Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Entinen kumppanisi tuskin on narsisti"

Vierailija
08.02.2015 |

Ihan perusteltu näkökulma aiheeseen:

http://www.hs.fi/m/elama/a1423026281046

Toisaalta ihmiset eivät ole mustaa tai valkoista, vaan jotain siltä väliltä. Ja voihan olla, että (edellisen) puolison havaittu ilkeily johtuukin vaan siitä että se huomasi olevansa naimisissa väärän ihmisen kanssa. Eikä osannut sitä ajoissa huomata.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:01"]

Minä en ole koskaan kuullut kenenkään miehen sanovan ketään narsistiksi. Naiset sitä hokee joka välissä. 

[/quote]

No, mutta jos et ole kuullut kenenkään sanovan, niin sittenhän sellaista ei ole koskaan, milloinkaan tapahtunut.

Hyvä, että saavuit tänne yliauktoriteetiksi kertomaan mitä olet kokenut, ja et ole kokenut, jotta tiedämme asioista onko niitä oikeasti tapahtunut.

Vasta oli iltiksessäkin juttu miehestä, joka kertoi avioliitosta narsistinaisen kanssa. Ihan samalla tavalla miehet käyttävät sitä.

Vierailija
22/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:46"]Ihan perusteltu näkökulma aiheeseen:

http://www.hs.fi/m/elama/a1423026281046

Toisaalta ihmiset eivät ole mustaa tai valkoista, vaan jotain siltä väliltä. Ja voihan olla, että (edellisen) puolison havaittu ilkeily johtuukin vaan siitä että se huomasi olevansa naimisissa väärän ihmisen kanssa. Eikä osannut sitä ajoissa huomata.
[/quote]
Öö mutta onhan se jotenkin sairasta alkaa kiusata kumppania kun itse on mokannut ja huomaa että haluaa erota. Jotkut kyllä ihan rehdisti silloin vaan ottaa asian puheeksi ja tekee aloitteen eroon eikä ala syyllistää sitä kumppaniaan. Että en mä narsistiksi sellaista sanoisi mutta narsistisia piirteitä omaavaksi kyllä. Se on tosi sairas ja vahingollinen defenssi sille jätettävälle että sitä ensin kohdellaan kylmästi pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi-sanalla exästään saa tehtyä pahiksen helposti! Ja voi itse jatkaa miettimättä omaa osuuttaan asiaan. Kuulijat voi antaa sanalle omat merkityksensä, kätevää sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän