Montako ystävää sinulla on?
Keskustelin aiheesta erään ystäväni kanssa ja hän kysyi minulta asiaa. Hän hämmästyi syvästi, kun kerroin, että minulla on 3 ystävää ja muutamia kavereita tähän päälle. Hän koki tuon määrän todella pieneksi. Mietinkin, paljonko palstalaisilla keskimäärin on ystäviä?
Kommentit (6)
Ota huomioon, että ihmiset luokittelevat ystävät eri tavoin. Jollekin ystävä on se superläheinen ihminen, jolle jaetaan kaikki. Toiselle ystävä on se, jonka kanssa käydään kerran vuodessa kahvilla ja puhutaan jääkiekosta.
Ei yhtään...en tarvitse egoisteja sun muita kehuskelemaan lähelleni kuinka hyvin heillä menee..tai paljonko on omaisuutta,mikä auto,missä kesämökki,tai paljonko taas on tullut perintöjä..näitä s-tana kyllä riittää kuultaviksi..
Vaikea sanoa, missä menee ystävän ja kaverin ero. Mulla on yksi todellä läheinen ystävä, mutta hän asuu kaukana ja näemme harvoin. Kaipaisin sellaista ystävää, jonka kanssa voisin jakaa lähes kaiken.
Seitsemän hyvää ystävää. Hyviä kavereita löytyy paljonkin kolmesta eri maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, missä menee ystävän ja kaverin ero. Mulla on yksi todellä läheinen ystävä, mutta hän asuu kaukana ja näemme harvoin. Kaipaisin sellaista ystävää, jonka kanssa voisin jakaa lähes kaiken.
Oman käsitykseni mukaan ystävän kanssa voi nähdä harvoinkin ja olla silti ystävä. Toivottavasti löydät kuitenkin lähempänäkin asuvan ystävän. :)
3 ystävää. Tunnettu yli 35 vuotta. Kavereita on uudemmissakin tuttavuuksissa, mutta se on erilaista tutustua aikuisiässä. En ainakaan itse pääse sellaiselle ystävyysasteelle, että voisin täysin luottaa toiseen ja olla aivan se mitä olen.