Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ebay hakusanoja !!

Vierailija
08.02.2015 |

Kertokaa hyviä hakusanoja, joilla voisin etsiää tavaraa/vaatteita/koruja ebaysta.. tai mitä olette itse ostaneet?

Olen etsinyt mm. goth, punk, skirt, shirt, shoes, sunglasses, books... hakusanoilla, mutta aina tulee niin hirveästi sivuja yms. ja monet samat vaatteet toistuvat useasti, menee hirveästi aikaa kun selailee.

Saa kertoa myös hyviä myyjiä! Olen aika aloittelija...............

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä ole valmiita kategorioita, joista voi valita.

Vierailija
2/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoisin että otat vaikka aliexpress.com ja siellä jonkin hakusanan, sitten valitset "free shipping" ja 1 piece only, "price"-järjestykseen, jos halpaa kiinalaista haluat, ja muistat ettet tilaa yli sen 22 euron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tarpeeksi monta hakusanaa kerrallaan. Tyyliin purple long goth dress. Ei tule ziljoonia sivuja kun haku on tarkempi. Laita myös haluamasi vaatekoko.

Vierailija
5/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:52"]

No mä sanoisin että otat vaikka aliexpress.com ja siellä jonkin hakusanan, sitten valitset "free shipping" ja 1 piece only, "price"-järjestykseen, jos halpaa kiinalaista haluat, ja muistat ettet tilaa yli sen 22 euron.

[/quote]

kiitos! tuota aliexpress.com  olenkin joskus katsellut.... miksei yli 22e? meneekö tulliin? vai onko niin huonolaatuisia että jos kalliimpaa niin on kusetusta ?

Vierailija
6/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset