Olen löytänyt laihtumisen salaisuuden
Minä olen laihtunut yli 20 kg sen jälkeen kun lopetin perinteiset laihdutuskuurit, eli kieltolistat päälle ja parskakaalia lautaselle niin että oksennus nousee kurkkuun. Totesin lopulta että en minä laihdu jos joudun kieltämään itseltä herkut. Hetken jaksaa ja sitten homma riistäytyy käsistä. Kun taas yksi laihdutuskuuri epäonnistui, on sama syödä oikein kunnolla itsensä turvoksiin.
Nykyään syön sitä mikä maistuu mutta vain todella paljon vähemmän. Ennen söin jättikokoisen lautasellisen juustomakaronilaatikkoa, nykyään syön puoli lautasellista ja toiselle puolelle sellaisia kasviksia joiden mausta oikeasti pidän. En enää yritä pakottaa itseäni syömään monipuolisesti ja paljon kasviksia, silloin ruokaan vain syntyy negatiivinen ajattelu. Rennolla otteella pärjää helpommin. Syön monta kertaa viikossa herkkuja. Tänään ostin irtokarkkeja mutta vain sen verran että pussin pohja juuri peittyi. Aion syödä ne hitaasti nautiskellen jotta iloa riittää pitkälle.
Suosittelen muille samaa, ei kieltolista laihduttamista ja pakko syödä ruokia.
Kommentit (4)
Itsellä ongelma on, että syön jo aina puoli lautasellista kasviksia, enkä herkuttele kuin kerran viikossa kohtuullisesti. Ja silti olen läski. Ei ole helppoa vaihtari-iässä, tuntuu ettei enää kuluta juuri mitään eli pitäisi syödä kuin lintu ja sietää nälkää, ettei liho koko ajan lisää.
Sä oot nero!
Kukaan muu ei ole keksinyt, että syömällä vähemmän laihtuu.
Kirjoita kirja!
Kasviksia on paljon erilaisia, on turhaa pakottaa itseään syömään sellaisia joiden mausta ei pidä. Tulee syötyä enemmän kun valitsee itselle mieluisia.