasses, books... hakusanoilla, mutta aina tulee niin hirveästi sivuja yms. ja monet samat vaatteet toistuvat useasti, menee hirveästi aikaa kun selailee.
Saa kertoa myös hyviä myyjiä! Olen aika aloittelija...............
Kommentit (27)
Melkein kaikissa vaatteissa on kokotaulukko kun selaat sitä tuotesivua alaspäin. Niissä on yleensä ihan sentteinä vyötärö, rinnanympärys, lantio ja pituus ja mitä kokomerkintää vastaavat :) Välillä mitat on tuumina ja mä oon käyttänyt muunnin.com/pituus että saa katsottua sentteinä kun en muuten osaa noita laskea :D
Kun löydät jonkun kivan vaatteen, kannattaa katsoa sen myyjän ebay shop eli muut tuotteet mitä sama myyjä myy. Mä oon tehny silleen kivoja löytöjä kun jollain myyjällä just mun tyylisiä tuotteita enkä välttämättä ois ihan hakusanalla niitä löytänyt!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:34"]
Kun löydät jonkun kivan vaatteen, kannattaa katsoa sen myyjän ebay shop eli muut tuotteet mitä sama myyjä myy. Mä oon tehny silleen kivoja löytöjä kun jollain myyjällä just mun tyylisiä tuotteita enkä välttämättä ois ihan hakusanalla niitä löytänyt!
[/quote]
tämän huomasin myös, kun katselin myyjän nimestä :)
ite etin usein koruja tai vaikka jotain legginssejä jne, mun hakusanoja esim:
spike bracelet
golden bangle bracelet
stud earrings
print leggings
chain necklace
siis yleensä mitä ihmeellisempiä hakusanoja niin kyllä alkaa löytyä ja sittenhän se ehdottaa siinä alla muita hakusanavaihtoehtoja niin klikkaile niitä ja pääset pidemmälle.
Onko noi kamat huonolaatuisempaa kuin perus h&m?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:21"]
Onko noi kamat huonolaatuisempaa kuin perus h&m?
[/quote]
en nyt sanoisi, että huonompia.. riippuu vähän tuotteesta (materiaali, kangas yms), jotku huonompia kun h&m, jotkut parempia. mutta en usko et hirveän paljon parempia paitsi ehkä jotkut kalliimmat tuotteet.
Kun etsit jotain eBaysta, muista vaihtaa kohtaan "postage to" Finland, sort-kohtaan Price + P&P - lowest first ja jos haluat ostaa suoraa, paina vielä kohtaa Buy it now. Vasemmasta sivupalkista voit vielä valita vaikka tietyn kategorian (esim. women's clothing --> dresses) jos tuntuu että tulee liikaa tuloksia. Eli näin:
http://www.ebay.co.uk/sch/Dresses-/63861/i.html?_from=R40&_sop=15&LH_BIN=1&_nkw=lace+dress