Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ebay hakusanoja !!

Vierailija
08.02.2015 |

Kertokaa hyviä hakusanoja, joilla voisin etsiää tavaraa/vaatteita/koruja ebaysta.. tai mitä olette itse ostaneet?

Olen etsinyt mm. goth, punk, skirt, shirt, shoes, sunglasses, books... hakusanoilla, mutta aina tulee niin hirveästi sivuja yms. ja monet samat vaatteet toistuvat useasti, menee hirveästi aikaa kun selailee.

Saa kertoa myös hyviä myyjiä! Olen aika aloittelija...............

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä ole valmiita kategorioita, joista voi valita.

Vierailija
2/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoisin että otat vaikka aliexpress.com ja siellä jonkin hakusanan, sitten valitset "free shipping" ja 1 piece only, "price"-järjestykseen, jos halpaa kiinalaista haluat, ja muistat ettet tilaa yli sen 22 euron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tarpeeksi monta hakusanaa kerrallaan. Tyyliin purple long goth dress. Ei tule ziljoonia sivuja kun haku on tarkempi. Laita myös haluamasi vaatekoko.

Vierailija
5/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:52"]

No mä sanoisin että otat vaikka aliexpress.com ja siellä jonkin hakusanan, sitten valitset "free shipping" ja 1 piece only, "price"-järjestykseen, jos halpaa kiinalaista haluat, ja muistat ettet tilaa yli sen 22 euron.

[/quote]

kiitos! tuota aliexpress.com  olenkin joskus katsellut.... miksei yli 22e? meneekö tulliin? vai onko niin huonolaatuisia että jos kalliimpaa niin on kusetusta ?

Vierailija
6/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös aika aloittelija. Haluaisin pitkiä suht halpoja (1e-10e) hyvälaatuisia paitoja ja toppeja. Millä hakusanoilla kannattaa hakea?

Vierailija
7/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:56"]

[/quote]

kiitos! tuota aliexpress.com  olenkin joskus katsellut.... miksei yli 22e? meneekö tulliin? vai onko niin huonolaatuisia että jos kalliimpaa niin on kusetusta ?

[/quote] 

No periaatteessa tulee alv yli tuon tilatessa. Ja toisekseen laatu ei ehkä aina ole niin kauhean hyvä, isoa riskiä en ottaisi. Tietenkään palautukset tuskin onnistuvat, ja koko voi olla pykälää pienempi, joten suosittelen ottamaan siltä kantilta että myy täällä itse epäsopivat, ja valitsee tosiaan isompaa kokoa ja ennen kaikkea katsoo myyjän ilmoittamat senttikoot.

Minun vähän isompaa kokoani kiinassa ei taida olla tarjolla, mutta teineille olen monet kivat 4 dollarin leggarit kotivaatteiksi tilannut, samoin paitoja alle 10$. Noissa "punkimmissa" tyyleissä kun ei ole täällä kotimaassa paljoa vaihtoehtoja.

3/4

Vierailija
8/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:04"]

[/quote]

[/quote] 

No periaatteessa tulee alv yli tuon tilatessa. Ja toisekseen laatu ei ehkä aina ole niin kauhean hyvä, isoa riskiä en ottaisi. Tietenkään palautukset tuskin onnistuvat, ja koko voi olla pykälää pienempi, joten suosittelen ottamaan siltä kantilta että myy täällä itse epäsopivat, ja valitsee tosiaan isompaa kokoa ja ennen kaikkea katsoo myyjän ilmoittamat senttikoot.

Minun vähän isompaa kokoani kiinassa ei taida olla tarjolla, mutta teineille olen monet kivat 4 dollarin leggarit kotivaatteiksi tilannut, samoin paitoja alle 10$. Noissa "punkimmissa" tyyleissä kun ei ole täällä kotimaassa paljoa vaihtoehtoja.

3/4

[/quote]

Tohon olinkin jo varautunut, että isompaa kokoa kannattaa tilata. Joistain vaatteista on vaan tosi vaikea arvioida kokoa, vaikka mitat tuntuisivatkin sopivilta, varsinkin niissä, joissa lukee One size.

Siksi siis ajattelin katsella tuolta, kun alkanut kyllästyttämään nämä H&M, Seppälä, Carlings, Lindex, Sokos... vaatteet Suomessa........... Yleensä löydän vain alennusmyynneistä joskus jotain aarteita, ja juhliin on tosi vaikea keksiä päälle pantavaa. Vaikka kaupasta löytäisikin hienoja tai sopivan niin ovat kalliita laatuun nähden... en halua maksaa yli 20e jostain Seppälän tai H&M rievusta mistä näkyy läpi.

Vierailija
9/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan sen vielä sanon, sä voit tilata sen kitaran seinätelineen alle 3 $, ja se tupsahtaa postiluukusta sisään, ilman postikuluja kiinasta, samoin 5$ paidan.

Kun vaan meidänkin posti tajuaisi edistää liiketoimintaa samalla tavalla.

Vierailija
10/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:04"]

[/quote]

[/quote] 

3/4

[/quote]

Tohon olinkin jo varautunut, että isompaa kokoa kannattaa tilata. Joistain vaatteista on vaan tosi vaikea arvioida kokoa, vaikka mitat tuntuisivatkin sopivilta, varsinkin niissä, joissa lukee One size.

