Vierailija

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

• ylös 201
  • alas 66

Sivut

Kommentit (522)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin lahtaat itsesi: tee maailmanympärysmatka, lisäksi pyydä 5 hlöä "treffeille".

Sitten voit kuolla.

En halua matkustaa maailman ympäri. ap

• ylös 59
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muista että jos olo käy ylitsepääsemättömäksi voit soittaa kriisipuhelimeen. Ei tarvitse harkita itsemurhaakaan, paha olo riittää. Mulla on auttanut tuo puhelin vaikeina hetkinä.

09 2525 0111

https://mieli.fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin/

Linjat ovat lähestulkoon aina varattuja eli soittajia sinne on enemmän kuin vastaajia. ap

• ylös 106
  • alas 9
Vierailija

Kumma juttu, mutta heti kun tulee oireita jostain vakavasta fyysisestä sairaudesta, tuleekin yhtäkkiä todella vahva halu elää ja pitkään. Mielen harmaus hälvenee yhtäkkiä.

• ylös 138
  • alas 27
Vierailija

Jos sulla on tarpeeksi rahaa eli siis saat katettua ruuan yms, niin nauti elämästä. Nuku pitkään kissa kainalossa ja syökää hyvin. Tarvitset silti jotain kodin ulkopuolista tekemistä selvästi.

• ylös 160
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, mutta heti kun tulee oireita jostain vakavasta fyysisestä sairaudesta, tuleekin yhtäkkiä todella vahva halu elää ja pitkään. Mielen harmaus hälvenee yhtäkkiä.

Kannattaa siis hankkia vaikka korona. :P

• ylös 11
  • alas 42
Vierailija

Voimahalit ap:lle. I feel your pain. kun jaksat tämän harmauden yli ,tulee taas kevät, vehreä nurtsi, aurinko paistaa aamusta iltaan, voit ostaa jätskin ja toivon, että kohtaat mukavia ja ystävällisiä suomalaisia tai miksei ulkomaalaisiakin ihmisiä, ystäviä. 

Toivon, että kaikki järjestyy sinulle. parhainta vointia, olet arvokas ja tärkeä ihminen. 

Terkuin, lähimmäinen

• ylös 183
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Touchee!

• ylös 20
  • alas 9
Vierailija

Katso vaikka          Lauri-Johansson---Jumalan-armo .ei voi laittaa koko osoitetta.

• ylös 17
  • alas 42
Vierailija

Mulle tulee aina huolestunut olo tällaisista viesteistä. Toivon, että huomenna ap:n fiilikset on jo tasaisemmat ja paremman puolella. tämä pimeys on rankkaa meille kaikille ja saa huolet tuntumaan suuremmilta kuin tavallisesti. keitä itsellesi kuppi teetä, hunajaa ja sympatiaa mukaan. 

• ylös 142
  • alas 4
Vierailija

ota Eetu-kissa syliin ja rapsuttele ja katso kun se nauttii hellittelystä.

Sinä olet tärkeä <3

• ylös 184
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen kissa?

Eetu. ap

Eetulle oot tärkee.

• ylös 173
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee aina huolestunut olo tällaisista viesteistä. Toivon, että huomenna ap:n fiilikset on jo tasaisemmat ja paremman puolella. tämä pimeys on rankkaa meille kaikille ja saa huolet tuntumaan suuremmilta kuin tavallisesti. keitä itsellesi kuppi teetä, hunajaa ja sympatiaa mukaan. 

Nyt on se aika vuodesta kun monia ahdistaa, jos on paskat kortit saanut.

Olin nuorena (parikymppisenä) ihan helisemässä marras-joulukuussa, kun ahdisti vaan kaikki jouluunliittyvä, siis käytännössä nosti pintaan kaikkea inhottavaa oloa jota ei oikein edes täysin ymmärtänyt. Ja olin myös vuosia ihan erakko. Mua lohdutti suoraan sanottuna syöminen ja juominen yksin.

En voi muuta sanoa kuin että voimia. Apua tarvitsisit tai jotakin pientä tapahtumaa. En tiedä mikä sinua lohduttaisi. Yksin et kuitenkaan noita oloja koe, paljon niitä jotka jo nuorena jäivät johonkin katveeseen ja ehkä välit perheenjäseniin/sukuun olemattomat.

• ylös 92
  • alas 1
Vierailija

Ap, nyt otat 100ug D-vitamiinia joka päivä ja vaikka sellaisen Nordicin B-vitamiinisuihkeen joka aamu. Käyt pienen lenkin joka päivä ja aloitat vaikka jonkun mukavan sarjan kattomisen kotona iltaisin. Syöt hyvää ruokaa ja alat lukea vaikka jotain henkistä kirjallisuutta vaikka Louise Haylta, "You can heal your life". Rukoile myös. Alkaa helpottamaan. Tämä on sinun sielun "pimeä yö", ja pimeintä on juuri ennen auringonnousua, joka nousee pian.. 2022. Rukoilen myös sinun puolesta. Valoa elämääsi on tulossa.

• ylös 123
  • alas 21
Vierailija

Hm jaa en tiedä mitään nukkumaan ei jaksa aamulla herätä pitäisi ei jaksa pakko kun asia mutta ei kiinnostaisi herään jossain 9 aikaan yleensä nukkumaan 00.30 joo en tiedä väsyttää tyhmä olen. ap

• ylös 12
  • alas 9

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.