Hyvää sunnuntaita kaikill, mitä tänään teette?
Niin mikä on pyhäpäivän meininki? Minä leivoin äsken kakun ja kohta meen ulkoilemaan kun on kiva ilma, siinä se päivän yleishyödyllinen onkin. Ja tuli mieleen että käykö kukaan enään sunnuntaisin kirkossa? Minä kävin lapsena äidin kanssa aina joskus, mutta eipä ole tapa jäänyt.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:13"]
Mä olen siivonnut koko päivän, laittanut ruokaa ja kuunnellut miehen piilovittuilua. Sitten mies lähti salille ja mä jäin kaitsemaan lapsia. Kylvetin ne. Kohta taas ruokaa ja siivoamista ja lisää vittuilua. Jos vaikka laittaisin pataleivän kohoamaan ja lähtisin äitini luokse saunomaan, YKSIN. Joo-o, ei ole ollut niin mukava päivä.. :(
[/quote]
Tein ruokaa, olen ulkoillut ja nauttinut vapaapäivästä. Illalla menen saunaan ja huomenna käynnistyykin sitten taas uusi työviikko.
Mä olen siivonnut koko päivän, laittanut ruokaa ja kuunnellut miehen piilovittuilua. Sitten mies lähti salille ja mä jäin kaitsemaan lapsia. Kylvetin ne. Kohta taas ruokaa ja siivoamista ja lisää vittuilua. Jos vaikka laittaisin pataleivän kohoamaan ja lähtisin äitini luokse saunomaan, YKSIN.
Joo-o, ei ole ollut niin mukava päivä.. :(
Olen toipumassa influenssasta, lämpöä enää 37.3 (normaali kehon lämpä terveenä aikuisiällä mulla ollut aina 36.5). Olo on tokkurainen, yskittää ja korvia särkee. Olisi myös kiva mennä ulkoilemaan mutta tuskimpä tässä olossa. Taidan tilata pizzan kotiinkuljetuksella, että tulisi syötyä, ja keho jaksaisi parantua.
No ei kivalta päivältä kakkosen meininki kuullosta, lähde ihmeessä yksin rentoutumaa! Toivon mukavaa iltaa. ap.
Pikaista paranemista flunssaselle! Ja mikään ei ole parempaa kuin pizza kipeenä :)
Just heräsin, juon aamukahvia. Yksi yö vielä valvottavana. Hurjan kaunis ilma on ulkona :) Ihanaa, kun ehdin nähdä auringonkin!
Mä siivosin ja lähden kohta leffaan katsomaan Whiplashia. Illalla viimeistelen työpaikkahakemuksen.
Oon lämmittänyt takat ja kuorinut perunat muussiin. Laiskottaa ihan älyttömästi.
Olen lukenut sanomalehtiä ja juonut älyttömästi kahvia. Ollaan juteltu ihan kaikesta, älyttömiäkin. Illalla bussilla takaisin kotiin. Väsyttää. T opiskelija
Saatan katsoa harry potter elokuvia itsekseni, en oo vielä varma jaksanko.
Tein laskiaispullia, joulutorttuja ja makaroonilaatikon, kohta lämmitän saunan ja katon telkkaria illemmalla. Huomenna töihin.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:16"]
Pikaista paranemista flunssaselle! Ja mikään ei ole parempaa kuin pizza kipeenä :)
[/quote]
Kiitos :) Saattaa olla ettei maista mitään kun niin raju flunssa myös päällä, mutta saapahan energiaa ainakin. Pakko yrittää syödä, muuten tulee entistä huonompi olo.
Mukavaa sunnuntaita kaikille, ja pysykäähän terveinä :)
T: 3
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:15"]
No ei kivalta päivältä kakkosen meininki kuullosta, lähde ihmeessä yksin rentoutumaa! Toivon mukavaa iltaa. ap.
[/quote]