Siksi siis ajattelin katsella tuolta, kun alkanut kyllästyttämään nämä H&M, Seppälä, Carlings, Lindex, Sokos... vaatteet Suomessa........... Yleensä löydän vain alennusmyynneistä joskus jotain aarteita, ja juhliin on tosi vaikea keksiä päälle pantavaa. Vaikka kaupasta löytäisikin hienoja tai sopivan niin ovat kalliita laatuun nähden... en halua maksaa yli 20e jostain Seppälän tai H&M rievusta mistä näkyy läpi.

[/quote]

Itse olen tilannut pari paitaa one size tuolle teinille, hoikka n. 160 cm, luulisin, ja tyytyväinen olen ollut kokoon, juuri ja juuri tuo "vesiraja" peittyy. Ihan varma en ole kuinka kauan nuo pesua kestävät kuvineen, mutta tosiaan alle 10 e hintaan olen ollut valmis ottamaan riskin, teini kun tykkää niistä gootti/pääkallovaatteista, ja niitä ei liiemmin ole tarjolla lähikaupoissa.

t. se aliexpressiä mainostanut

Vierailija
11/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan ebaysta oikeastaan kaikki vaatteet kun löytyy tosi kivoja ja halvalla :) meillä on kyllä tosi erilaiset tyylit mutta itse etsin tunikoita, mekkoja ja neuleita usein mm. tällaisillä hakusanoilla: ladies lace tunic, ladies vintage lace top, ladies loose lace knit, bow wrap dress... Eli määrittele mahdollisimman tarkasti millainen vaate.

Viimeksi tänään tilasin kevättakiksi ihanan trenssin, jossa oli pitsiä alareunassa. Maksoin siitä 16€ ja löytyi ihan haulla ladies trench coat, tuli paljon tuloksia kyllä mutta tänään oli sellainen laiskottelupäivä että jaksoi selailla ja katsoa eri tyylisiä :)

Vierailija
12/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nro 12 lisää että ovat kiinavaatteet olleet yllättävän hyviä! Ei mun mielestä poikkea perus hm laadusta juurikaan. Koko on kiinasta tilatessa tosiaan pienempi, olen kokoa S/M ja kiinasta tilaan L/XL riippuen vähän onko vaate sen näköinen että pienempi ei mahdu, esim. trenssin otin kokoa XL koska ei kauheasti jousta. Ja on niin halpaa kuitenkin ettei mua ainakaan haittaa jos joutuu kaventamaan vähän, suurentaminen onkin sitten hankalampi juttu.

Vierailija
13/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi esim. Gothic accessories. Eli ensin tyyli sitten sana jota etsit.

Vierailija
14/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä 12&13 lisää että jos tuotekuvauksessa on ollut kokotaulukko niin ne pitää tosi hyvin paikkaansa ainakin mun kohdalla! Eli jos näyttää siltä että joku one size on sulle hyvä niin se luultavasti myös on :)

Vierailija
15/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, mäkin haluan lisää neuvoja!!

Vierailija
16/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:50"]

[/quote]

Mitä neuvoja?

Vierailija
17/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:50"]

[/quote]

Mitä neuvoja?
[/quote]

Tai siis ihan esimerkkejä millä hauilla löytyy hyviä tuotteita ja ainakin noita kokoja mietin. Ja miten siis nuo tullijutut menee kun joku puhui 22 eurosta?

Vierailija
18/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:50"] Up, mäkin haluan lisää neuvoja!! [/quote] Mitä neuvoja? [/quote] Tai siis ihan esimerkkejä millä hauilla löytyy hyviä tuotteita ja ainakin noita kokoja mietin. Ja miten siis nuo tullijutut menee kun joku puhui 22 eurosta?

[/quote]

Oih en ihan jaksais kun niin monta ketjua on ollut. 

http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/netista_ostaminen/nettituonti/ukk/

tuolta voi lähteä liikkeelle.Eu:n ulkopuolelta kannattaa tuo raja muistaa, kun tulee alv, tulli tulee sitten 150e.

3/4 ja jotain.

Vierailija
19/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:50"] Up, mäkin haluan lisää neuvoja!! [/quote] Mitä neuvoja? [/quote] Tai siis ihan esimerkkejä millä hauilla löytyy hyviä tuotteita ja ainakin noita kokoja mietin. Ja miten siis nuo tullijutut menee kun joku puhui 22 eurosta?

[/quote]

Oih en ihan jaksais kun niin monta ketjua on ollut. 

http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/netista_ostaminen/nettituonti/ukk/

tuolta voi lähteä liikkeelle.Eu:n ulkopuolelta kannattaa tuo raja muistaa, kun tulee alv, tulli tulee sitten 150e.

3/4 ja jotain.
[/quote]

Aa okei kiitos linkistä, miten ei ihminen tajua tuollaisia itse etsiä... Selvensi paljon!

Vierailija
20/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, näistä on ollut jonkin verran jo apua! lisää saa laittaa! takit ja housut on vaikeita valita, tarkkaan pitää katsoa materiaalia ja kokoja ja osa aika hintaviakin vielä. legginssit vielä venyvät yleensä.

-ap-