Ilmianna hyvä käsimatkalaukkusi?
44x50x23cm saisi max olla kokoa ja 8kg saa painaa.
Pehmeä vai kovakuorinen?
Kommentit (17)
Samsonite Cosmolite lentolaukkukoossa. Kevyt ja kestävä. Vaikea pakata niin täyteen että 8kg ylittyis.
Minkä takia käsilaukku pitäisi ilmiantaa? Onko se tehnyt jotain rikollista?
Samsoniten pehmeä neljällä pyörällä oleva csbin-laukku. Paino 1.8 kg.
Reppumalli paras! Miksi ostaa pieni matkalaukku, jota raahata kädessä.
Samsonitelle ääni täältäkin, osta kevyin mihin budjetti riittää. Ja siis ehdottomasti tietysti kovakuorinen, en ole koskaan ymmärtänyt miksi niitä kankaisia edes tehdään??
Vierailija kirjoitti:
Samsonitelle ääni täältäkin, osta kevyin mihin budjetti riittää. Ja siis ehdottomasti tietysti kovakuorinen, en ole koskaan ymmärtänyt miksi niitä kankaisia edes tehdään??
Koska ne ovat vielä kevyempiä ja moni lentoyhtiö on tarkka käsimatkatavaran painosta.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kevyempiä, ja muotoutuu tarvittaessa ahtaimpiinkin tiloihin.
Painoa saa olla 8kg ja sitten ruumaan menevässä 23kg. Olkalaukku vielä erikseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tehdään koska ihmisillä on erilaisia tarpeita. Itse tykkään, kun kankaisessa on yleensä taskut niin ei tarvitse koko laukkua läväyttää auki, jos haluaa taskusta kirjan tai läppärin. Käsimatkatavarakokoisena se on usein mukana eikä pyöri missään sotkuisilla laukkuhihnoilla niin siksikään herkempi materiaali ei haittaa.
Olen liikematkustaja ja matkustan paljon. Samsonite Proxis on ollut joka pennin arvoinen!
Samsonite on aivan pask* merkki, mulla hajos heti, samoin tutulla.
Rimowa on paras, mutta niitä pöllitään paljon koska tiedetään että ne on kalliita.
Mun piti tehdä hätäostos reissuun lähtiessä, kun edellisestä hajosi vetoketju. Ostin Prismasta halvan perusmallin, kun muita ei ollut. Mut onkin ollut tosi hyvä, jatkuvassa käytössä jo viisi vuotta. Pehmeä pinta, säädettävä kahva, nostokahva myös sivussa ja kolme sivutaskua. On kevyt ja kestävä, käynyt myös ruumassa.
Siis 55x40x23cm piti laittaa.
Ap