Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko sairaan lapsen katsella koko päivän lastenohjelmia?

Vierailija
10.09.2006 |

Itse annan ja on huono omatunto. Syystä vai syyttä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: annan.

Vierailija
2/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pieni hetki, mitä kirjat jaksaa kiinostaa kipeänä, tv vie voiton. Enkä pode huonoa omaatuntoa siitä.

Vierailija
4/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dvd:tä ja videota niin paljon kuin haluaa. Täytti juuri viisi. Katsoo korkeintaan pari leffaa päivässä. Silloinkin yleensä puuhailee muuta, mutta haluaa, että se on päällä. Miksi rajoittaisin. Nytkin katsoo Tintin Seitsemää kristallipalloa.

Mitään vahinkoa paljosta katselusta en ole havainnut. Itsekään ei halua kahta enempää päivässä katsoa. Meillä on jotain ehkä 60 dvd-levyä. Osa ostettuja ja osa, esim muumit, telkkarista äänitettyjä.

Vierailija
5/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muulloin ei juuri ollenkaan. Lastenohjelmia telkkarista katsotaan arkisin yhdessä joku puolisen tuntia, jos ollaan kotona. Kokonainen leffa tai muu on sellainen vähän hohdokkaampi juttu.

Vierailija
6/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia/päivä koululaisellemmekin on riittävä määrä.

Js olen itse kotona sairaan lapsen hoitajana, niin silloin minulla on aikaa olla potilaan kanssa.

Vierailija
7/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti annan sairaana katsoa ja tehdä paljon muutakin. Sairaana saa syödä ylenmäärin herkkuja.

Vierailija
8/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pode huonoa omatuntoa. Muuten on itkuinen, eikä jaksa muutakaan tehdä, joten miksi en antaisi. Itsekin kuumeessa usein makaan vaan soffalla ja katson tv:tä ku en muuta jaksa tehdä. Sitten kun on tarpeeks kuumetta niin sitte ei tietty jaksa tv:tä katsoa. Ja herkkuja syötän, mitä tahansa, että alas menisi jotain. Yleensä ei lapsi kipeänä kyllä syö mitään :/ Pääasia tietty että saa juomaan jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän