Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi pojat! Taas on miehen kaverit meillä...

Vierailija
08.02.2015 |

Koko olkkari on kansoitettu ja sitä älämölöä! Olin yön töissä ja voi h--vetti mikä siivo odotti kotona! En kehtaa mennä huutamaan että häipykää vaikka tekis mieli! Saisivat kyllä siivota ensin...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, oot miehesi äidin asemassa. 

Vierailija
2/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen" kaverit? Otsikon huudahdus oli oikein: "Voi POJAT"! Moppi ja sanko pojille vinkiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niiden poikaporukkaan vielä yksi imuri mahtuu?

Vierailija
4/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:22"]

Koko olkkari on kansoitettu ja sitä älämölöä! Olin yön töissä ja voi h--vetti mikä siivo odotti kotona! En kehtaa mennä huutamaan että häipykää vaikka tekis mieli! Saisivat kyllä siivota ensin...

[/quote]

Mene nyt jumalauta ja potki ne pihalle ja anna kuulla kunniansa, niin saattaa olla ettei viikon päästä samat tyypit ole olkkarissasi.

Vierailija
5/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koska en halua olla tyttöystävä jota nimitetään pirttihirmuksi. Haluan olla siisti tyyppi. Ärtyilen täällä salaa, alkoivat taas metelöidä niin heräsin. Ap

Vierailija
6/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko oma asunto hyvä ratkaisu jos teillä kerran tällaista tapahtuu useinkin? En mä olisi ainakaan toista kertaa jäänyt odottelemaan, eiköhän se ensimmäiselläkin ollut jo selkeä tilanne.

Vierailija
7/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ukko ota sinua huomioon ollenkaan? Mikä ikäinen hän on? 

Vierailija
8/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet sinne ja heläytät nauraen että "jaahas kulta, onpa sulla sitten ainakin tekemistä loppupäiväksi kun tämän läävän siivoat! :D".

Vierailija
9/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaporukalla on ollut kivaa. Sehän on mukavaa. Kiva, että viihtyvät teillä. Mikäs sinua estää pyytämästä heitä siivoamaan jälkensä, jos eivät itse ymmärrä. 

Vierailija
10/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:23"]

Voi että, oot miehesi äidin asemassa. 

[/quote]

Häh? Äitihän olisi heittänyt kultsipuppelin kaverit pihalle aikaa sitten, ja opettanut tavoille. Ap on poikkiksen alivuokralainen.

On se helppoa hallita naisia yhdellä sanalla. Vai että oikein pirttihirmu. Eihän sun tartte edes olla pirttihirmu, laitat vaan kassin kasaan ja lähdet pois niin pitkäksi aikaa, että alkaa poikkista mietityttää, mikä meni pieleen.

Vierailija
11/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se ilonpilaaja taas on. Lähdenkin tästä kotiin.

Vierailija
12/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat olla siisti tyyppi?:D Anteeksi nyt vain, mutta ärtymyksesi on kyllä osin myös itse aiheutettua, jos annat vieraiden pojankloppien sotkea asuntosi ja pysyttelet itse vain hiljaa. Miksi ihmiset tuhlaavat niin paljon ajatuksia siihen, mitä muut heistä ajattelevat? Mitä luulet, pohtivatko miehesi ystävät samaa? Tuskinpa vain, jos eivät tuon vertaa osaa ottaa tarpeitasi huomioon.

Sinuna menisin kertomaan "miehille" tiukasti mutta asiallisesti, miten epämiellyttävää on palata yövuorosta sotkettuun kotiin ja menettää unensakin heidän metelöintinsä vuoksi. Ei siinä ole mitään pirttihirmua, että pitää omista rajoistaan kiinni. Tuollainen "cooliuden" tavoittelu on vain teinimäistä, anteeksi vain. Sinulla on täysi oikeus puuttua asiaan!

Vierailija
13/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tietenkin siivoaa jäljet. Miksi se sun homma olisi?

