Tunnustan tekeväni lapsia osittain siitä syystä, ettei
tarvitse mennä töihin. En vaan nauti töiden tekemisestä ja siitä sunnuntai-illan tunteesta, kun tietää, että viikonloppu on päättymässä. Nyt on elämä yhtä viikonloppua. " Hoidan lapsia kotona" on hyväksytty ja kunnioitettu syy välttää työnteko. Pelottaa jo etukäteen se, kun lapset ovat yläkoulusussa ja ei ole enää hyvää syytä olla kotona... Sitten joudun töihin. Olen jopa harkinnut sijaislapsen ottamista siinä vaiheessa.
Kommentit (25)
Minulla murkkuikäinen ja eskarilainen ja aion olla monta vuotta kotona vielä. Keikkahommia teen jos huvittaa, en mitään vakituista edes halua. Vaikka olis vain yksi lapsi on ihan hyvä syy olla kotona.
jolla on monta alle kouluikäistä että tuo vaan tehtailee noita lapsia ettei tarvi töihin mennä. Varsinkin nämä äidit on niitä jotka karjuvat lapsilleen koko ajan.
Luusereita sanon mä!
oli muutaman tunnin mittaisia). Varmasti on lapset vähemmän hoidossa, kuin maanantaista perjantaihin klo 8-16 työskentelevien lapset..
Tämä kotielämä, vastoin odotuksiani, on kuitenkin maistunut minulle paremmin kuin kahden vuorotyöläisen ja lasten hoitorumban yhteensovittaminen.
10
MUTTA, jos joka tapauksessa niitä lapsia hankkisi, ja lapsia rakastaa, niin sitten ok! Tiedän valitettavasti tapauksia, joissa lapsi on hankittu pakkotilanteessa vaan koska muuten joutuisi mennä töihin, vaikka ei lasta olisi halunnutkaan. Se on surullista.