Uskallanko pyytää bi-naista ulos?
Olen mies, joka on tutustunut yhteen bi-naiseen ja olen todella kiinnostunut hänestä. En vaan ole kyennyt pyytämään treffeille kun en ole varma siitä, pystynkö miehenä tyydyttämään häntä seksuaalisesti ja emotionaalisesti. Tulee heti ajatus mieleen, että kyllästyykö hän minuun ja haluaa sittenkin olla naisen kanssa. Tiedän, että tämä on tyhmä tapa ajatella, mutta en vaan saa näitä ajatuksia pois mielestäni. Miten sasin nämä ajatukset pois, jotta voisin edes yrittää seurustella hänen kanssaan?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:10"]Varo vaan, kohta se ehdottelee kolmen kimppaa jonkun kaverinsa kanssa. Tai hmm... viidestäänkin olisi kiva. Ruoskat ok? Me bi:t ollaan vähän yliseksuaalisia. t. bi [/quote] Mutta ihan oikeasti. Jos se nainen tahtoo olla sun kanssa, niin eiköhän se tarkoita, että sinä ''riität'' hänelle. Mikset pelkää, että heteronainen ihastuisi toiseen mieheen? t. bi
[/quote]
Heteronaisella on vaihtoehtona 50% ihmiskunnasta ihastua johonkin toiseen ihmiseen, bi-naisella vaihtoehtojen kirjo kattaa 100% ihmisistä.
Vakavammin sanottuna, teoriassa voisin täyttää heteronaisen seksuaalisen kiinnostuksen tarpeen kokonaan. Bi-naisella en sitä voi teoriassakaan täyttää, kun naiseksi minusta ei ole. Kun ajattelin, että jo lähtökohtaisestikin en voi kattaa koko hänen skaalaansa, niin en lähtenyt suhteeseenkaan.
[/quote]
Itse olen vielä naisiin päin oleva bi, omaa silmää miellyttää eniten ikäiseni naiset, jotka ovat max 165cm pitkiä, omaavat silmälasit ja pisamia, pienet B-kupin rinnat ja laihan vartalon, mutta seurustelen tällä hetkellä lähes 2m pitkän, ulkonäöllisesti rajumman ja itseäni pari vuotta vanhemman hevimiehen kanssa. Käy se näinkin :)
[/quote]
Alleviivasit kirjoituksellasi juuri miksi minä torjuin suhteen biseksuaalin kanssa.
Arvon naiset, voisitte yrittää ymmärtää Ap:n ja muiden miesten pohtivan asiaa että....
Jos itse miehenä joutuisin sitoutumaan etten enää koskaan saisi olla naisen kanssa (vaikka haluan), niin mikään tarjous mitä saisin korvaukseksi tätä luopumista vastaan ei olisi riittävä.
Miksi siis naisia ja miehiä haluava Bi ajattelisi toisin?
41v m
Aloittaja taas. Mitä te bi-naiset, voiko mies tyydyttää seksuaalisesti ja emotionaalisesti teitä kunnolla vai onko nainen parempi valinta kumppaniksi kun kerran naiset myöskin kiinnostavat?
Jätä pyytämättä, jos olet noin epävarma. Todennäköisesti aiot epäillä hänen motiivejaan ja käytöstään jatkossakin, eikä hän varmasti halua jatkuvasti todistella olevansa sinun kanssasi ihan vilpittömästi.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:10"]Varo vaan, kohta se ehdottelee kolmen kimppaa jonkun kaverinsa kanssa. Tai hmm... viidestäänkin olisi kiva. Ruoskat ok? Me bi:t ollaan vähän yliseksuaalisia. t. bi [/quote] Mutta ihan oikeasti. Jos se nainen tahtoo olla sun kanssa, niin eiköhän se tarkoita, että sinä ''riität'' hänelle. Mikset pelkää, että heteronainen ihastuisi toiseen mieheen? t. bi
[/quote]
Heteronaisella on vaihtoehtona 50% ihmiskunnasta ihastua johonkin toiseen ihmiseen, bi-naisella vaihtoehtojen kirjo kattaa 100% ihmisistä.
Vakavammin sanottuna, teoriassa voisin täyttää heteronaisen seksuaalisen kiinnostuksen tarpeen kokonaan. Bi-naisella en sitä voi teoriassakaan täyttää, kun naiseksi minusta ei ole. Kun ajattelin, että jo lähtökohtaisestikin en voi kattaa koko hänen skaalaansa, niin en lähtenyt suhteeseenkaan.
[/quote]
Itse olen vielä naisiin päin oleva bi, omaa silmää miellyttää eniten ikäiseni naiset, jotka ovat max 165cm pitkiä, omaavat silmälasit ja pisamia, pienet B-kupin rinnat ja laihan vartalon, mutta seurustelen tällä hetkellä lähes 2m pitkän, ulkonäöllisesti rajumman ja itseäni pari vuotta vanhemman hevimiehen kanssa. Käy se näinkin :)
[/quote]
Alleviivasit kirjoituksellasi juuri miksi minä torjuin suhteen biseksuaalin kanssa.
[/quote]
Avaa vähän? En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:54"]
Aloittaja taas. Mitä te bi-naiset, voiko mies tyydyttää seksuaalisesti ja emotionaalisesti teitä kunnolla vai onko nainen parempi valinta kumppaniksi kun kerran naiset myöskin kiinnostavat?
[/quote]
No minulla pää-piste on persoonassa ja siinä miten hyvin luonteet synkkaa yhteen. Jos ne sopii, niin loppu suhdetta onkin sitten tutustumisretki toiseen, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Mutta ota huomioon että bi:lläkin on eri suhdanteita siinä kumpi kiinnostaa enemmän ja mahdatko tietää kiinnostuksesi kohteen preferenssejä.
Itse olen pannut useamman bi-naisen heteroksi. Kun kerran saavat kunnolla munaa niin luopuvat lesboilusta -mies29-
Aloittaja taas. Päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja pyytää sitä ulos. Hän suostui. Katotaan mitä tässä käy.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:11"]
[/quote]
[/quote]
Teoriassa kyllä, mutta oletko kuullut sellaisen asian, kuin "oikea elämä"? En minä ala laskemaan prosenttiosuuksia, vaikka sattuisinkin ihastumaan biseksuaaliin. Ja uskoisin, että vähemmistöä on just lesbot ja bi:t, eivät he tuosta vaan löydä seurustelukumppania samaa sukupuolta edustavien keskuudesta, vaikka sattuisivatkin ihastumaan johonkin naiseen, joten ei se ihan sadassa prosentissa käy.