Vierailija
14/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä kiinni kaikki. Jos annat muille oikeuksia kotonasi kuuluu siihen myös velvollisuuksia. Mitä saat mielistelemällä tuollaista roskaporukkaa?  Ala kynnysmatoksi jotta sanottaisi hyväksi tyypiksi, voi elämän kevät typeryyden määrää.  Tän täytyy olla provo. Älä valita jos tyydyt tilanteeseen. Varsinainen idari poikaystävänä, mutta ilmeisesti ansaitset sen.

Vierailija
15/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet miehelle selväksi, että kun on yö töissä, päivällä on saatava nukkua. Ja  jos kaveteita käy, kämppä on niiden jäljiltä oltava samassa kunnossa kun oli ennen vieraita. Siivosi sitten mies yksin tai ystäviesä kanssa.  meille opetettiin jo pienenä, että toisten kotiin ei saa mennä sotkemaan. Miehesi vaikuttaa teineltä, jolle kaverit on tärkeämpiä kuin sinä. Ei hyvältä näytä.

Vierailija
16/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan on pirttihirmua nolata oma poikaystävänsä.

Vierailija
17/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:50"]

Kyllä vaan on pirttihirmua nolata oma poikaystävänsä.

[/quote]Jos poikaystävällä ei sen vertaa ole älliä päässä, että itse tajuaa miten käyttäytyä niin pakkohan sille on sanoa. Vai onko nämä vieraat sinun mielestä fiksuja. Sotkevat toisen kodin ja metelöivät vaikka tietävät , että toinen on yötä töissä ja pitäisi saada nukkua. Typerämpiähän ne vieraat on kuin sanoja tässä tapauksessa.

Vierailija
18/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ziisus, "Kyllä vaan on pirttihirmua nolata oma poikaystävänsä."  Nyt loppu sanat kuvaamaan tätä idiotismiä. Nämä piittaamattomat teinit, jotka mellastaa kotonasi sitten pystyisivät ajattelemaan noinkin pitkää lausetta?  Älä valita, olet ihan samaa jengiä jos suostut tollaseen menoon.

Etkö yhtään ajattele mitä jengi ajattelee sinusta? Kynnysmatto, helppotapaus kun antaa himansa käyttöön ja siivoaa vielä jäljet, yksinkertainen. Olisin aikamoinen pirttihirmu, jos tällainen sattuisi kohdalleni, mutta voin taata, ei satu.    Eli mun pirtti, mun säännöt.

Vierailija
19/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta sunnuntailta :(

Vierailija
20/22 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:10"]

Voi ziisus, "Kyllä vaan on pirttihirmua nolata oma poikaystävänsä."  Nyt loppu sanat kuvaamaan tätä idiotismiä. Nämä piittaamattomat teinit, jotka mellastaa kotonasi sitten pystyisivät ajattelemaan noinkin pitkää lausetta?  Älä valita, olet ihan samaa jengiä jos suostut tollaseen menoon.

Etkö yhtään ajattele mitä jengi ajattelee sinusta? Kynnysmatto, helppotapaus kun antaa himansa käyttöön ja siivoaa vielä jäljet, yksinkertainen. Olisin aikamoinen pirttihirmu, jos tällainen sattuisi kohdalleni, mutta voin taata, ei satu.    Eli mun pirtti, mun säännöt.

[/quote]

Ja jos kunnioittaisivat ap:tä yhtään, niin eivät menisi sotkemaan kenenkään kotia tuohon malliin. Pahin syyllinen on tietenkin tuo teinikloppi, joka ei vähääkään välitä yötöistä tulleen kumppaninsa tunteista. Mun käsityksen mukaan juuri sellainen topakka nainen (joidenkin mielestä pirttihirmu) on äijäporukoissa oikeesti se arvossapidetty tyyppi. Harva tykkää paskoissaan lojuvasta naisesta ja likaisesta kodista. Kivahan se on muiden koti paskastaa, syödä kaappi tyhjäksi ja lähteä kylläisenä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi