Muita jotka eivät nuku samassa huoneessa miehen kanssa?
Hämmentävää, miten niin monien mielestä jotenkin kuuluu tai on lähes PAKKO nukkua kumppanin kanssa samassa sängyssä. Muuttaessamme yhteen otimme varta vasten kolmion, että saisimme omat makuuhuoneet. Miehen kuorsaus on aivan jäätävää ja olen päättänyt, että samassa huoneessa en enää nuku. On ihana nukkua rauhassa ilman, että joku hytkyttää sänkyä pyöriessään ja ääntelehtii kuin katupora korvan juuressa.
Kommentit (30)
Miehellä on vuorotyön johdosta univaikeuksia ja minä kuorsaan. Nukutaan erillään eikä se vaikuta parisuhteeseen huonontavasti. Päinvastoin. Uni on niin tärkeää että jos ei saa nukuttua niin se kyllä pilaa suhteen. Näin menty jo useampi vuosi
En nuku ja samasta syystä kun sinä ap. Unet ovat sen verran tärkeitä, että niistä en tingi.
Toisen lapsen syntymän jälkeen ei olla nukuttu yhdessä. Puoli vuotta siis. Ja juuri siksi että saan enemmän unta. En tiedä tullaanko enää ikinä nukkumaan samassa sängyssä.
Mun vanhemmat ovat olleet naimisissa 40+ vuotta. Isäni kuorsaa aivan jäätävän kovaa ja äitini oli koko ajan väsynyt. Kun mä muutin pois kotoa, äitini nukkui välillä mun huoneessa. Kun siskoni muutti pari vuotta myöhemmin pois, äitini ja isäni nukkuivat joka yö eri huoneissa eri puolilla taloa. Heidän suhteensa muuttui täysin, molemmat olivat iloisia ja levänneitä (silloin molemmat olivat vielä työelämässä). Nyt eläkkeellä he nukkuvat pääosin samassa sängyssä, mutta yhä edelleen äitini siirtyy välillä muualle nukkumaan.
Mieheni kanssa ollaan puhuttu, että sillä sekunnilla kun toinen ei saa kunnolla nukuttua samassa sängyssä, siirrytään eri huoneisiin. Arvostetaan molemmat hyviä yöunia :)
Sinkut haaveilevat kainaloon käpertymisestä ja siihen nukshtamisesta. Ei se nyt ihan sellaista ole kun haluaa oikeasti nukkua. Me nukumme samassa sängyssä kyllä, mutta en kestä sitä jos haluan NUKKUA js toinen roikkuu kiinni tai hengittää niskaan. Tykkään nukkua ja haluan nukkua hyvässä asennossa en mitenkään kasassa jonkun kainalossa
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:27"]Henkilökohtaisesti mua ihmetyttää tollanen järjestely, jätetään pois se, mitä suurinosa sinkkuna kaipaa eniten :D
mun mielestä päivän paras kohta on kun pääsee sänkyyn rakkaan viereen rentoutumaan <3
[/quote]
Olisitko samaa mieltä jos nukkuisit joka yö pätkissä, heräisit lukuisia kertoja äänekkääseen kuorsaukseen ja korinaan ja olisit joka aamu rättiväsynyt?
En mäkään nuku miehen kanssa samassa huoneessa. Kolme lasta ja näin nukumme kaikki paremmin. Se uni on pienten kanssa tärkeää että jaksaa :)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:34"]
Onko teillä yksin nukkujilla kaksi kapeaa sänkyä vai kaksi parisänkyä eri huoneissa?
[/quote]
"Mun" makkarissa on parisänky, "miehen" makkarissa 120cm leveä. Ja vierashuoneessa vielä 1 parisänky.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:41"]En mäkään nuku miehen kanssa samassa huoneessa. Kolme lasta ja näin nukumme kaikki paremmin. Se uni on pienten kanssa tärkeää että jaksaa :)
[/quote]
Vielä jatkan: Seksielämä on vaan parantunut järjestelyn myötä :) Ihan onnellisia ollaan eikä mitenkään eroamassa xD
Onko teillä yksin nukkujilla kaksi kapeaa sänkyä vai kaksi parisänkyä eri huoneissa?