Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miesystävän kirjahyllystä joulukortin

Vierailija
08.02.2015 |

Naiselta. Kortissa oli sydän ja lopputoivotus halausten kera. Miten olisitte reagoinut itse tuollaiseen korttiin? Ok vai mustasukkaisuus ja epäluulo? Toki itsekin toimin väärin kun hyllyä ylipäänsä pengoin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kyylä ap, kukaan järkevä katsele tuommoista joka penkoo toisen kirjahyllytkin. Pitää toisen yksityisyyttä kunnioittaa ja luottaa sen verran, ja vaikka siellä hyllyssä olisi  kama sutra, se ei kuulu sinulle.

Vierailija
2/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai sinut menemään kirjahyllyä penkomaan? Onko suhteessa kaikki hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä se raja kulkee, että saa jo ruveta hiukan epäilemään? Vieraat rintsikat pyykkikorissa, mälliä valuvat lakanat kun tulet matkalta, sp-tauti vai ventovieras viimeisillään paksuna oleva naikkonen oven takana?

Sentään 9v takana, ettei mikään teinipissis varmaankaan kyseessä. Jospa on jo aiempia epäilyjä? Tässä tapauksessa kortti kai ihan hyvin näkösällä ja löydettävissä, joten en itse ehkä huolestuisi.

Mun miehelle  yksi horo lähetti kerran joulukortin, mutta onneksi tiesin 100% varmuudella, että yritettiin rikkoa meidän välit, ei muuta. Tunsin naisen ja mitään salailua ei ollut.

Vierailija
4/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin huolestuisin jos noin pitkä suhde takana ja löytyisi tuollainen kortti. Jos kortti ei ollut mitenkään erityisesti piilossa vaan suht esillä, niin kysyisin mieheltä ihan neutraalisti asiasta.

Vierailija
5/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettisin kyllä kuka se nainen on, mitä kautta tuntee mieheni jne. Onko sulla aavistustakaan kuka nainen olisi voinut lähettää kortin?

Vierailija
6/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttö, sisko? 

Vierailija
7/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä 9v miesystävän kanssa ja olet niin epäluuloinen, että tongit kirjahyllyä? Voisiko olla niin, että mies pyytänyt vaikka siskoaan lähettämään kortin koska tietää, että tongit joka paikan ja olet äätettömän mustasukkainen.

Minä lähetin salarakkaalle sähköpostia, en vanhanaikaista joulukorttia. Tosin ole alle 40v.

Vierailija
8/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan, kun löysin (ilman penkomista, muun tavaran etsimisen yhteydessä) poikaystävälleni osoitetun kirjan, jossa toivoteltiin lisää yhteisiä kahvihetkiä vink vink-piirroksilla höystettynä, alkoi vyyhti avautua, että hän oli pettänyt minua jo hyvän tovin (ihan vitun ruman ja tyhmän ämmän kanssa). Sinun aloituksesta tuli tämä oma takauma mieleen, sori.

Vierailija
9/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi ihmetyttää moinen kortti että en ole kyseisestä naisesta kuullut mitään 9v aikana. Mies aina tähdentää että hänen osoitteensakin salainen jne. Ehkä sisar jota hänellä ei tosin ole lähettelee kortteja.

Vierailija
10/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, ettet löytänyt tennissukkaa kirjahyllystä.

Vierailija
11/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:41"]

No siksi ihmetyttää moinen kortti että en ole kyseisestä naisesta kuullut mitään 9v aikana. Mies aina tähdentää että hänen osoitteensakin salainen jne. Ehkä sisar jota hänellä ei tosin ole lähettelee kortteja.

[/quote]

Jos se on joku ahdistelija, jonka takia on osoitekin salainen, mutta saanut sen selville silti? Eksä vuosien takaa, joka ei jätä rauhaan? 

Vierailija
12/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaaminen ja sydämen piirtäminen on selvää pettämistä!

Vierailija
13/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 13:45"]Halaaminen ja sydämen piirtäminen on selvää pettämistä!
[/quote]

No eipä ihan kaverille tulisi mieleen moisia piirrellä. Saati lähetellä jollekin miehelle kun en voisi olla varma asuuko avoliitossa tai kuinka usein naisystävä kylässä.

Vierailija
14/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työpaikalla on joku nainen?

Vierailija
15/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka tai sitten harrastukset, jommasta kummasta paikasta se nainnen on.

Vierailija
16/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
17/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä suhde teillä on?

Vierailija
18/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:33"]Kuinka pitkä suhde teillä on?
[/quote]

9v

Vierailija
19/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö mitä sitten?    mulla saattaisi olla 10v vanhoja kortteja jossain laatikon pohjilla. ei niillä ole mitään merkitystä miehille  

Vierailija
20/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato postileimasta vuosi... kuitenkin joku 1996 :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän