Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen siivooja ja yritin mennä siivoomaan yhtä insinöörin toimistoa ...

Vierailija
18.11.2021 |

Insinööri istui siellä pöydän ääressä, sanoin "Moi" ja vilkaisi minua mutta kun huomasi että olen siivooja ei sanonut sanaakaan vaan jatkoi vaan omia hommiaan. Siivosin siinä sitten ääneti ja yritin mennä ottamaan sen pöydän alta roskia, eikä se insinööri suostunut hievahtamaankaan. Pakko mun oli kuitenkin siivota sen huone just sillä hetkellä, muuten olisi tullut haukut siitä että huonetta ei siivottu. Aika töykeää oli kohtelu kyllä, mutta siivoojana sitä on valitettavasti hyvin tottunut jo tähän :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupattelemaanko olisi pitänyt ryhtyä? Hän tervehti, eikö se riitä?

Sori, luin väärin. Se olikin ap joka sanoi moi. Töykeää toki olla vastaamatta.

Vierailija
42/47 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran kun moppi on kolahtanut tuollaisen asiakkaan takaraivoon asiakas on oppinut siirtymään.

Toinen vaihtoehto on toki kysyä, että haluatko että siivotaan? Jos vastaa kyllä, niin pyytää väistämään.

Minullakin on työ, jossa en aina pysty paikaltani väistämään, vaikka siivoojan mielestä ehkä näyttää että turhanpäiväisesti vain näppäilen tietokoneella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä edellinen siivooja oli kuten minulle sattui: Väistin ja siivooja sanoi "Ei tarvitse väistää, otan vain sivuilta tällä kertaa".

En osaa olla tekemättä tilaa silti.

Vierailija
44/47 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äsken aloituksen tällaisella otsikolla "Hah hah, palstan solvausriistaa ovat vanhemmat ihmiset, anopit ja insinöörit" se poistettiin, muttei tätä solvausaloitusta.

Sellaista politiikkaa.

Vierailija
45/47 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shhh! kirjoitti:

Introvertti tuotekehittäjä joka oli juuri miettimässä ongelmaan ratkaisua.

Anteeksi nyt vain, mutta introverttiys ei tarkoita automaattisesti samaa, kuin sosiaalinen kömpelyys tai kyvyttömyyttä vastata tervehdykseen. Tässä on kyse jostain ihan muusta, kuten vain käytöstapojen puutteesta. T. Introvertti

Vierailija
46/47 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole toimistossa huoneita, vaan heidän pöydät ovat vierivieressä niin en ala kyselemään jokaiselta voiko tulla siivoamaan. Aikaa on vähän ja siivoamatta jää jos ei väisty kun olen paikalla.

Vierailija
47/47 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos ap olisi insinööri ja koneella 500000ekaupat menossa paljonko seuraisit siivoojan työskentelyä??? fiksu siivooja tulisi myöhemmin. molemmat tärkeitä töitä mutta tässä tapauksessa inssin työ kuitenkin tärkeämpi toi jopa siivoojan palkan. siirry teurastamon yö siivoojaksi siellä on rauhallista ruhotkin roikkuvat katosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme