Kolmas keskiraskauden keskenmeno.
Ensimmäinen vko:lla 24, toinen vko:lla 16 ja nyt tämä viimeisin vko:lla 13. Olen aivan hajalla ja kai pitää uskoa ettei minusta sittenkään sitä äitiä tule. En taida enää uskaltaa/jaksaa yrittää , pettymykset ja suru on niin karmeeta = (
Kommentit (21)
Mulla on monta keskenmenoa, mutta yksi onnistuminen on välissä. Mulla on aika alussa. Sulla on karmeeta, kun on noin myöhään. Ehkä pääset nyt kolmannen jälkeen tutkimuksiin ja syy selviää ja ehkä saat hoitoakin. Verkkoklinikalla oli ennen aika vilkas ja mielenkiintoinen keskenmenojen keskustelupalsta. Nyt siellä on ollut hiljaista, kun olen kurkkinut, mutta jos kirjoittaisit sinne, niin ehkä taas keskustelu viriäisi.
ja voimia selvitä! Etkö nyt sitten pääse tutkimuksiin, jossa voitaisiin selvittää km syitä ja mahdollisia hoitoja? Kolme peräkkäistä keskenmenoa on " lääketieteellisesti" merkittävä ja useissa paikoissa riittävä määrä päästä jatkotutkimuksiin. Itselläni takana kaksi ja olin aluksi aivan hajalla - kävin tk:ssa psykologilla ja psykiatrisen sairaanhoitajan juttusilla useamman kerran selvitäkseni ja kyetäkseni nauttimaan muiden lapsista ja työstä ja elämästä yleensäkin.
Odotan patologin vastauksia viimeisimmästä ja sitä kautta kutsua sitten jälkikeskusteluun. Aikaisemmat tapaukset ovat olleet täysin terveitä ja ilmeisesti tämäkin, kerta meni näin pitkälle taas kuitenkin. Syy löytynee minusta (ilmeisesti jotain veriperäistä) ja aion sen jo oman päänikin kannalta kyllä selvittää, vaikka en sitä kautta mahdollisuutta onnistuneeseen raskauteen saisikaan, vastauksia haluan kuitenkin. Jos ei julkinen puoli sievitä niin menen sitten yksityiselle. Pää ei ainakaan kestä enää ytityksiä tyyliin " ensi kerralla parempi onni" , kolme kertaa riittää minulle näytöksi etten ilman lääkitystä onnistu.
Minäkin haluaisin osallistua keskusteluun, mutta en saa tuolla linkillä mitään sivua auki.
poistitko ne välit? siinä oli yksi myös heti http:n jälkeen. kokeilin itse ja kyllä aukas mulle.
2
Monta keskenmenoa sinullakin ja vielä tuo kohtukuolema päälle. Kamalia olet joutunut kokemaan sinäkin ja olen pahoillani sinunkin puolestasi. Miten olet saanut voimi yrittää aina vaan uudestaan?
Ei minunkaan viiteen. Sulla voi olla vaikka tukostaipumus, joka selviää verikokeella ja on hoidettavissa.
heti http: n kin jälkeen? jos sen jättää siihen niin tekee komannen / ja sitten kone herjaa vaan
2
kokeilkaas sitten tätä (heittää sinne myös)
http: //groups. yahoo. com/group/toistuvatkeskenmenot
Kummallista, ettei aiemmin löytynyt. Osoite näyttää täsmälleen samalta, jolla kone koko ajan ilmoitti, että sivua ei löydy. Kummallista tosiaan. Saapi nyt nähdä, osaanko sitten liittyä tuollaiseen ryhmään, kun en ole ennen missään ryhmässä keskustellut. Kiitos, kiitos.
käyn päivittäin siellä pyörimässä (huomenna varmaan vasta illalla) ja hyväksyn hakemuksen.
2, joka myös modena toimii
En taida enää ehtiä tänään täyttää sitä hakemusta, kun siinä täytyy varmaan vähän pähkäillä ja mieheni suuttuu, jos huomaa minut koneelta, kun kohta tulee ja mun vielä pitäisi vähän ehtiä kotihommia tehdä. Mutta kiitos neuvoista. Tosiaankin harvoin pääsee juttelemaan toistuvia keskenmenoja saaneiden kanssa.
meitä on tosiaan yllättän paljon. puolitoista vuotta sitten kuudennen keskenmenoni jälkeen olin ihan rikki enkä mistään löytänyt saman kokeneita. joten pistin sivut pystyyn. ja meitä on porukassa kymmeniä ympäri suomea ja ulkomailta. mistään en ole saanut niin paljon tietoa erilaista syistä ja hoidoista kuin tuolta. ja jokainen siellä ymmärtää sen epätoivon ja jatkuvan pelon kun raskaana taas ollaan...
2
Itsekin omaan jo varsin mittavam km-historian :( En ole tiennyt tästä yahoo groupsista. Minäkin jätän hakemukseni...
yhteisymmärrys 24. Tosiaankin tavallisilla keskenmenopalstoilla on niitä vain kerran keskenmenon saaneita, jotka sitten ovat kuitenkin vähän eri fiiliksissä. He eivät ymmärrä varmaan sitä usean keskenmenon tuomaa painetta. Minäkin olin viimeksi niin hermona alusta asti, etten saanut ollenkaan nukuttua. Se meni varmaankin kesken ihan jo hermoiluni vuoksi. Nyt olen pitänyt pitkän tauon, mitä ikäni vuoksi ei todellakaan pitäisi tehdä.
kolmen jälkeen pitäs jo päästä.
tukea ja saman kokeneita löytyy:
http: //health. groups. yahoo. com/group/toistuvatkeskenmenot/
poista välit