Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää mennä nukkumaan?

Vierailija
04.09.2006 |

Onkohan täällä ees muita ku minä... en saanu unta, en koko yönä, enkä enää taida ees yrittääkään. Tympii. Huomenna pitäs töihin, mutta taidan ilmoittautua sairaaksi... olo on ihan tööt, silmät seisoo pääs enkä vaan saa unta ja paniikki kasvoi viisareiden eteenpäin menon myötä. Olo rauhottui ku päätin että ei tarvi nukkua eikä mennä töihin. Mutta silti ei uni tullut. En kerta kaikkiaan jaksa kokonaista työpäivää tämmöisen yön jälkeen. Oonko ihan lusmu, jos en mee töihin? En ole ikinä ollu " syyttä" pois töistä.

Orpo olo tähän aikaan yöllä olla yksin ylhäällä.

Onko muita unettomia kukkujia?

Tylsää kun ei saa unta. Onneks tää on mulla harvinaista, yleensä nukun ihan ok, vaikkakin aina liian vähän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin nukuttaa aivan kamalasti, mutta en vaan nukahda. Tosi rasittava tunne. Välillä kävin jo jossain horrokses, näin melkis unta, mut sit taas säpsähdin hereille ja ei puhettakaan unen tulosta sit enää.

Mulla on ollu vähä stressiä viime aikoina, siitä tää kai johtuu. Mulla oli joskus 10 v sitten unettomuutta. Valvoin yhtenä yönä johonki aamuneljään tai kuuteen. Sit kaks seuraavaa yötä nukuin ku tukki ja taas kolmannen yön valvoin. Opiskelustressiä oli silloin. Se oli raivostuttava unettomuussykli. Kun ei nyt vaan alkais sama oravanpyörä taas.

Vierailija
2/3 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin kyllä mutta kun pitää olla täällä työpaikalla aamu 7:))

Nytkin tuskin silmät pysyy auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniongelmat on tosiaan rasittavia :/

Sulla on siis vuorotyö. Mä en varmaan pystyis ikinä siihen. Kun esikoinen oli vauva, olin ihan sippi kun en oo koskaan osannu nukkua päivällä ja esikko oli yökyöpeli. Mies raukka joutu auttaan öisin vaikka kävi päivisin töis, että mä sain ees muutaman tunnin yös nukuttua. Mies ite taas on just semmonen että kun se vaan päättää nin se nukkuu suurinpiirtein missä vaan ja milloin vaan. Kadehdittavaa.

Tsemppiä töihin! Minä taidan tässä hetken vielä surffata netissä ja oottelen kun mies kohta herää ja meen sit laittaan aamupalaa...mies varmaan ihmettelee että kuka hehkeä punasilmä mustine silmäpusseineen aamupalaa tarjoilee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän